Sense títol


Desprès d’un dia dur, estressant i molt sacrificat a casa dels pares (per que encara que hagi tingut festa no he parat ni un minut quieta des de quarts de 8 del mati, hora en la que m’he llevat), toca descansar i gaudir del primer partit de la Champions del Barça.

Avui, a banda de veure com muntaven la cuina i acabaven d’enllestir el bany (val si, ja paro, res més fins que no estigui tot acabat) he dedicat el dia a fer neteja a casa els pares, que falta l’hi feia. Desprès d’un mes de vacances i de tenir Okupes amb paquets durant quasi un altre mes, he pogut fer neteja a fons i ara brilla tot com la calba del Don Limpio.

Cagunlaputa, quin gol acaba de fallar el Barça (minut 37 i algo), per cert, anem guanyant 1-0...m’he perdut, per on anava? Ah si, que he fet el canvi de nom i de domiciliació bancària del gas, telèfon i aigua, la llum encara no podem per que ens cal el butlletí que ens farà l’electricista.

Casualment quant ha vingut en Hatim aquesta tarda s’ha topat amb un xicot de Tele2, que venia a oferir-nos un cotxe gratis, ai no, que venia a vendre’ns la ADSL de 20MB, i total, com que volíem fer-ho però no sabíem amb quina companyia, em signat amb ells. L’Oferta surt per 40 Euros al mes, alta gratuïta i no comencem a pagar la quota fins al gener de 2008. Trucades nacionals, provincials i internacionals incloses en la quota i si haguéssim agafat el routter que ens portaven ens sortia gratis, però ja que hi érem hem agafat un routter Wifi que ens costa 35 Euros, però així ja ho tenim fet, en uns 20 dies estarà tot el procés fet de canvi de Telefònica a Tele2 i ho fan tot ells.

A la tarda ja ho he lligat per que vingués el de l’Assegurança del pis per que l’assegurança que hi ha venç el 02/10/2007, així que havíem de fer els canvis de nom i de continente i contenido el més aviat possible, demà tindrem els números exactes però ens sortirà més o menys per uns 200 euros a l’any, no està malament no?

Que més he fet??, ah si, el pintor, que m’ha trucat aquesta tarda i hem quedat per dissabte per que ell abans no pot venir i que ja m’ha dit que si no pot començar dimarts ens haurem d’esperar 1 mes....cagunlaputa!!!!!!!

Evidentment he trucat al paleta i s’ha cagat en tot, però m’ha dit que dimarts ho acaben segur i que si no, doncs que el pintor vagi fent, buffff, quin descans, el pintor estarà 3 o 4 dies com a molt i llestos, a buscar els mobles i a viure-hi!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixxxxxxxxx, perdoneu, es que avui el dia ha estat tant mogut que n’he oblidat que no us havia d’explicar res del pis, be, obvieu aquelles parts del post que parlen sobre el pis o de coses que tenen a veure amb el pis...rellegeixo el post, no se que cony feu aquí llegint si el post parla de nou del pis, quin estrés per déu, quin estrés!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eiiiii, m’oblidava, el 6 d’Octubre Diada Nacional de Catalunya , passa-ho!!!!

Nota de l’autora: aquest post està fet en tres temps, primera part del Barça, mitja part i segona part....em guanyat 3-0 amb gols de un paio del Lio en pròpia porta, en Thierry Henry i en Leo Messi, ja tocava una victòria contundent com aquesta!!!!!!!

17 Comments:

  1. Agnès said...
    ai que no sé què és el que et fa estar més estressada; si el futbol o el teu pis! jajaja... és conya! sé de sobres que et preocupa més... :)
    Ulisses said...
    Molt bé, molt bé.
    Sembla que tot va bé.
    I això del 6 d'octubre no està mal pensat.
    Però ho troben un mitja més mediatic que els blogs o malament anem eh ;)
    Anònim said...
    Espero k això del pis no sigui com la "Sagrada Familia" ja ja ja!
    kines ganes d'estrenar piset eh?
    Molts petons
    Jana
    Anònim said...
    d'aixo es diu aprofita el dia,supermeritxell al atac.
    euria said...
    Molt bé, aprofitant tots els minuts, d'un dia de vacances!!! Ja era hora que el Barça fes alguna cosa.
    Txell said...
    Txell, vas dopada oi? Es que et veig una mica espitosa! jajajajajajajajajajajajaja

    Farem una festa en aquest piset? ;)
    Jo Mateixa said...
    Agnès: Obviament ahir el tema pis em portava de cul, per que el futbol tot i que vag cridar vàries vegades m'ho vaig pendre amb molta més calma, es que estava esgotada :-P

    Ulisses: Be, han penjat un link al seu Bloc per tal de que ens el posem als nostres Blocs però no se com fer-ho, a mi no em surt i ja ho he provat vàries vegades, haurem de buscar un informàtic expert que s'ofereixi voluntari....

