Avui si que es curt el post

Ja em perdonareu, es dijous, encara no he sopat (he preferit passar per els vostres Blocs primer) i d’aquí a res fan el Gran Hermano….ja ho se ja, cap comentari, ok?

Us deixo un vídeo amb el que he rigut molt i es que a mi aquest home em fa riure, per la seva fesomia, per com parla, per que si, simplement em peto de riure, ja ho se que soc rareta.

Fins demà!!!!!

Nota 1: Heu vist que hi ha una enquesta a la dreta del Bloc?

Nota 2: Aquesta es de SOS als informàtics blocaires, com collons puc enganxar el Logo del 6 d’Octubre al Bloc??, no me’n surto ni a la de tres :-(

Nota 3: Avui he treballat, es nota oi??, estic fins allà de qui ja sabeu....

Nota 4: Que mona la meva cuina i el meu bany :-)

23 Comments:

  1. Boira said...
    És el Bernardo!! jajajaja.
    -Maricarmen!!voy a tomarme una manzanilla.

    Ei, jo no soc informàtica, però ja t'ho miro lo del logo. Ja et diré alguna coseta. Que vagi bé Gran Hermano, demà resum, que jo no ho miraré.
    Jo Mateixa said...
    Boira: Pausa a Gran Hermano...quin marru per deu, avui les bessones es mostraran davant dels companys, el secret de l'Amor es conegut per tothom de la casa pero ella ho desmenteix, en Piero i l'Andalla tornen i una nova concursant entra a la casa, tela marinera!!!!!

    Gràcies bonica per mirar-me lo del Logo :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Joder..yo tambien tengo el gh puesto...y me dio gracia lo de las hermanas...pero ya..ultimo dia ke miro jajaja
    Txell said...
    Ahir vaig mirar mitja horeta, Ho COnfesso!

    Em va fer pena i tot l'Amor, la gent és encara força reaccionaria en aquests casos. Quin fàstic!

    Ves a la pàgina del 6 d'octubre em sembla que ja hi ha els codis penjats!

    Salut, guapa! (I bon finde, que jo ja no torno!)
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Caeras nena, caeras de quatre potes i si no...temps al temps :-P

    Txell: A mi em sap greu que l'hagin fotut fora per que tot i se una calienta pollas (parlem clar)la tia donava un joc i un morbo al programa impressionant, a veure ara com aniràn.

    La mentalitat d'aquell país encara està per moldejar, patirà molt aquesta nana, que la gent pot ser molt dolenta quant vol.

    Se que el codi del 6 d'octubre el tenen penjat, el que no se es en quin apartat l'he de posar jo del meu bloc :-(

    Bon finde guapissima!!!!!!
    Clint said...
    T'he contestat com vaig fer-ho jo al meu bloc...així que si vols saber-ho fes-me una visita! jejejeje SPAM!!!

    I et diré que ahir vaig veure, no sé, 10 minuts de GH i quasi "rojo" hi sortia una palurda que assetjava unaltre que es ficava al llit amb una tercera...i tots deien frases "tope profundas, tia" en un idioma que jo diria que no és castellà ni de conya!

    I llavors la psicòpata de la Milà! que aquesta fumar no deu fumar...però altres coses...

    Apa, que ja he votat, que espero veure la cuina eh! i que bon cap de setmana!

    Petons!!!
    Abogadaenbcn said...
    Vale, confesso, jo també ho vaig veure una estona. També vaig sentir pena de l'Amor.
    Anònim said...
    El post serà curtet però atapeït...jejeje
    No miro GH i ni idea del logo, si no sé fer ni una modificació senzilleta a la plantilla....
    No vaig mirar el partit... on està l'opció de no sabe/no contesta??? ;-)
    Nosotras mismas said...
    Avui només et saludo.

    Petons
    gatot said...
    Txell, el codi que tenen penjat dona error.

    T'he enviat el codi "bó" per mail.

    Per posar-lo, ves a la plantilla, elements de pàgina, afegir element de pàgina, tries element html i jastà.

    petons i llepades!
    Reina Letizia said...
    En Palacio no seguimos Gran Hermano. Mi Felipín todavía no leyó "El doncel de don Enrique el Doliente" y mientras no acabe no hay tele.

    Besos de Princesa
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Ets el meu heroi, gràcies per el logo carinyu!!!!!!!

    Apa i com pots preguntar-me el que em preguntes en el email??? Que no em coneixes o que???, sembla mentida :-( el que passa es que vaig de cul quant arribo a casa i entre veure el Gran Hermano per el Digital i fer feina no em connecto gens ni mica al MSN.

