La Diada a Sant Boi

Avui he pogut gaudir de la meva primera Diada de l’11 de Setembre a la Vila de Sant Boi, la meva Vila, sempre ho he celebrat a Pineda de Mar, doncs per aquestes dates altres anys encara hi érem amb els pares.

Hem fet el recorregut que uneix la Plaça de l’Ajuntament i la Església de Sant Baldiri, on està la tomba de Rafael Casanova, conseller en Cap de Barcelona a l’any 1713, tot envoltats de Senyeres i amb un esperit diferent del que he viscut a Pineda.

He de dir que m’he emocionat molt recorrent carrers de Sant Boi que desconeixia, veient un munt de senyeres penjades als balcons i sobretot sentint parlar en Català, no us voldria enganyar, a Sant Boi hi ha molt de quillo raro i no es gaire habitual que la gent se t’adreci en el teu idioma.

Hem escoltat la presentació de l’acte que n’ha fet la Lourdes Escardívol, hem sentit el discurs d’en Josep Mª Cervelló i el de l’Anna Simó, m’han fet posar la pell de gallina les seves paraules, i si ja se, alguns de vosaltres no creieu en la política que es fa en el nostre país, però si cap de nosaltres hi creu no farem res de bo.

Us deixo alguna foto de l’acte i no m’esplaio en les explicacions, segur que alguns dels companys d’ERC Sant Boi en farà una crònica exhaustiva i ells de política en saben un pou, a mi encara hem queda molt de camí per fer.

Per cert, la meva més fervent enhorabona a la Plataforma pel Dret a Decidir, guanyadora del Premi Joan Sardà d’aquest any a Sant Boi, per ells i per tots els que aquesta tarda aniran a la Manifestació de Barcelona va aquest vídeo.

14 Comments:

  1. g! said...
    Saps prou bé que no comparteixo actes polítics, però per altre banda m'alegro que un dia com el d'avui tinguessis aquest cúmul de sensacions a flor de pell.

    Petonàs!
    Jo Mateixa said...
    G!: Gràcies guapu!!!!!!
    Anònim said...
    Reconec k potser hauríem de fer més del que fem, però jo per desgràcia tampoc crec massa en la política...
    La senyera però sí k la tinc al balcó, per suposat!
    Ah! he vist k tens penjades unes fotos d'un grup k em sembla el mateix k vaig veure dissabte passat a canet de gospel, no cantaras en ell oi? eren molt bons
    Petonets
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Jana: Hola bonica!!!!! si que hauriem de mirar d'involucar-nos tots una mica més, no podem pretendre que els polítics ho facin tot, d'acord que ells cobren per això, però si no aportem res nosaltres....

    El grup que deus haver vist son els GOSPEL VIU, no no, jo no hi canto pas, que més voldria, jo els he vist actuar a Pineda de Mar i a Blanes i em van encantar!!!!!!!

    Petons guapa!!!!
    gatot said...
    I ara... a la mani amb els maulets?

    :DDDDD

    Bona Diada, Txell!!!
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Jajajajajaja, com pots comprovar Jo Mateixa no he anat a la manifestació, m'atabala tanta gentada, tot i que si hi hem d'anar s'hi va i punt, però avui es el dia per que el jovent més jove (valgui la redundància) es llenci al carrer i cridi, coi, amb lo be que m'hagués anat a mi cridar coi!!!! :-P

    Petons guapuuuuu i bona Diada!!!!!
    Boira said...
    Bona diada Meritxell! :)
    Metamorfosi said...
    Recordo haver saltat al ritme del boti, boti, boti, espanyol el qui no boti!, damunt les espatlles del meu pare... quins temps!...

    ... potser sí que m'estic fent gran i estic més desencantada que mai.

    Celebro que hagis pogut viure la diada amb tanta intensitat, i t'agraeixo que me n'hagis contagiat una mica!

    Petooons!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Nos hemos cruzado hoy seguro..y sino casi..
    yo fui a apoyar al esplai gresca que esta junto a la iglesia, porque se han quedado sin local y el ayuntamiento no les ha asignado uno aún..asi que nos pidieron a los papas que apoyaramos la solicitud..y ahi estuve..Asi que vi pasar en primera plana las ofrendas..y escuche como cantaban y aplaudían.. y nada ahi ya em tuve que ir a trabajar.. pero bueno.. fue bonito la verdad..
    un beso
    Jo Mateixa said...
    Boira: Gràcies bonica, espero que tu també hagis passat una molt bona Diada!!!!!!

    Meta: Doncs no pot ser eh que estiguem desencantats , no, no, no, em de fer feina nosaltres també, no nomes els polítics han de pencar per el be del nostre país!!!!!

    Petonets bonica!!!!!

    Andrea: Cony nenaaaaaaa, mira que hi he pensat eh que poder hi series, i a quina hora era això??, nosaltres ens hem concentrat a les 11:30 a la paradeta que teníem els d'ERC Sant Boi quasi davant de la Plaça de l'Ajuntament :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Nooooo esto fue tempranoooo cuando llego montilla con las flores a la tumba y todo eso.. a las 10.30 ya estaba volviendo a casa porque tenia que ir a trabajar...entonces no nos cruzamos.. un besooo
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Ahhhhh, doncs no noia no, llavors encara no hi era jo :-(

    Un petonas ben gran bonica!!!!
    Anònim said...
    Hola guapíssima! He estat molt contenta de trobar-te avui a l'acte d'Esquerra, i de poder parlar amb tu, finalment, en viu i en directe. Me n'alegro moltíssim que t'ho hagis passat bé. Ha estat, com sempre, un dia emocionant per a tots nosaltres. Jo sí que he anat a la manifestació, i també ha anat força bé. Espero que ens podrem trobar en altres ocasions, i pensa que això de fer política també està a les nostres mans. La política pot ser engrescadora si l'entens com una passió i no com una obligació, i cal gent jove amb empenta i il·lusió per tirar endavant nous projectes. O sigui que...a veure si t'animes.
    Per cert, vindràs a l'acte de lliurament del premi Joan Sardà?
    Una abraçada molt forta
    Jo Mateixa said...
    Lourdes: Gràcies guapa, jo tot i que t'havia vist molts cops en persona mai havia fet el pas de presentar-me com la Jo Mateixa, jejejejejejeje.

    Ja se ja que aquí hem de lluitar tots, els polítics i el poble, si no hi ha unitat no es podrà vençer!!!!

    No se si podré venir per que ho feu a les 20:00 i jo tot just arrivaré a casa ja que aquest divendres ja penco per les tardes :-(

    Petonets bonica!!!!!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column