    Jana: Noooooo, nena no, no, no, no fotis, jejejejeje, res tu, en un parell de setmanetes i estarà tots llest amb mobles i trasllat inclos, ja ho veuràs ja!!! :-)

    Striper: Eh que si??, ara be, a les 07:30 del mati s'estava de conya de al llit, no m'haguès pas llevat :-P

    Euria: Ja ho pots ven dir ja, el soci i simpatitzant del Barça necessitava gols i ves, ahir els van fer, que no canvií la ratxa doncs!!!!

    Txell: Si noia si, es veu que el Trinaranjus que vaig pendre a mitja tarda deuria portat LSD o algo així, juasjuasjuasjuas.

    Per que et penses que el rentavaixelles es de 12 serveis?? per que pogueu venir tooooooots a casa, això si, els 70 de cop amb els nens i les parelles no eh, que el nostre pis no es el dels Princeps d'Asturies, en grupes de 5 persones i apa, n'ha passant :-)
    Clint said...
    jo és que em penso que m'estressa més el teu pis que quan varem fer les nostres d'obres! jajaja tinc unes ganes de veure la cuina acabada!

    (victòria contundent...però encara hem de millorar força!)

    Per cert avui treballes no?...se siente!
    neus said...
    Mosseta!!! això del pis ja està quasi dat i beneït, eh? que bé!!!!!
    (ho sé, feia massa temps que no et deia res, però et vaig llegint, que lo sepas jejejeje)

    Vitòria contundent????????? que posin l'Iniesta de titular i sabran el que és una victòria contundent!!!!!!!!!!!! XD

    Petons de bon dia!!!
    Denea said...
    joder tia...quin estreeeeeeeees!!!!
    calla que tota aquesta activitat em recorda que demà començo les classes...altre cop :/. ho suportare crec!!
    anims i a veure si us traslladeu ja que en deveu tenir moltes ganes!!!!
    estripanits said...
    Visca el Barça i visca el 6 d'octubre!
    Anònim said...
    Però quin estres!!!!!!!!!
    calma't noia, o acabaràs pintant les rajoles... jajaja!!!
    Boira said...
    A veure Txell, estàs asseguda? No? Doncs seu, que t'estic veient per un forat i estàs votant! Ara respira profundament 10 vegades, i ves repetint: estic tranquila, no passa res...

    :P

    Lo del 6 d'octubre em sembla una bona idea, però com diu l'Ulisses, haurien de tenir un mitjà més mediatic.
    Antoni Esteve said...
    Anim que queda poc per l'estrena!
    Per cert, am Tele2 necessites la linia de Timofònica?

    petons!
    LlunA said...
    jajaja quin estresssssssss deu meu!! Això és aprofitar el dia, ben fet!
    Anònim said...
    aiii quin estrés, nena!! Espero que avui estigues millor i més relaxadeta.
    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Clint: Si noi si, avui he treballat, que no es nota??, quasi no he pogut mirar els blocs ni respondre els comentaris del meu propi bloc :-(

    Pel que fa al pis....shhhhh,ja ho veuràs que xula que queda :-P

    Elur: Ai si nena si, que el posin a Don Andrés, cada cop m'agrada més com juga aquest home :-)

    Denea: Que no es nota que en tenim ganes?? joder, jo diria que es nota massa i tot :-P vinga bonica, ànims per demà, ja veuràs lo be que va!!!!!!!

    Estripanits: Visca, Visca!!!!!

    CafeAmbLlet: No fotis tia, les rajoles no que ja estan posades i queden de monesssssss :-P

    Boira: Jajajajajaja, si ho reconec, estic nerviosaaaaaaa, però no de por eh,q ue consti, estic nerviosa per les ganes que tinc de ficar-m'hi a viure ja!!!!! :-)

    Antoni: Ostres, doncs no ho se, a veure, nosaltres primer hem fet el canvi de nom del titular i la domiciliació bancària i el mateix dia vam fer el canvi o portabilitat a Tele2, però suposo que no deu caler, nomes has de contactar amb ells i demanar que et possin la linia (avui m'han trucat per dir-me que la setmana que ve rebre el routter i que en un parell de setmanes tindrem la linia d'ADSL; a veure si es veritat).

    LLuna: Gràcies bonica!!!!

    Palito: Buenuuu, he anat a treballar...vols dir que estic més relaxada???, estic que m'enfilo per les parets tia!!!! :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column