Meme via e-mail

Ja feia masses dies que no em passava una cosa així i avui maleïda la hora en que he obert el correu i he vist un e-mail que deia...TE PASO UN MEME, HAZLO O NO TENDRÁS MÁS SEXO EN 50 AÑOS!!!!!!!!!!!!!!!!

Collons tu, son 50 anys, i 1 mes per que en Hatim està amb el Ramada encara el podria aguantar (ves quin remei), però 50 anys sense......bufff, no tu, no, a fer el meme s’ha dit!!!!!!

1.- Menciona 4 aliments o begudes que no poden faltar a la teva nevera:

- Xocolata.

- Lambrusco.

-Ous.

-Kellog’s.

2.- Menciona 4 músics que t’hagin marcat, per bo o per dolent:

-Freddy Mercuri.

-Alejandro Sanz.

-Bon Jovi.

-Laura Pausini.

3.- Menciona en quins 4 llocs t’has tirat un pet (la veritat es que aquesta fa una mica de vergonya, però la contesto per que passo de no poder cardar en 50 anys i aquestes coses al final acaben complint-se eh!!!!)

-A la feina.

-Al menjador de casa.

-Al metro en hora punta.

-Al cinema.

4.- Menciona 4 desitjos que volguessis que es complissin ara mateix:

-Que acabin TOTES i cadascunes de les guerres que hi ha al món.

-Que la canalla i la gent gran tingués una vida digne, que no morissin de fam, que la SIDA i el CÀNCER mai haguessin aparegut.

-Que la RENFE d’una puta vegada faci el que ha de fer.

-Que en Zaplana, l’Acebes, en Rajoy, el Gallardon i la Espe fossin desterrats a Plutó.

5.- Menciona 4 persones a qui l’hi vulguis passar aquesta merda de meme:

-A ningú.

-A ningú.

-A ningú.

-A ningú.

Joder, que no soc tant cabrona com per passar un marro així, apa, si algú es vol mullar, però que consti que si es quedeu sense sexe no serà per culpa meva.




30 Comments:

  1. Anònim said...
    Ostres ja et val al metro en hora punta suposo que seria dels que no fan soroll , pero aquets son els que fan mes pudor, que i tu amb cara de "eh yo no he sido " escolta i lo del ramadan a la sortida del sol no poden,
    Jo Mateixa said...
    Striper: No penso aclarir cap de les respostes que he donat, no em fiqueu en un compromís homeeeeee :-P

    Suposadament no poden mantenir relacions sexuals des que surt el sol i fins que es pon i no poden tenir relacions extramatrimonials, es a dir, un paio esta casat i te una amant, doncs amb la amant no pot fer res de res , es més, nomes pot mantenir relacions sexuals amb la seva dona (clar que alguns com que en tenen 4) però nomes de nit (vaja, mentre no surti el sol).

    En Hatim es musulmà però no resa per tant per mi es com si no ho fos, ell fa el Ramadà per que diu que es com una neteja d'esperit i de cos, dels excessos que fa durant l'any, es com si jo ara em poses a dieta, quina mala comparació, però es una cosa semblant :-)

    Ell durant l'any beu alcohol, menja porc i es fot de cervesa fins al cul, però durant 1 mes fa bondat i no prova res d'això :-)
    Joana said...
    Així deixa descansar el fetge!
    Diuen que és bo fer dejuni de tant en tant.Jo prefereixo fer uns dies amb fruita, la pinya, el meló... diurètics i amb molta vit C.
    Ara un mes és molt llarg!!!
    ;)Ptons!
    Anònim said...
    Si ha mi aixo de arabs que no practiquen el islam em be de nou i ara he conegut un que es diu Salah i el paio, ni ramadan ni res menja porc va amb dones, li va la cervesa i el vino peleon,i las musulmanas poden enar amb mes homes que el seu? i com tu dius ells com poden tenir mes de una.
    Jo Mateixa said...
    Joana: Exacte, jejejejeje. Jo també en faig alguna vegada però no deixo de menjar, si de cas canvio els habits, nomes menjo un iogurth per sopar o una mica de fruita.

    Striper: A veure, ells poden estar casats com a màxim fins amb 5 dones crec que es, sempre i quant les puguin mantenir a totes amb el mateix nivell i qualitat de vida, es a dir, si una te una casa que t'hi cagues i dos cotxes l'altre també ho ha de tenir i així totes....menys mal que el meu mai podria mantenir-ne a més d'una, amb la feinada que li dono jo com per anar a buscar-ne una altre :-P

    En quant a les dones ho desconec, però crec que no poden, però no t'ho sabria dir.

