El meme de l’escriptori

La Palitodelasorejas, que te molt poca feina últimament, m’ha passat un meme i el faré per que es ella que si no ni agua nena, jajajajajaja!!!!

Regles

1º Posar una imatge del teu escriptori.

2º Explicar una mica, no molt.

3º Escollir a 4 persones per passar-l'hi.

I com que desprès de la victòria del Barça per 5-0 contra l’Intern de Milán (G! Ets un cabronàs, de molt bon rotllo i amb tot el carinyu, que te l’endinyo, del món) no tinc gaire son, us el penjo ara.

Ella ha posat dos fotos, una de l’escriptori antic i un del nou, jo com que sóc més xula que un ocho poso la del escriptori de la feina i el de casa.

1.- Escriptori de casa


2.- Escriptori de la feina

Explicació 1.- Simplement me’l va passar en Hatim, em va agradar i el vaig penjar, fi de l’explicació.

Explicació 2.- Fa un any o així un company de feina ens va passar aquesta foto, una coneguda de la seva dona tenia 6 cadells que no podia mantenir i els regalava, m’encanten els gossos i més així cadells, però visc en un pis i no puc pas tenir-los, els animals, com els nens, necessiten unes atencions, unes mesures que jo no podia donar a cap d’ells, però em vaig quedar amb aquesta foto de record.

Val a dir que en menys d’una hora els 6 cadells van trobar casa.

I ara be el més dur de tot....l’hi passo a....

1.- A L’Antoni, per que ja l’hi he dit que l’hi passaria, ja m’ha dit que ni de conya el faria, i per que se que en el fons el farà, ni que sigui per fer-me contenta.

2.- A la Una més, per que no crec recordar que hagi fet cap meme, o si??, be, tant es, aquest el fas, tema zanjat i punt :-P

3.- A l’Estripanits, per que no se per que, però crec que el seu escriptori deu estar ple de dones nues, si o si??, jajajajaja.

4.- A l’Oriol, el fotògraf, per el mateix motiu que a la persona nº 2 amb el zanjat i punt inclòs :-P

5.- Ja ho se ja, nomes son 4, però aquí mano Jo, per tant, també l’hi passo a l’Oriol, el que sempre es ve a referir, per que es pericu i em fa ràbia, ale, jajajajajajaja.

15 Comments:

  1. Anònim said...
    Quins cadells tan bonics!!!! quina llàstima per això que no t'en poguessis quedar cap, però clar, en un pis ja s'ha sap.

    Jo vull fer aquest meme, que algú mel' passis si us plau!!!!!! :-)
    Anònim said...
    Si no fos perquè també estic vivint a un pis (de moment), el més probable és que tingués un gos, i si fos tan bonic com aquests ni m'ho pensava! ;)
    Anònim said...
    Ostres molt macos els gosets,jo encara tinc per definir quin fons posare al ordenata nou, de moment he posat la foto de algu estimat.
    Lluna said...
    Ei, m'han agradat moltíssim tots dos!!! No sabria quin dels dos triar...
    Anònim said...
    Mandarina, no passa res, tu agafa'l i punt, que només és un meme!

    Jo Mateixa, nena, t'has passat dient que últimament tinc molt poca feina, jo diria que és ben bé a l'inrevés, vaig de puto cul!! El que passa és que jo, com més feina, més m'emparro jeje

    M'ha agradat molt l'escriptori de la feina, moooola!! Els cadellets son tan macos...

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Mandarinada Contraproduent: Si tenir animals ja es complicat per tota la feinada que porta, tenir un gos encara ho es més, l'has de treure a passejar mínim tres cops al dia, i jugar-hi, el menjar, els banys...un pal, però si que m'agraden si :-)

    La Xica: Eh que si que son bonics??, es que estan per menjarsel's!!!!!

    Striper: Això està molt be, jo abans tenia fotos d'en Hatim I no es que ara no me l'estimi eh, el que passa es que a la feina es catxondeijaven de mi :-P

    LLuna: Jo sens dubte el dels gossets, son tant monussssss!!!! :-)

    Palito: Donaaaaaa, era una manera de parlar, es com quant algu podria haver estar fent altres coses i no, el que fa es per putejar-te, que es el que has fet tu amb mi passant-me el meme, jajajajajaja, petonets bonica!!!!!!
    Antoni Esteve said...
    El primer fons es molt psicodèlic, així deus estar! ;P
    El segon segur que es per aparentar i quedar bé a la feina.

    Perquè has dit que et faria contenta si faig el meme, que sinó!
    Apa, ara em poso a recompilar la informació.

    petons!
    Clint said...
    on és el meu comentari???? putu blogger!!!!!!!!!!!!!!

    ara ja no recordo que havia posat!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Tu ho has dit, aixi estic jo :-S, jajajajajajajajaja.

    Doncs no se ben be per que ho vaig dir, deuria estar trompa quant ho vaig escriure :-P

    Clint: Cop de Mall a Blogger homeeeeeeee ;-P
    Boira said...
    Home, jo clarament em quedo amb el segon, no puc trair el meu bloc, jejeje.

    Petons maca.
    Anònim said...
    molt bonics els dos!!

    i q xulos els cadells XD
    g! said...
    Hola guapíssima!!! la segona foto és una passada, només veure-la he fet un Ooooooooohhhhhh... :-)

    Per cert!! sento dir-te que no vaig gravar el crit que vaig fer de part teva al Camp nou (tia, just ara he llegit l'encàrreg de gravar-lo!!) a més l'afició del Barça és sosa de collons, (al camp de futbol del Cardedeu animen més!!)em va fer cosa fer un crit i em miressin malament. Tot i aixi fent la "ola" vaig pensar amb tu i amb lo bé que t'ho passaries....aiiiixxxx a la propera estarem més al tanto.

    ...estic moooolt cansat...na nit
    Jo Mateixa said...
    Boira: Segur que tu també hi deus tenir gossets a l'escriptori, oi??, jejejejeje

    Esteve: Gràcies!!!! :-)

    G!: A tu no t'ajuntu homeeeee, jejejejejeje.

    En Miquel tenia una reunió al local d'ERC a Sant Boi i la Núria i jo ens vam quedar a casa mirant el partit i cridant les dues :-P

    Cada cop que enfocaven el públic les dues miravem a veure si et veiem, i es cert que quant veia que feien la ona pensava en lo be que ho podria estar passant, però també amb be que ho estaries passant tu :-)

    Petonets a tots tres!!!!!
    Boira said...
    Doncs si! Com ho has endevinat?? ;)
    Jo Mateixa said...
    Boira: No se, no se....intuició femenina o es que poder ja et començo a conèixer millor??? :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column