El començament d’una vida en comú


Quant coneixes a un home que t’agrada, que t’atrau i amb el que t’hi sents a gust, no penses en buscar un pis, casar-t’hi, tenir fills i viure-hi fins que sigueu vellets, nomes penses en fotre un bon polvo i escolta, si t’hi entens genial i si no doncs apa, a seguir provant. Però quant ja hi portes quasi 3 anys els teus valors canvien, no vull dir que no vulguis fer l’amor amb ell amb la mateixa intensitat que els primers dies, setmanes o mesos, nomes es que et planteges altres coses en la vida, com tenir un niu per els dos, formar una família, etc...

Nosaltres fa més d’un any que buscàvem pis i ara per fi en tenim un, el dels avis, al mateix replà on visc ara. Ens hi llencem sense més per que ens ha sortit l’oportunitat, per que tenim ganes de conviure junts cada dia i no nomes els caps de setmana i per que, amb el temps, volem formar una família.

Hem estat molt capficats aquests darreres mesos, molts papers, moltes coses a lligar, però ara que ja quasi be es nostre (dilluns es signa la hipoteca) l’hi estem posant totes les nostres il·lusions al màxim, per fer de casa els avis, casa nostre i crec que ho estem aconseguint.

Si les coses no s’haguessin endarrerit possiblement ja tindríem alguna cosa de les obres feta, però ja s’ha sap, las cosas de palacio van despacio, de totes maneres dilluns a les 09:30 tenim aquí a l’electricista per començar a fer regates, ja tenim escollits els mobles de la cuina, les rajoles del terra, les rajoles de la paret, les rajoles del bany i el terra del bany, el plat de dutxa i el moble del bany. Sabem també quin color volem pintar les parets i les portes, tenim triat ja el parquet i els electrodomèstics ens falta concretar preus i models, però també està pràcticament lligat.

Dilluns haurem de fer el canvi de nom de les despeses del pis, aigua, llum, gas, telèfon...i hem de fer visites a l’ Ikea o al Leroy Merlin de Sant Boi per començar a triar quins mobles volem per la nostre habitació, per l’estudi i per l’habitació del nen (tranquils, ENCARA NO ESTIC EMBARASSADA, però l’hi farem una habitació al nen d’en Hatim, l’ Ismael, per que pugui venir a casa nostre sempre que vulgui).

Estem contents, molt contents i ahir, mentre passejàvem per el Leroy Merlin ens haguéssiu d’haver vist...

- M’agrada aquesta catifa, que et sembla a tu???
- O si, si, es súper maca!!!!. Has vist aquets tovallolers que monos??
- Si son súper macos, t’has fixat en el pot per posar la roba bruta al bany, vols dir que al costat del moble ens hi cabrà o l’haurem de posar dins d’algun armari de la cuina??
- Si, si ens hi cap i si no en aquell raconet que ens queda al costat del moble del bany podem posar-hi una planteta per que l’hi doni un altre aire.
- Estàs content??
- Molt...i tu?????.... et fa il·lusió que anem a viure junts??
- T’estimo amor meu, tu que creus??

Estem contents, molt contents i ens fa molta il·lusió començar una vida en comú!!!!!!!!!


24 Comments:

  1. Anònim said...
    Un consell sense base ni experiencia:
    No compreu de tot ara, aneu comprant mentres facin falta coses, que després hos direu: perqué vem comprar això si no ho fem servir ? i això que fa tanta nosa ? va ser idea teva eh !! val una pasta a sobre, cagum la p...
    Que macoooooo, que seria una relació sense alts i baixos? jejeje
    Sort amb el niu, però recorda que al niu ja hi han dos d'ous i no n'hi caven més.
    Anònim said...
    apa pues molta sortt, pero ara no amb compte.que viure junts es molt maco,pero no es pas facil tot lo contrari,eh i no estic pas pesimista.
    Clint said...
    deixarem altres consideracions per un altre dia que sóc a 26 minuts de començar les vacances! jajaja

    Gaudiu molt dels preparatius i de les obres i tot plegat que els maldecaps i la feina si son fetes de gust, cony agraden i tot!

    Ah! i és maco veure't tant contenta!

