Decàleg de les petites coses....


Així es com titula l’Oriol el seu no post, en ell hi vol fer un recull d’aquells petits detalls de la vida que ens fan sentir be, trobo que es una magnifica idea i no es pas un meme, per el que us pregaria que passéssiu per casa seva i hi diguéssiu la vostre.

Ara en faré SPAM gratuït del Bloc de L’Oriol i es que crec que val molt la pena, el que no necessita el seu Bloc son milers de comentaris al dia, per que podria arribar a perdre l’encant que te, però si caldria que hi tingues més fidels lectors que el vagin ajudant a mantenir-lo més viu, donat que actualitza molt de tant en tant, de fet crec que aquest es l’esperit de Are you ready to change the way you live?, el fet de que s’actualitzi quant l’autor tingui coses a dir, quan ell ho cregui convenient, com penso que hauríem de fer tots plegats.

Els Blocs no han de ser una obligació, malgrat alguns ens ho marquem de vegades com que si avui no publiquem es que anem malament, no, no, no ha de ser així, el Bloc ens ha de servir per expressar-nos lliurament, amb la temàtica que haguem escollit i sempre que en tinguem ganes, necessitat o aquell cuquet intern.

Se que el Bloc de L’Oriol te uns fidels lectors, entre els que em permeto incloure-m’hi, que el fan d’allò més tendre, més agradable, més amè per la lectura, i en el que s’hi parla de tot una mica, de política, de la seva vida personal, d’esports....

Posats a fer i espero que al amo del Bloc no l’hi faci vergonya, faré SPAM del seu altre Bloc, una visió de la vida feta amb una càmera de fotos, la seva, on ens plasma tot allò que sent, tot allò que veu i ens fa participar a tots plegats per que hi diem la nostra, us recomano també que visiteu aquest altre Bloc de l’Oriol anomenat A look to the world.

Que consti que no hi tinc comissió per part d’ell per haver-ne fet SPAM, però de tant en tant cal donar oportunitats a Blocs i a gent que escriu als Blocs, per tal que es donin a conèixer, per que n’hi ha de ben amagats que son pura màgia.

Oriol, ja saps, ara a postejar molt, jejejejejejeje.

11 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Coi, no se que nasos ha passat amb el post, se m'ha desconfigurat tot :-S no entenc res :-(

    Ho sento eh Oriol, però be, el que havia de dir ja ho he dit :-)

    Petons!!!!
    Boira said...
    Oh! Això si que és fer Spam! Hi donaré un tomet a veure que diu l'Oriol.

    Petons!:)
    Antoni Esteve said...
    Qui es pot prendre un bloc com una obligacio? ...a no ser que li doni algun benefici (i no te perquè ser monetari).
    Jo personalment no me'l prenc com a tal, sol puc escriure si realment ho necessito, tot i que es cert que les coses que t'ajuden enganxen (però això ja no es obligacio, sino dependència).

    petons!
    Déjà vie said...
    jo ja fa temps q el segueixo i tb comento quan tinc alguna cosa a dir, no abans.

    Tot i aixi quan et cobris la verveceta q t'ha promes per akst extens post, m'hi convideu d'estranquis, ok? :P pro shhh
    Jo Mateixa said...
    Boira: I jo t'agrairé molt que ho facis, el seu Bloc val molt la pena :-)

    Antoni: Jo al principi m'ho prenia com una obligacio, però a la llarga, si ho fas així, t'acabes cremant i abandones, com que no vull que això em passi nomes escric quant tinc coses a dir, que casualment es cada dia :-P

    Déjà Vie: Ja se ja que tu ets de les més fidels lectores dels Blocs de L'Oriol :-)

    Escolta de cervesa res eh, es SPAM gratuit i sense res a canvi!!!! :-)
    oriol said...
    GRàcies bonica per totes les coses maques que has dit en aquest spam gratuit. A veure si en fem un bon decàleg!
    un petonas i merci!
    Anònim said...
    Com tu ben dius hi ha blogs que sovint trobes per casualitat i k són joies, o amb els k et sents totalment identificat.
    Jo un dia vaig trobar el d'una noia k em va donar la sensació que allò que hi havia escrit era com si ho hagués escrit jo, va ser molt extrany i sorprenent a la vegada. Em va agradar molt.
    Llàstima que fa mesos que no ha escrit cap cosa nova en ell, però jo també crec que escriure no ha de ser una obligació sinó un plaer.
    Un plaer.
    Jana
    Clint said...
    ei...si mai vols fer spam amb el meu cap problema! jajaja
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Uixxx, gràcies a tu per lo de bonica :-) a disposar, ja saps.

    Petons bonic :-P

    Jana: Ostres doncs tambe es casualitat, pero si que es cert que hi han joies que encara no tenim gaire controlades, jo n'estic descobrint cada una :-)

    Petons bonica!!!!

    Clint: Però si a tu ja et coneix fins i tot mun pare!!!!! :-P

    Petons guapu!!!!
    Adagio said...
    ei tia ara sóc soci
    ja se que és quan diuen que el soci no se'l por enganyar xD
    Jo Mateixa said...
    Adagio: Que baix has caigut txato, com es que t'has fet soci del Barça????, tu estas pitjor del que pensava eh!!!! :-P

    Petons guapu!!!!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column