Similituds

Aquest post el vaig escriure i ahir no el vaig poder publicar per motius tècnics i/o emocionals.

Poder penseu que estic boja i de fet no aneu gens mal encaminats (recordeu que sóc Santboiana), però com que avui la feina ha brillat per la seva absència, m’he passat el mati reordenant el PC del despatx, esborrant coses de Mis documentos que no tenen per que ser-hi, comprovant que tot el que tinc a la carpeta de Instalar realment ho estigui, esborrant els fitxers temporals, els històrics (que ningú n’ha de fer res del que miro jo a la feina), etc…

Un cop acabada la neteja he accedit a la carpeta de Mis imágenes i de nou m’he mirat les fotos dels gossets, son tant bonics, i de cop.....com qui no vol la cosa.....he començat a veure-us a vosaltres, si, si, en fila, tal i com estan posats els gossets i començant de esquerra a dreta, he vist:

- La Tarambana, que es mirava les ungles i comprovava si les duia ben pintades, que mona estic, que mona estic, anava dient!!!! El seu pelatge estava extraordinàriament polit i brillant, que guapa redéu!!!!!

- L’Ulisses, cadell entre els cadells, amb cara de espantat com dient, òndia, òndia, òndia, on he anat a parar???, que faig envoltat de tants gossets??, que jo sóc mol jovenet per aquestes coses!!!!

- En Gatot, que tot i que es un gat i no un gos, dormia plàcidament (a pata tendida) desprès d’un dia de feina dura i estressant, mentre somniava que una dolça cadelleta, guapa com ella sola, l’hi refregava la galta i l’abraçava dolçament.

- L' Elur, que sense cap mena de dubte volia estar a Madrid amb uns amics cadells als que abraçar, besar, estrènyer ben fort entre el seus braços, volia mostrar-los la tendresa que porta dins i amb mirada reflexiva i pensadora, acotava el cap tot dient, vull ser allà amb ells!!!!

- La Déjà Vie, que es mirava els altres cadells i observava, no deia res, però mirava, assimilava, gaudia de les olors, del tacte de les pells dels seus companys, guardava tota la informació al seu caparró per desprès, de nit, assaborir cada instant viscut.

- En Clint, que cansat de tantes vacances i xivarri amb nens al voltant, nomes podria demanar silencia absolut per somniar en un viatge llarg, per perdre’s en un oceà de sensacions, d’emocions, de serenor.

I si, possiblement estigui sonada, però es que avui necessitava escriure una cosa diferent.

34 Comments:

  1. Anònim said...
    Va repeteix amb mi... Hola soc la JoMateixa i no tornaré a fer un post sota els efectes dels Gin Tonics... jajajajja Passis un bon cap de setmana ;)
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Jajajajajajaja, cabroncete, de bon rotllo, jajajajajajaja.

    Un petonas ben gran rei!!!!!
    Anònim said...
    Companya blocaire benvinguda al mon dels sonats,o sigui dels que estem com una cabra beecc beccc, i jo em sembla que nomes h'estat un cop a Sant Boi.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Jejejejejeje, ja ho diuen ja que nomes cal que es passi un cop per Sant Boi per acabar sonat :-P
    Metamorfosi said...
    Ooohhhh... que bufons!!!!

    Val més que acabi del tot les vacances i comenci a agafar una mica el ritme, perquè em despisto un parell de dies i ja m'estàs convertint els blocaires en cadellets peludets!... això sí, que bufooons!!! xD

    Em sembla que les obres al pis, la criatura i les vacances t'han afectat una miqueta... jejeje

    Aaaiii... la meva estimada santboiana!!!
    Jo Mateixa said...
    Meta: Nena es que tu portes un ritme de vacances que ja toca que tornis a la normalitat eh :-P

    Guapaaaaaaaaaaaaa!!!!

    Segurament tens raó i tot plegat m'ha afectat una mica més del compte, a banda de que estava amb la regla quant vaig escriure el post i es clar, tot ajuda :-P

    Jajajajajajajaja.

    Petonasos preciositat!!!!!!!!
    estripanits said...
    Ei, ja t'he fet la feina que m'havies encarregat, hehehehehe! Ara començaran tots a pensar malament? Sí? No? :P
    estripanits said...
    Ui, Striper, si només has estat un cop a Sant Boi, no saps què et perds: n'hi ha més a fora que a dins... i t'ho dic jo que sóc fora (de moment), hahahaha
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Ui que be, ara mateix m'ho miro :-)

    Ja ho pots ben dir que a Sant Boi n'hi han més a fora que dins de bojos :-P

    Petons!!!!
    Clint said...
    recoi...ara que m'havia emocionat i resulta que era el post d'una "loca" de St. Boi que tenia la regla i un gin tonic a la mà?

    jo crec que no...a més t'agraeixo molt que siguis tant comprensiva amb mi i em deixis fer una bona becaina! Guapíssima! bon capdesetmana!
    estripanits said...
    Doncs apa, bon cap de setmana! Per cert, que pujareu a l'Aplec?
    Jo Mateixa said...
    Clint: Lo del Gin tonic s'ho ha tret de la mà en Farlopa, ell solet i lo de regla, home, son coses que pasen ves, jejejejejejeje.

    De loca crec que no ho he sigut mai, però ultimament amb tot el rebombori que he viscut poster me n'hi acabaré tornant :-S

    M'alegro que t'hagis emocionat, estas molt guapu a la foto amb aquella soneta i aquells morrets tant dolços, aixxxx, per fer-te un petonas ben gran tu!!!! :-P

    Bon finde guapissim!!!!!!!!