    Bones Vacances!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Noooooo, de fet no hem comprat res :-P nomes hem mirat preus, coses que ens agraden i nomes comprarem les coses realment necessàries (nevera, forn, tele, taula per dinar, cadires, sofa, llit, armaris), bueno la tele no la necessitem gaIre, jejejejeje. Lúnic que ja em comprat son els mobles del bany i de la cuina, les rajoles,els sostres, el paviment i els sanitaris.

    Les pijotades les anirem comprant quant ja estigui tot el pis acabat, que no volem que ens passi precisament això que dius :-) gracies per el concell!!!!

    El que també hem de comprar es un acuari per la GIN i per més peixets que volem tenir, però també més endavant :-)

    En quant als ous...crec que he entès per que ho dius, tranquil, en aquest moment amb dos ou a casa en tinc més que de sobres ;-P

    Striper: Ja se ja que viure una parella no tot son flors i violes com es sol dir, però davant de les adevrsitats farem negociacions per arrivar a un bon entendiment, si cal pactar ho farem.

    Sempre he pensat que una parella es com un tira i arronsa d'una corda, es un avui per tu i demà per mi, si la corda es trenca malament, per tant cal donar-l'hi tibantesa en certs moments i més fluixera en d'altres :-) gràcies per els teus concells també guapu!!!!

    Clint: Primer de tot MOLT BONES VACANCES si les comences ja mateix, yupi!!!!!!!!!!! :-)

    Intentem pasar-ho be aquests dies decidint que volem i que no volem, ara mateix per exemple ell s'ha encapritxat d'un quadre d'Egite que els meus pares tenen al passadís,jo en tinc un de precios també d'Egipte que em van portar i sempre he volgut possar-lo al meu pis quant en tinguès, al ensenyar-l'hi m'ha dit que QUE NO LE GUSTA i es clar, a mi m'ha fet ràbia, total, el posarem a la nostre habitació i si posat no l'hi agrada el posarem a la meva part de l'estudi :-P
    Anònim said...
    la meva més sincera enhorabona!!

    no saps la il.lusió que desprens!! es contagia!!

    Em sento plenament identificat amb la vostra visió de la vida en parella!
    Anònim said...
    És tan bonic llegir els teus blocs... aquest, és deliciós. Us puc imaginar. Endavant, sense presses, amb molt d'amor i comprensió: Una nova etapa a la vostra vida, una família, el vostre niuet. Molt bé, m'alegro molt, ja saps que no totes les coses són dolentes. Felicitats i enhorabona parella de "tortolitos".
    El veí de dalt said...
    Doncs que no deicaigui! No saps com uneix (o desuneix) les parelles muntar mobles de l'IKEA plegats! Molt sort a tots dos!
    oriol said...
    com sempre els teus post costumbristes arriben molt. potser m'has tret la bena romàntica però em sembla molt bonic que fins i tot d'anar a signar una hipoteca en facis quelcom bonic. T'ho dic seriosament que m'has fet posar la pell de gallina. Costa trobar gent que encara vegi les relacions com tu. molta sort. UNa abraçada!
    Boira said...
    Enhorabona nena!S'ha de viure el moment, i quant et sents amb ganes de fer alguna cosa, no pensar-s'ho dos cops. I més si teniu aquesta oportunitat. Aprofiteuuu. Segur que us va tot molt bé! M'he rigut molt amb el diàleg que vau tenir al Leroy Merlin, jajaja. Jo ja no recordo l'últim cop que vaig tenir un diàleg així. Més aviat intentem no tirar-nos algun moble pel cap. ;)

    Me canviat el nick soc la Gossades. Ara Boira.
    Anònim said...
    Jo, si es que últimament sempre, sempre et poso el mateix als comentaris:
    Envejaaaaaaaaaaa!!
    Jejeje... M'encanta llegir-te aixi, m'encisa que estigues tan feliç, que pugueu formar un niuet per als dos, i que siga la vostra il·lusió, perquè l'amor, és tan tan bonic...
    i com diuen per ahi, a disfrutar-ho!!
    tot no són flors i violes, però, qui vol dolçor que empalaga? De quan en quan, és clar que hi ha tira i afluixa, però de tot aixó s'apren, i la relació es veu enfortida.
    Lo dicho, nena, quina envejaaa!! (sana saníssima, és clar, tot arriba en la vida, i sé que quan estiga jo ficada en posar el meu niuet a punt estaré com tu, pam dalt pam baix, ja ho estic ara i tot! jajaja...
    per cert, l'altre dia et vaig donar un guardó, ja te l'havien donat abans, però t'ho dic igualment.
    Petonets preciosa!!
    gatot said...
    nena, jo mateixa, aprofita cada moment i gaudeix-lo a tope: el primer niu, com el primer fill, com el primer bes, com el primer org... ais, que vull dir que no n'hi ha d'altres iguals. Seran, com seran. Però no seran iguals d'especials, potser per la il·lusió!

