Els que gaudim d’un pont de 4 dies (ueeeeee, jo si), estem contents per que podrem fer varies coses:

1.- Dormir fins tard…los cojones, per que els veïns de dalt nostre estan fent obres, res eh, una parella que s’ha d’instal·lar (com nosaltres fa uns mesos) i que ho estan tirant tot i ho fan de nou (com nosaltres), total, que allò que els hem criticat als veïns de sota de que es queixaven que fèiem soroll ara ho patirem nosaltres…es el que hi ha.

2.- Atracar algun banc...bàsicament per que hem d’anar a l’Ikea o a algun lloc on hi hagin coses que posar a una llar i que, casualment, encara no haguem comprat.

3.- Fer una migdiada llargaaaaa....i una merda grossa, que seguim sense sofà, fins dissabte res de res, i encara em de collar el moble del menjador a la paret, posar les portes de la vidriera i acabar de fer el trasllat de les coses de la meva habitació.

Això si, ara quant vingui en Hatim de treballar (avui ha fet de 22:00-06:00, a vingut a casa a dormir, s’ha llevat a les 13:30, ha dinat, s’ha vestit i a anat a treballar de 15:00-23:00, total, que vindrà a casa a les 00:00...amb una mica de sort) ens menjarem els panellets que he comprat, joder, no tinc temps de fer-los jo, així que no em critiqueu gaire, l’any que ve ja veurem que faig amb els panellets.

Atracaré també el pis dels pares per agafar una mica de moscatell i anirem a dormir tard....per que la nostra ració de sexe diari no ens la treu ningú, ni els veïns de dalt que fan obres, ni els del IKEA, ni els del sofà que no ens porten encara, ni el Barça, ni la ministra, ni el ZP, ni l’AVE ni la mare que em va parir, be, la mare que em va parir podria però pobre d’ella que ho faci :-P

Bona Castanyada i Bon Cap de Setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PD1: Les fotos...els nostres panellets.

PD2: El vídeo...poca feina que tenen alguns, aquí ens les mengem, allà hi juguen, quins collons.

PD3: Que diu en Marianu que l'hi farem un monument els catalans??, aquest s'ha fotut el moscatell directament en vena homeeeeeeee.

22 Comments:

  1. Lluna said...
    Si et serveix de consol, jo tampoc he pogut dormir fins tard: tenia uns nens a dormir i a 2/4 de 7 m'ha despertat el llit que es movia: un dels nens ha aparegut i ha començat a saltar a sobre el meu llit!!! I jo a dintre, és clar!!!

    Però bé, tu amb la il.lusió del pis nou, segur que no t'importa res de tot això :-)
    Puji said...
    I lo de fumar, com ho portes?
    Itf said...
    Panallets!! Panallets!! Les castanyes res, els moniatos tampoc, però els panallets interessen i molt!!

    Jo dormir poc perquè he d'estudiar... Però bueno, els panallets ajuden!

    Bona castanyada!! Una abraçada!
    Itf said...
    On diu moniato cal llegir boniato. Jeje.
    gatot said...
    nena, jo mateixa! que les millors migdiades es fan al llit!!! :D

    jo els muniatos ja els tinc cuits i fotografiats, vinc de buscar els gatets i d'aquí una estona farem les butifarres dolces... a veure si al vespre en faig la crònica!