    Que jo t'estimo moooooooooooooolt!!!! :-)

    Un petonas ben gran guapu!!!!

    A la resta de companys no sabeu pas el que us perdeu si no el veieu!!!!!!!
    gatot said...
    ara vols que em vegin? jo mateixa?????

    Val, d'acord que sóc guapo; val, d'acord que sóc més interessant que guapo; val, que amés sóc molt més marranot que interessant i guapo; i val que a més sóc meravellós (i no tinc iaia)

    però no cal que recomanis les visites que no se'm perdin, no? que no sóc en roviba!!!!

    :DDDD

    petons i llepades!
    Itf said...
    Jejeje! Sta bé el vídeo. I ja he votat a la enquesta. He votat Regular.
    oriol said...
    així que viciada a gran hermano eh!? tots ho hem estat en alguna edició o altra! jajaja

    i el video...si que fa gràcia aquest paio!

    nos han devuelto la mano porque ustedes nunca estan en casa y no cabe en el buzón.... bonissim!
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Jajajajajaja, no home no, ja se que a tu no et cal publicitat, no parlava de tu, parlava del Gran Hermano!!!!, jejejeje, però a tu tampoc han de deixar de veure't...per el Bloc :-P

    Petonets dolços guapu!!!!!

    Itf: Gràcies doncs per votar :-)

    Oriol: Jo també vaig riure moltissim quant va fer el comentari aquest de la mà :-P

    Per cert, i tu no havies de fer un post resum amb totes les petites coses???, encara estic esperant eh :-)
    Anònim said...
    el cesar, el q fa de bernardo, és genial... ara no me'n recordo del cognom, era algo com zarachu o aixi, amb ch.
    vaig veure com fotien fora a l'amor, no m'ho podia creure! jo hagués fet fora a la paula, només vaig veure que li va detràs com una boja psicopata a un xic que ja no sap com dir-li que no li agrada.
    igual es que me falten dades, jeje.
    petons!!
    zel said...
    Senyoreta jo mateixa (faré de mossén), li hauria de fer vergonya, repeteixo, ver-go-nya fer-se addicta a un programa d'aquesta mena.Ja està bé. Passem per l'enquesta del partit, bueeeeno, passem per l'humor negre, bueeeeeeeno (òstia que n'arriba a ser de bo, ara faig de majordoma)però el gran hermanu??? un a basofia com el gran hermanu? Què li diu el seu gran cor quan mira una fèria de tamanyes proporcions?
    Hòstia, estàs com una cabreta lliure el dia que el boc és fora!!!!!!! No perdis l'humor, bufona!
    euria said...
    Jo no vaig aguantar ni 5 minuts....no m'enganxava res. M'atrauen més algunes séries que fan, total tot per distreure'ns. Nena que divertit això d'anar muntant el piset....quina envejaaaaaaaaaaa. Bon finde!
    Ulisses said...
    El video fa gràcia, però una mica heavy no???
    Aix m'ha donat una mica de mal rollo i tot XD
    Joana said...
    Si continues amb Gran Hermano...et retiro la paraula!!!
    Bon capde wapa!
    ( És broma)
    Jo Mateixa said...
    Palito: Completament d'acord amb tu, jo també hagués fet fora la Paula que esta completament obsessionada amb el nano aquest, es una obsessió possessiva que encara es pitjor :-(

    Zel: Jajajajajaja, mira, jo estic enganxada a CSI, Vent del Pla, el Cor de la Ciutat, Entre fantasmas, Medium, Porca Misèria, Plats Bruts, Sin Rastro, Mujeres Desesperadas... que vols tia!!!!, jajajajajajajajajaja.

    Euria: Però no et va enganxar per que no veus el Canal 24 hores del Digital, ahir a mi em donaven les 03:00 veient-lo, estic molt malaltaaaaaaa :-P

    Ulisses: En serio t'ha donat mal rotllo el vídeo??, no fotis nen, no el vaig posar pas per això :-)

    Joana: Si tu em demanes que no el vegi ho faré eh, tot per que no deixis d'estimar-me una micona :-)
    zel said...
    Jo mateixa, m'has de donar la recepta de repartiment de temps, que a mi m'agrada CSI, però no l'enganxo mai ( ara no sé ni el dia)i totes les sèries del tipus " desaparecidas, sin rastro..." que pel títol, ai el misteri, thriller, investigació em mola molt. Però tia, no TINC TEMPS AGHHHHH, ENTRE EL COLE, ELS MENJARS, LA UOC (quasi acabo, quasi acabo, elis elis) i el BLOg/c i llegir i el gimnàs, i la porca misèria de cap d'estudis... Ai, vull una vida digna, amb dies de 48 hores, cony :(

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column