    Els àrabs estan molt marcats per el fet de que la dona no es res, no val res i es la purria i ells manen, quant d'equivocada esta la societat, a alguns paisos com Arabia Saudi si es així, però a la majoria dels paisos islàmics no es cert, la dona es consultada sempre en qualsevol decisió i la que porta els pantalons a casa es ella :-)

    A mi em consulta fins i tot quant em ve de gust tenir sexe, jejejejejeje. NO ara fora bromes, no fem mai res sense contultar-ho l'un amb l'altre, com es faria aquí de normal, si o no?
    Adagio said...
    vaja caca de meme jajaja

    ei mhe fet soci pq potser algun dia seré president, però necessitaré molts avals xD

    peto superwapa
    Jo Mateixa said...
    Agadio: Ja ho he dit jo que era una merda de meme, jejejejeje.

    Joder nen, així que aspires a ser President??, doncs compre't un pis i ho podràs ser de esta nuestra comunidada :-P

    Petons requeteguapu!!!! :-)
    g! said...
    jajajaja que bueno...uf és que 50 anys són moooolts! seria capaç de fer qualsevol barbaritat :-)
    Ara recordo que a cinquè de EGB em vaig tirar un pedorro sonor en plena classe de mates...ostres, ostres quin drama!
    Ulisses said...
    jajajajaja
    quina falta de picardia XD
    Antoni Esteve said...
    Kellog’s a la nevera?
    Vaja no ho hauria pensat mai!
    Jo no hi crec en aquestes coses...claaaaar, ara ho entenc tot!

    petons guapa i gràcies per fer-me veure la llum! ;P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jooooooo, jo quasi que no el faré ...

    Però mira, avui et desitjo un bon cap de setmana!

    PEtonets
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Si t'ho dic no t'ho creus, millor no t'ho dic, jejejejejeje ah i no, no, no ha estat en Pep eh, jejejejejejeje.

    Sempre he volgut saber que significa això del Joronya!!!! :-)

    G!: Ostres nen, t'hauria d'haver passat el meme doncs :-P

    Ulisses: Falta de picardia...per que???? :-S

    Antoni: Cadascu guarda els Kellog's on vol eh, no em siguis tiquis miquis tu ara :-P

    Fer-te veure la llum???, però que us passa aquest mati a tots, o soc jo que no m'enpano, no entenc que vols dir!!!! :-S

    Pep: Val, val, doncs no el facis si no vols, però no crec pas que a tu et faci vergonya explicar on et tires pets, o si?? Que vingui en Kittus i ens ho expliqui :-P

    Bon cap de setmana guapu!!!!!
    Clint said...
    Ei ei ei ei! si no és molt de la ceba i fa el ramadà per netejar-se d'excessos i tu només comentes el tema de 1 mes sense sexe....de quins excessos em parles? eh!

    vols dir que a partir d'ara els teus posts aniran pujant de to? jajaja

    (jo també he flipat amb els Kellogs a la nevera!)
    Anònim said...
    Jo conec gent musulmana per la meva feina i, evindentment no es pot generalitzar, és com dir k tots els catòlics van a missa el diumenge... i n'hi ha molts, com alguns teòricament vegetarians k no li fan fàstics a un bon pernil de pota no te jode...la fe està al cap i no a l'estómac
    Això dels memes ja comença a ser molt molt paranoic, veus com és un risc tenir un blog? ja ja
    També compta el menjar de la nevera caducat i amb proteïna k es mou? si és k sóc un desastre...
    Amb lo dels pets, mira k això no ho faig mai -de veritat eh?-, però no fa molt no podia més i em vaig tirar un a l'ascensor pensant k no seria olorós -craso error- i k al carrer ja no podria, i en akell moment -llei de murfi- s'atura en el pis de sota i entra un tio k conec k no està gens malament i jo no sabia on mirar...i clar, no sé k debia pensar de mi, kina vergonya no sabia on mirar, ni li vaig dir lo típic d "avui farà bon dia oi? pq tenia por de la seva resposta ja ja
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Clint: Parlo dels excessos que fa durant l'any, com beure alcohol o menjar porc, greixos, dolços, etc...

    Tu vols que els meus post pujin de to?? :-P

    Venga, l'altre, que us han fet els meus Kellog's???, jooooo :-(

    Jana: Jajajajajajajaja, nena i ell no et va fer cap comentari????, que va ser molt pudent????? :-S, quina vergonya no????, aquestes coses passen i massa sovint :-P
    Nosotras mismas said...
    Tema Renfe: totalment d'acord amb tu.