    petons i llepades il·lusionades!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    los tortolitosssssss que románticoooo¡¡¡¡¡¡ me alegro mucho... ya han estrenado todos los rincones del piso?? o esperan a tener muebles jajaja..un besoteeeeeee
    Joana said...
    Per molts anys, Txell!
    Com que veig que estàs de compres...uns llençols de seda són un bon regal!
    Que sigueu molt feliços!!!!!
    Un petonàs
    Anònim said...
    Es molt emocionant quan estas preparant les coses per començar "una vida nova"...disfruteu al màxim!!!

    Felicitats !!!!
    Bones vacances (segur que les tindreu!!! )

    Petons i abraçades...
    Puji said...
    Moltes moltes moltes felicitats! Em sembla que era ahir quan nosaltres feiem això. Fa una il·lusió tremenda. Gaudiu molt d'aquesta nova vida. Petons a tots dos!
    una més said...
    Molta sort, guapa. t'ho desitjo de tot cor.

    Fins... dimarts?
    alatrencada said...
    Ai... fa bonic de llegir-te. Molta sort, ànims i paciència!!
    Ulisses said...
    Quina alegria!
    Si s'encomana la vostra ilusió i tot!
    Que disfrutis d'aquesta nova vida en comú ;)
    Jo Mateixa said...
    Abans de res perdoneu, però hem estat fora el cap de setmana, despres, quant pugui, en fare un post.

    Moltissimes gràcies a tots nois i noies!!!!! la veritat es que estem molt il.lussionats i suposo que aquesta felicitat que porto dins us l'he trasmesa, m'enalegro que us alegreu per nosaltres :-)

    Palitodelasorejas: No havia vist que m'habies donat un altre premi, nena moltes gràcies!!!!!!!!!!!, despres et deixo un comentari al Bloc :-)

    Una més: No podrem pas pujar dimarts a Pineda, dilluns be l'electricista i hem destar-hi per marcar-l'hi on volem els endolls, les preses de llum, etc...no se si amb nomes el dilluns en tindrem prou. El cert es que tenim ganes de que comencin però ens deixin tranquils, que portem 1 setmana de vacances i encara no hem pogut fer res que voliem en quant a descansar, platja, nen, etc....ho sento :-(

    Andrea: Nenaaaaaaa, re, re, els recons del pis es proven quant estigui llest, que de moment jo encara ho veig com casa els avis i no se...ho trobaria com una falta de respecte envers a ells, no serà per ganes eh, jejejeje, però de moment haurem d'esperar :-P

    A tota la resta de comentaris, de nou, MOLTISSIMES GRÀCIES!!!!!!!
    Antoni Esteve said...
    Aixxxxx, quins temps! Sembla que era ahir quan jo cercava cosetes per casa, amb tota la il·lusió de crear el niu perfecta i un futur inmillorable.
    Felicitats i molta sort!
    Déjà vie said...
    aaaaaaaaaaaaaaaaaala nenaaaaaaaaaa quina envegissima!!!! clar q si, disfruta al maxim q m'entren ganes d plorar i fer-vos un peto nomes d llegir el post. Ai q be! es q em transmets la ilusió q teniu i m'encanta. ( joer si q stic toba). Els meus millors desitjos per vosaltres jo! estic segura q tot anira genial sobretot amb aksta careta d tontos q poseu, pq segur q la poseu! Pk no marxi mai. Enhorabona!!!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Gràcies!!!!!!! :-)

    Déjà: Nena que emocionada et veig, jejejejeje, m'enalegro que t'enalegris per nosaltres, ja l'hi faré dos petons al Hatim de part teva, si?? :-)
    Déjà vie said...
    si! xo recorda q dos tambe son per tu. ;)
    Jo Mateixa said...
    Déjà: Si dona i tant que dos son per mi, no m'enoblido pas!!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column