La caca, la merda i la porqueria


La Castanyada be, sense moniatos ni castanyes per que aquí al meu barri no n’he trobat, però els panellets estaven boníssim, si més no això diu en Hatim, que es l’únic que n’ha menjat ja que a mi no m’agraden, això ja us ho havia dit algun cop no?

El sofà nou be, s’hi està de conya, es molt còmode i s’hi dorm de conya la migdiada, avui m’hi he passat el dia fent el vago total, estirada com la Sarita Montiel però jo sense cigarro, a la cheslonge (s’escriu així??) i mentre en Hatim fent el vago al seu PC, brutal un diumenge a casa sense fotre ni el huevo.

L’WC a la mierda i mai millor dit, avui en tirar de la cadena del WC desprès de fer necessitats bàsiques majors (miris la foto que encapçala el Bloc), allò pujava i pujava, juntament amb l’aigua i ens ho miràvem tots dos com qui mira un fill que cau dins d’un pou, i baixa lent, molt lent, immensament lent, cagunlaputa, més de 10 minuts per que aquell cagarro desaparegués de les nostres vistes, conclusió, em cagaré amb el putu paleta per que ja el vam avisar de que això passaria.

Quant ens dutxem queden com uns 4 dits d’aigua dins el plat de dutxa i no mama no, això no es normal (jo no se en quin mon viu ma mare cony!!!!!), comentat amb el paleta ens va dir que era normal, cony paleta, no, això no es normal (deu viure al mateix mon que ma mare!!!!!), que els desaigües no estan ben fets, que d’aquí res ens suraran els cagarros i el tio va passar de nosaltres i toma yaaaaaaa, la primitiva no l’hem encertat però això si......si jo fos l’Arare en aquest precís instant em cauria el moc, ja sabeu, tissssssshhhhh,si o no???

El congelador torna a fallar, vengaaaaa, dimarts el servei tècnic ha de venir per...per que ha de venir si ja ho va fer dimecres passat i tot estava resolt???, ai no calla, es que no van solucionar el problema i ara a més de canviar-me el congelador sencer hauran de canviar la nevera per que al tenir-la a temperatura tant baixa, per que el menjar del congelador no es faci malbé del tot, m’està fent gel i se m’espatllarà, es clar, sense comptar que m’hauran de pagar el menjar del congelador que se m’ha fet malbé, que dona previsora val per dos i no he tirat cap ni un dels tiquets de compra, por si aca.....

I re tu, que les veig passar asseguda al sofà, més ven dit, com la Cleopatra, estirada, tapada amb una manteta POLARVIDE del’Ikea de color negre que contrasta i queda be (el negre fa senyor), amb el nostre sofà de color taronja, que ara mateix nomes es meu per que en Hatim, el meu home, ha marxat a treballar.

I no crec que aguanti gaire desperta, que ara mateix estic enfadada amb el mon mundial i els únics que es salven sou vosaltres per que si i els de Barça, per que avui han guanyat, que ja tocava recony!!!!!!

21 Comments:

  1. Terra said...
    Ho sento, sé que estàs emprenyada però no he pogut evitar que se m'escapi un somriure... :)
    Jo Mateixa said...
    Terra: Tranqui, jo també m'he fet un panxo de riure desprès de publicar el post i rellegir, certament estic ben sonada :-P
    Anònim said...
    Osti, lo del cagarro ha sigut com si ja ho hagués viscut jo en una altra vida (???) i lo dels quatre dits d'aigua dins del plat de dutxa igual...
    Tindrem vides paral·leles? jajaja... m'has fet enveja de sofà i manteta de l'ikea, jo.
    Jo m'he n'he hagut de tornar avui per a casa i el Regaliz el mateix, la vida torna a ser com el títol del teu post, jopeeeee...
    Petonets guapísssssima!!
    Jordi Casanovas said...
    Com deia l'Igor al "Young Frankenstein": Podria ser pitjor, podria ploure...
    Metamorfosi said...
    Veig que no sóc la única a qui els desaigües li fan la punyeta i a qui les coses se li espatllen totes seguidetes!... jajaja

    (sí, potser no és per riure, però arriba un punt en que és millor riure pels entrebancs i putadetes, que posar-se a plorar!)