    Estripanits: Jo dubto que hi puji, tinc feina a casa tot el cap de setmana (si la veiesis està que fa pena, amb el trasllat de pis de mun germà tenim casa els pares plena de maletes i caixes :-S) però es possible que en Miquel i la Núria si que hi vinguin.
    Unknown said...
    I a mi segur que no m'has vist, en lo perris que sóc? Jajaja, qué bon post, m'ha encantat, guapa!!
    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Uiiiii i tant que t'he vist, a tu i a molts d'altres, en diferents fotos, en diferents llocs, però això ja ho reservo per un altre post que s'hi escaigui més :-)

    Petonets dolcets bonica!!!!
    Mikel said...
    ei tu mateixa , si et fa vergonya anar al manicomi de St.Boi perque alla et coneixen et passo un link amb altres llocs que et poden fer un bon servei ;-PPPPP

    http://www.consulta-psiquiatrica.com/centrescat.htm
    Jo Mateixa said...
    Mikel: No calia he tampoc que em passessis un mega llistat, amb un o dos centres en tenia prou, tu a quin estàs instal.lat??? :-P

    Bon finde guapu!!!!!!
    Antoni Esteve said...
    Redeu, on m'he ficat!
    Hi ha algú que no estigui sonat per aquí?

    Coi, els de la foto no són gossos, són turistes japonesos!

    on anirem a parar!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Jooooooo, jo no estic tan sonada com sembla :-P

    Escolta, on veus turistes japonesos tu???? :-S

    On??, on tu vulguis :-P
    Antoni Esteve said...
    Segur? Mira que veure gossets on hi ha turistes japonesos i dir que són blocaires...

    Necessites ajuda.
    El meu psicòlog es molt bó. Vaig al seu despatx, m'assento en la butaca, em talla el cabell, li pago i em trec un pes del cap!
    Si vols et passo l'adreça.

    Anirem a para on el cor vulgui anar i el cap ens deixi.
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Vaja, un altre que m'envia al psicoanalista, que no em cal, que no estic boja!!!!!! :-P

    ....ja està be el lloc ja :-)
    estripanits said...
    Òndia, sí que estem malament tots plegats! Per comptes d'anar a psicòlegs, psiquiatres i altres bestioles semblants, què tal si us dediqueu a estripar força el cap de setmana? Ja veureu com, si així ho feu, el dilluns encarareu la setmana d'una altra manera: seguirà sent un pito dilluns de merda, però pensareu... a fer la mà i que "me quiten lo bailao"!!!
    estripanits said...
    Ui, que volia dir PUTO dilluns i el dit se n'ha anat de tecla...
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Alguna suggerencia??, jo estic sola aquesta cap de setmana, vaja, que el meu home no hi serà :-P

    Baranda que ets un baranda!!!!!! :-P

    Jajajajajajajajajaja.
    Anònim said...
    Sempre he tingut el convenciment que si el món blocaire em conegués en persona s'enduria una gran decepció...

    Però... una ha d'acceptar la imatge que dona, així que...

    Bon cap de setmana! ;)
    Jo Mateixa said...
    Tarambana: Ei bonica, no t'ha molestat no?, suposo que he llegit moltes coses teves on parles de empolainar-te, de robes i d'estar mona i he llegit comentaris de companys que t'ho diuen, el subconscient es molt traidor de vegades i ja veus, despres passa el que passa :-P

    Bon cap de setmana bonica!!!!
    estripanits said...
    Nena... només has d'agafar el mòbil! Alguna cosa interessant a fer trobaríem per a que no t'avorreixis!

    Juajuajuajuajua ;) :P
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Aixxxxxxxxx, com ets eh, com ets!!!!! :-P
    zel said...
    Ei, aneu tan tan tan ràpid, que em perdooooo!! Aquí teniu una sonada que es solidaritza amb els santboians i tots els sonats, jo empordanesa TOCADA DE LA TRAMUNTANA,MÉS AVIAT MOLT TOCADA!
    Salut
    Anònim said...
    JAJAJA! Però que bo aquest post!!!
    Tens una imaginació que és massa!
    Genial!!! Genial!!! Genial!!!
    ddriver said...
    pasa sovint aixo quan els fa molt carregats, s et en va la ma i despres s en va l olla
    ;)
    mesura,molta mesura,sobretot
    neus said...
    jolines....... que jo no vull anar a Madrit (bé, sí...) vull que vinguin aquí... que a Madrit no els puc veure mai a tots plegats :(

    un petó maca i no sabria què dir-te... no deixis la medicació així com així, dona, que mira què passa ;)
    jejejeje

    Petonots de nanit! :**********
    Jo Mateixa said...
    Zel: Jajajajajajaja, els d'allà dalt em sembla que esteu pitjor que nosaltres :-P

    Menxu: Hola bonica!!!!, com anem????, si noia si, una mica tocats del bolet si estem i això fa que escrivim coses com aquesta :-P

    Ddriver: Jajajajajaja, per sort no condueixo que si no :-P

    Elur: Donaaaa, ja m'imagino que prefereixes tenir-los a tots per aquí, però ja veus, no em prenc les patilles i el meu cap va per lliure :-P

    Ja aniré amb cura i em prendre els medicaments a les hores que toca, val??, jejejejejejejeje. Petonets guapa!!!!!
    Anònim said...
    No, no m'he enfadat! Clar, que no!

    Si de fet, segurament com a cadell faria aquesta fila, però sempre tinc l'esperança que algú hi vegi una mica més enllà... Però jo tampoc ho poso fàcil. És culpa meva, ho sé!

    Una abraçada! :)))
    Jo Mateixa said...
    Tarambana: Tu ets com es i a mi m'agrada que siguis així, per tant no donarem la culpa a ningú i molt menys a tu, val?? :-)

    Petonets bonica!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column