I avui dimecres, festa


Em sap greu, però nomes es festiu per mi, per que avui dimecres em posen els mobles de la cuina i em porten els electrodomèstics, ahir dimarts quant vaig arribar a casa ja teníem els sostres del bany i la cuina posats i les llums instal·lades, que maco que queda cony!!!!!!!!!

Aixxxx, perdoneu-me, la vena de voler anar a viure-hi ja torna a florir, però se que m’enteneu i no m’ho tindreu en compte, ja us explicaré que tal queda i poder faig alguna foto...ai no, això no, que els pares no saben de quin color son les rajoles ni els mobles de la cuina i no ho han de saber encara.

No us atabalo més amb el tema pis, que se que soc pesadeta, quant estigui tot llest llavors ja us comento com a quedat tot, si?

Ahir el company Antoni em deixava un comentari on deia que si que sóc prolífica amb els blocs (o que poder ell anava de cul), no descarto la segona opció, ànims company que tu pots!!!!, però si que es cert que postejo molt últimament, poder son els nervis, no ho se pas, però avui per exemple no sabia ben be que posar-vos, per això aquest post serà curtet o poder no, depèn de com se me’n vagi l’olla al final o de com m’enrotlli en explicar-vos coses.

Per cert, heu vist ja que la RENFE farà un servei de SMS on es notificaran si els trens venen amb retard?, que fort, ens cobraran 0,15 cèntims d’euro, total per res, per que tots sabem que seguiran arribant tard, quines coses tenen els nostres polítics eh?

Suposo que també haureu vist les declaracions de la Kate McCann , que diu la pajara aquesta que la Madeline era una histèrica....val si, els nens petits poden ser molt impertinents, però tant com per dopar-los amb somnífers i matar-los??, aixxxx, no, no, no senyora McCann, això no.

També hem sabut que en Sir Norman Foster remodelarà el Camp Nou, per si no ho sabeu aquest prestigiós arquitecte ha fet la Torre de Collserola , el Metro de Bilbao o el Viadectu de Millau . La veritat es que els seus dissenys son espectaculars, m’agrada aquest paio, a veure que en fa del nostre Camp Nou .

I ohhhh, gran noticia, no se us acudeixi llogar un pis per primera vegada si sou menors de 30 anys abans de l’1 de gener de l’any que be eh, que si no el Sapateiru no us donarà l’ajuda que ha promès de 210 Euros mensuals. Més val que us informeu be de la noticia que te algunes pegues, com que per exemple s’ha d’estar treballant i no tenir uns ingressos superiors a 22.000 euros anuals.

I vaig acabant, que avui no tenia gaires temes per comentar i ja ho veieu, de tant en tant l’olla em bull sola i escric, escric, escric i no puc para, vaig a posar-me el Canal 19 del Digital....fan Gran Hermano en directe :-P, per cert, al notícia que més m’ha cridat l’atenció avui ha estat aquesta , quins collons!!!

Per cert, la foto l'he treta d'aquesta Web, us la recomano, hi ha de tot!!!!!

15 Comments:

  1. Clint said...
    Potser si que estaves una mica nerviosa! jejeje quina manera de canviar de temes...tot i que fins i tot jo tinc ganes de saber com son els mobles de la cuina cony!

    Podries posar-hi càmeres i fer una mena de granhermano amb el teu pis!

    Bona festa!
    Nosotras mismas said...
    Per parts:

    Primer, les meves disculpes per el meu català escrit que no es molt bó.

    - Festiu amb marxa... amb tants de moviments... pero a la fi festa, no? Disfruta aquest día festiu per a tu.

    - M'encanta els blocs dinamics on sempre trobes coses noves, com en el teu.

    - Renfe: Un faxt i pretenen cobrar encara mès.

    - Els McCann, només per el fet de deixar els nens sols i dopats, ja tindrian que ser a la pressó.

    - Norman Foster: Esperarem a veure la nova maravilla.

    - Ajudes lloguer: Aixó mateix l'hi he dic al meu germà, aquest matí.

    - Gran Hermano, amb algú resum ja hi vaig servida.

    - La noticia dels EUA, aquests denuncien per tot, ja no sorpren res.

    - sobre el meu relat del ferrocarril, dir-te que es totalment fictici, tot forma part de la meva imaginació, una mica documentada... per aixó de les dates.

    Petons i bon dia
    Puji said...
    Collons, quin estrés de post, semblaves un tornado! Guapa!
    Boira said...
    Si, si noia! Ja es pot ven dir que els teus posts reflecteixen el teu estat d'ànim, hi ha tantes coses per comentar que no se que comentar! :D
    Jo Mateixa said...
    Clint: Que diussssss, si home i que més, bueno, a la cuina encara i com que queda a l'altre banda del pis...però al bany i a les rooms res de res eh, que nosaltres tenim costum d'anar despindolats per casa i no es plan :-P

    Nosotras o vosotras mismas: Qui fa el que pot no està obligat a més :-)

    Si, si, a la feina m'han donat festa per que pugui estar per els fuster i els dels electrodomèstics, però no he parat en tot el dia eh!!!!!

    Moltes gràcies per els piropos :-)

    Doncs nena, si es ficti chapeau per que està super ben parit :-)

    Petonets!!!!!

    Puji: Gràcies guapu per lo de guapa, jejejejejejeje.