    Salutacions.
    Boira said...
    jajajaj, quin riure! Jo també m'he quedat parada amb lo dels Kellog's, per a que vols que estiguin fresquets? Nena, i lo del sexe m'ha deixa't preocupada, a veure, si és com si no fos musulmà, però fa el Ramadà per fer neteja, perquè no podeu fer cosetes durant aquell més, també s'ha de netejar dels excessos sexuals?? Uo! Jo no podria! ;)
    Jo Mateixa said...
    Vosaltres mateixes: :-P jejejejeje, ja us habia perdut el rastre, ara us afageixo al RSS i us tindre controlades :-P

    Boira: A veureeeee, se us ha d'explicar tot eh, jejejejeje. De fet no podriem fer res per que no estem casats legalment, nomes vivim en pecat, però com que a ulls dels demes marxem a viure junts i fa temps que sortim es com si estiguessim casats, per tant suposo que algun apanyinyu farem, jejejejejeje :-P

    I dale amb es Kellog's, però que us han fet pobrets???? :-P
    Denea said...
    jajajajja!!!si q es un meme merdos pero m'he rigut molt!!!!!
    jajaja q mona amb el seu lambrusco :P a mi no m'agrada :$
    bueno bon finde guapa!!!!
    petoooooooons!!!!!
    Anònim said...
    Juaaasss!!! sort que no l'has passat a ningú!!!! Pero els kellogs no es posen al armariet de la cuina???
    PD:t'he enviat correu
    Petonets guapiiiiiii
    LlunA said...
    meme extranyot,...lo dels pets increible, jajajaja
    tot sigui perque els propers 50 anys siguin molt feliços
    Jo Mateixa said...
    Denea: Uiiiii nena, es que sense el Lambrusco nosaltres no som persones eh :-P

    Bon finde bonica!!!!!!!

    CafeAmbLlet: Menooooooo, vale ya amb els Kellog's, que cada un els posa on l'hi rota!!!!! :-P

    E-mail contestat :-) Petonets bonica i bon finde!!!!!!!!

    LLuna: No se si feliços o no, però com a mínim que hi hagi sexe, jejejejejejejeje. Petons bonica i bon finde!!!!!!!
    Metamorfosi said...
    ostreeess... 50 anys sense sexe!... això és una maledicció de les pitjors!!! (a la meva edat seria com una cadena perpètua! xp)

    Saps... m'has fet recordar que quan era petita i em deien que pensés tres desitjos, un sempre era poder-ne demanar molts més! :D

    Petonarrus guapa!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Mira lo del chocolate y el lambrusco es tal cual¡ yo tambien¡¡¡¡ chocolate una barra por dia nos comemos con Pablo y l Baileys para tomar coraje antes de ir al trabajo los dias ke trabajo d noche.. un beso guapa
    Antoni Esteve said...
    Deia que no crec en les coses d'aquests emails que et diuen que no cardaràs en 50 anys, però ven mirat ara entenc perquè porto 50 anys sense cardar!

    (ara entens lo de la llum?)
    Txell said...
    Jajajajjajajaja ets l'hòtia tia! Estic rient sola a casa!

    El ramadà no començava ahir? Que fa un més abans donant pel sac?

    I els kellogs, no es remullen a la nevera?
    Anònim said...
    diu molt que no escampis aquesta mal.ledicció! :)

    el ramadà és una pràctica dura, però molt maca! com tu dius com a neteja és fantàstica. un amic va estar a punt de convençe'm per fer-ne una variant...

    però l'estrella és molta estrella...
    i les patates fregides... estan tan bones...

    el q no m'havia dit res del sexe el cabrit... XD
    Anònim said...
    I a l'inrevés? Si en contestes molts tens més probabilitats de cardar? On s'ha de fer? ja ja ja
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Bonicaaaaaa, que vagi genial el viatge, fins la tornada!!!!!!

    Meta: En rebo molts de e-mails d'aquests en cadena, un dia ja us en parlaré que hi ha molta estafa en aquests temes, si els hagués de fer tots, bufff, m'hagués quedat cega, seria coixa, estaria arruïnada i faria de puta, tu creus?? que fort nena, i això t'ho envien amics, a tot l'hi diuen amics :-P

    Andrea: Una barra al dia??, joder tia, com us passeu en Pablo i tu, jajajajaja, ja saps que la xocolata es afrodisíaca oi?? :-P

    Antoni: Ara ho he entès, ara, jajajajajajajajajajajaja.

    Txell: El Ramadà va començar dijous dia 13 :-( així que ja estem en dejú, ell per menjar i jo per cardar :-P...de totes maneres aquesta nit em jugat una estoneta, jejejejejeje.

    Esteve: Ole la estrella i les patates fregides, mmmmm, jejejejeje. El tema del sexe poder no te'l va comentar si en aquell moment tenies parella fixe, si tens parella amb la que convius (per ells es com si estiguéssiu casats) no hi hauria problema, però nomes podríeu fer l'amor a les nits, vaja, des que marxa el sol i fins que torna, que es exactament el que hem fet nosaltres aquesta nit :-P

    Jana: Uiii, veus, això no ho havia pensat, consultaré el manual del meme i ja t'ho explicaré :-P
    Jo Mateixa said...
    Txell: Perdo, que m'oblidava...els Kellog's que jo compro son de xocolata i amb la calor si no els poso a la nevera es desfan...ACLARIMENT JA PER TOTHOM PER QUE NO FACI CAP MÉS COMENTARI SOBRE ELS PUTUS KELLOG'S :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column