    petons i llepades enpanellades!
    Déjà vie said...
    jajajaja jo podré fer algunes d les coses q proposes però a canvi dilluns tinc un examen. Nuse q prefereixo...
    LlunA said...
    Bon super cap de setmana...alguns pobres desgraciats treballarem demà divendres, jajja
    Però jo ja he fet dos fornades de panellets...si es que desde que vaig al curs de cuina no hi ha qui em pari!!!!!!!!
    petonets
    zel said...
    Eoooo, bonicassa, jo tampoc/també faig un pont de meèèèèèè, cuinant, planxant, estudiaaaaaant (ai que malament) I tinc mal de "tarru", així que... però ahir vaig fer panallets a cole i mmmmhhhhh un fart, 2 quilos més, dues setmanes de dieta i gimnàs. Argggg!!!! El teu Hatim i el meu (????) Mikel fan moooltes hores, però per mi són de semi llibertat, tia, que fa molts anys que l'aguanto, jo, au! Muacks.
    Anònim said...
    Benvolguda Jo Mateixa, que vagi de gust... El sexe (que és el més important. Per cert com porta això de no poder fer el cigarret després de...) Ah, i que també vagi de gust els panellets, les castanyes, els boniatos i el moscatell...
    Anònim said...
    Carai amb tanta activitat d'aquesta potser prefereixo estar aquí al curro... jajajaja Vagi molt be totes les cosetes !!!
    rosa said...
    jo els he fet els panellets i vai acabar amb agulletes, si com ho llegueixes, amb agulletes i això que només vaig fer 3 kilos, però només de coco i pinyons...és que a certes edats no es poden fer esforços....
    un petonet
    Clint said...
    Jo si que els he fet els panallets no si val no tenir temps com a excusa...menys sexe i més cuina...o millor no, que els pastissers també han de guanyar-se la vida!

    Ptonets!
    euria said...
    Molt bon pont, castanyada, panallets i post! :DDD Jo també confesso que els he comprat...l'any passat els vaig fer jo i semblaven pilotes de tenis :)
    robelfu said...
    panellets i panallons quin cul si menjes molts.jajaj
    com que jo estic de rejim no he menjat cap, pero m'ecanten.
    un peto
    Jo Mateixa said...
    Molt bona matinada a tothom!!!!!!!

    Ja em perdonareu, però hem anat atrafegats tot col.locant coses, acabant de fer compres i no descansant gens ni mica cap dels dos dies de festa de més que em tingut, a veure si demà podem descansar una mica més....ai no calla, que demà ens porten els sofà i faran més forats i embrutaran i em tornarà a tocar netejar, de nou :-(

    Quines ganes de que acabin ja amb els mobles, les putes obres (estic del paleta, del electricista, del pintor i de tots ells fins els ovarisssssssssss), que meravellos es viure amb parella!!!!!! :-)

    Bona nit a totsssssssssssssssssssss i totessssssssssssssss...es clar :-P
    Enric Caujapé said...
    Jo m'apunto a lo de atracar el banc......sense cap mena de dubte: mitad i mitad ?
    Striper said...
    Si super cap de setmana ostres ja estem a la mitat. Que com va al pis nou te bones vibracions.
    gatot said...
    eps... jo mateixa.... així, aquella primitiva que teníem a mitges, res de res? :D

    vatua l'olla... les coses que penso a aquestes hores....

    petons i llepades escurant...mmmm!!!!
    Anònim said...
    Hi ha una cosa que m'agrada molt, que celebris els panallets, amb castanyes i moniatos, o no, pero que ho facis en el nou pis, i sobretot que no facis aixo que tambe ens volen introduir del Hallowin.
    Petons i bona tornada despres de "La castanyada"
    Joana said...
    Compte amb els panallets que després no ens cordarem els texans!! ;)
    Bona setmana wapa!
    Jo Mateixa said...
    Orbison: Uixxxx, fet, meitat i meitat, però jo ara mateix necessitaré molts cuartos que amb la de coses xungues que ens estan passant amb poca pasta no faig eh :-P

    Striper: Millor no parlar de les vibracions del pis, de fet el pis be, es el paleta que l'hi vibrarà el cap del mecu que l'hi fotre, grrrrrrr.

    Gatot: Que penses a quarts de cinc de la matinada???, poca feina pensar aquelles hores no?' :-P, jejejejeje. Re nano re, la Primitiva res de res, seguriem intentant-ho :-)

    Soler: A mi m'agraden les tradicions, no em motiva gens el Hallowen, ni el St.Valentin Day's, ni el dia d'acció de gràcies, masses dies comercials i sobretot americanats :-)

    Joana: Uii tranquila guapa, jo no n'he menjat ni un :-P, aixxxx, a veure quant ens posem una mica al dia de tot i ens apuntem al gimnàs, que ens fa falta a tots dos :-(

    Petonets per tots!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Enhorabona pels panellets!!

    Salutacions!!!

    Jordi

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column