    Boira: Jajajajaja, dona doncs no comentis si no vols, però ja saps que m'agrada veure't per aqui :-)
    Anònim said...
    Quan jo vaig anar al pis -de 20a mà-, l'únic k vaig poder comprar era el llit, el sofà, la nevera, la rentadora i el rentaplats, la resta era prestat o donat, però en akell moment era molt feliç, així k me'n alegro k tu el puguis posar totes akestes coses i et sentis així, però dona, k m'entren ganes de veure'l amb akesta història i ja suposo k no faràs festa d'inauguració amb nosaltres, però amb lo k escrius jo em sento propera, alguns hi estarem amb esperit. Ja ens ensenyaras les fotos...
    Jana
    Txell said...
    M'has marejat reina! ;)

    I ja vuràs quins xanxullus fotrà la gent a partir d'ara per aquestes ajudes en el lloguer. Jo em veig fent contractes d'arrendament a nens de 3 anys... FIJO, FIJO!
    Antoni Esteve said...
    Renoi i dius que no tens temes de que parlar!
    jajaja, la noticia de la denuncia a Deu es collunuda, be la noticia no, sino el tiu que l'ha denunciat! :DDDD
    La web de les fotos es genial, quina troballa, hi ha fons de pantalla molt xulos!
    I moltes gràcies pel suport! Espero que la setmana vinent la cosa es suavitzi i pugui donar-vos la meva atencio.

    Molts petons guapa!
    Herois said...
    Bona aquesta de què la McCain petit aeras una histèrica. Aquí hi ha gat amagat.

    Gràcies per la visita!

    SIGUEU HEROIS!

    http://gransherois.blogspot.com/
    Anònim said...
    Anem per parts!!
    a)com sempre, reitero la meua enveja i te trac la llengua ;P ale!! jeje
    b) lo dels sms de renfe no té nom, jodeeeer...
    c) a mi m'encante trobar post nou cada vegada que vinc a veure't!!
    d) no he vist les declaracions de la mare de madeleine, he anat al teu enllaç però em surten declaracions del portaveu nou de la family.però si dopen als fills haurien d'estar a la presó, i damunt, sent metges!! redéu!!
    e) lo del sir norman foster, ja em perdonaràs, però no en tinc ni idea de res de tot això ;)
    f) lo del lloguer ahir ens va tocar molt els dallonses a regaliz i a mi, ara que vaig fer els 30 fa no res venen a donar ajudes fins als 30, tocatelosguebos... hombreyá... grrr... El Sapateiru com tu li dius m'ha fet renàixer la ràbia grrr... és que són tocawebos, jo crec que la majoria d'espanyols no podem accedir a la vivenda però no dels 22 als 30, sinó fins els 40 o més, a me´s jo diria, em pareix bé q posen un màxim d'ingresos... però, perquè l'han de posar d'edat? i un jubileta no té dret o queè? aiiii... grrr... i més grrr...
    ja no se per quina lletra anava, jeje, quin comentari mes llarg t'estic fent, jiji, jo també estic nervioseta avui.
    Però no te puc comentar res del GH, a veure si dema miro la gala de la milà, que me fa molta gràcia aquesta dona, ;) i sobre la denúncia a Déu em pareix una tonteria més jeje. Que li la posen al seu representant a la terra, el matzinger eixe.
    Au, petonets, que si no no paro!! ;)
    Anònim said...
    Ale ale!!!! per no tenir coses que comentar tela, tu!!!!
    Tens festa??? grrrrrrrrr ja t'explicaré el meu dia...
    Renfe: jo no dono el meu movil ni boja a aquests...
    Mcann: com que no m'agraden els nens, jo no l'haguès dopat, amb espadradap ja es fa lo mateix, no??? jejeje (valeee, no em passaré)
    Norman Foster: mentre no faci destrosses al voltant, clar que lo que hi ha...
    Ajudes lloguer: ja s'ho podria haver pensat abans el Zapatero dels nassos, jodeeeeeeer grrrrrrrrr
    GH: no ho miro, no ho miro i no ho miro, ale!
    Déu als tribunals: i qui serà el guapo que li enviarà la notificació, eh??? Enviaran algú al Vaticà??? jajaja
    Hi haurà inauguració del pis, no???? Amb fotos????
    Anònim said...
    Jo lo que trobo la hostia es lo de la renfe pagar perque et diguin que arrivaras tard.
    Oriol said...
    lo bò de que el Norman Foster sigui l'arquitecte del projecte, és que us farà gastar una pasta en adornaments que no calen. Lo dolent es que ho haurem de pagar tots...... Tan català que és el Laporta i adjudica l'obra a un anglès, en comptes d'en Ferrater que és barceloni!!
    Anònim said...
    Uix, jo em sembla que no comentaré tots els punts. Només alguns sueltos jeje.

    En quant a les ganes d'entrar al pis, no m'extranya, jo vaig entrar al febrer, i des que tenia el pis fins que vaig entrar (1 mes i mig) que no hi havia dia que pensés com fer-ho per entrar el més aviat possible :P

    Del tema renfe, comentar que vaig llegir que et pots registrar a la web i dir quin interval de temps sols usar la renfe, i t'enviaran els sms gratis en aquell interval de temps. Si ho demanes en un moment determinat, aleshores costan els 0.15€.

    En quant a les ajudes del lloguer, doncs que dir... una escusa més per guanyar vots d'aquí a les eleccions.

    La noticia de la demanda a Déu la vaig llegir ahir... quin fart de riure, sobretot quan diu que vol "una orden de alejamiento del todopoderoso", si es que sempre està a tot arreu i clar...
    Jo Mateixa said...
    Nois i Noies, perdoneu que no m'enrotlli en respondre a tothom, se que m'ho perdonareu per que estem a la mitja part del partit del Barça i he de resar de nou a el primer Sant del Santoral per tal que guanyem el partit...algú em sabria dir quin sant es???

    Desprès post i recorregut per els blocs que no he pogut visitar durant el dia, no he anat a currar però cony, quin dia més estresant!!!!!!

    Petonets i abraçades per ells i elles :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column