    Mira-t'ho pel costat positiu: com a mínim el sofà és còmode! ;)

    Petonets guapíssima!
    I molt bona setmana!
    zel said...
    Mira reina, és que us he vist el Hatim i tu mirant les caques compartides, baixant pel water compartit i esperant no compartir un pam d'aigua merdosa a terra. La teva mama, és que ja està curtida dona, l'has d'entendre, ja n'ha vist mooooltes...VISCA EL BARÇAAAAAAAA!!!!!! Ai, mira, no t'enfadis, dona, et falten dos homes més a casa i ja sabràs que és rentar calçotets... de tota mena.... remuacks
    Striper said...
    Dona per 3o 4 coses que dius que fallan,ite ho prens amb humor paciencia tu quant vinguin els que ho han d'arreglar t'estiras al sofa com cleopatra i fotsbona broca i en un plis plas tot arreglat joa ho veuras, cony a quin barri vius que nohi han castanyes ni moniatos carbasses de halowen ni han ?
    Jo Mateixa said...
    Palito: Es possible nena, es veu que això passa a les millors families i ja veus, la teva i la meva ho deuen ser :-P

    Espero que quant estigueu juntets a casa vostre no tingueu tants entrebancs, començanet per els propis entrebancs que et posen els bancs, cagunlaputa!!!!!

    Petonasos dolça!!!!

    Jordi Casanovas: Primer de tot benvingut!!!! bonissima la peli, l'he vista molts cops i saps que, que diumenge al mati l'hi vaig dir exactament aquesta frase a en Hatim i no va parar de riure tot imaginant que una gotera ens podia apareixer en qualsevol moment :-S

    Meta: Eiiii bonica, quants dies sense saber res de tu, tot be???, bueno ja veig que tu també tens les teves cosetes, però mentre tot vagi be :-)

    Si, si, el sofà es comodissim i es poden fer tantes coses, a banda de migdiades :-P

    Bona setmana dolça meva, molt petonets!!!!!!!

    Zel: jajajajajja, calçotets de tota mena????, amb els del meu home ja en tinc prou, t'ho ben juro :-P

    Aquest mati en anar al bany no sabia si cagar, perdo eh, o aguantar-me i fer-ho a la feina, en Hatim m'ha dit: No dices siempre que tu trabajo es una mierda??, pues caga alli nena, y que les den i es exactament el que he fet :-P

    Striper: No si ja ho se ja que em queixo per vici, però amb les ganes que tenim de que tot vagi be i no en sortim d'una per ficar-nos en un altre :-(

    El meu barri es el de Marianao, a Sant Boi, i segurament si haguès anat a una hora decent si que haguès trobat castanyes :-(
    Andrea ....de acà y de allà said...
    que foto mas simpatica..pero tu cagas de color rosa??? eso no lo habiavisto nunca..si parece un merengue jajajajaj..toma aire..cuenta hasta 10..y baja la tapa del water y pone el letrero, vuelvo en 10 minutos....y ke no entre nadie jajaja y con cagar en el trabajo ya lo vas haciendo mas leve jajaja
    un besote
    Itf said...
    Oh, quan et diuen que "és normal" no ho puc soportar. Passa molt amb l'ordinador; quan l'internet va lent figura que és normal que vagi a dos per hora. No és normal!!

    Recordo que fa un temps la pica del lavabo no tragava bé i hi tiravem alguna cosa tòxica perquè tragués. L'únic que aconseguiem era que tota la casa fotés una pudor de por perquè tragar, tragava igual que sempre.
    rosa said...
    això de pujar la merda em passava a la botiga on treballava, els de dalt sempre tiravan a la tassa les compreses i altre coses i cada dos per tres s'inundava la botiga i havia de venir la cuba.

    las tres marias la caca, la merda i la porqueria.

    la erda de la muntanya no fa pudo encara que la remenis amb un basto.

    ei guapa no has passat per casa meva per dir si prefereixes calces o tanga.
    Mikel said...
    el barça ens donara moltes alegries aquest any!!
    robelfu said...
    apa no t'enfadis que la merda diuen que porta sort,compra un decim de loteria igual tens sort i acaves comprant una casa nova. això si emportat el sofa que sembla que és molt comfortable per que si li encanta el teu marit segur que hu es, ells tenen un sisè sentit en això dels sofas.
    un petonàs.
    Antoni Esteve said...
    M'encaten el cagarros del Dr.Slump! Tant de bo si caguessim així encara ens agradaria cargar-nos pels racons de casa, però com no són, millor se'ls empassi el sr.Roca.

    Jo crec que no es normal, gens ni mica!

    petons!
    Cristina said...
    Ostres nena, em recordes a mi quan vaig fer les reformes al meu piset. No ho van fer pitjor perquè era impossible. Trobar professionals de veritat és gairebé impossible actualment. Pensa que mica en mica tot s´anirà solucionant. Petons!
    Puji said...
    Dona, és que això és normal... :-P
    LlunA said...
    ays..quina imatge la del wc...una putada però he de reconèixer que ara reia tota sola llegint el teu blog!
    Me´n alegro per lo del sofà....i les cosetes dolentes, espero s´arreglin ràpid!
    petons
    Anònim said...
    Aixx ja veig que heu "estrenat" el pis qüasi al complert!!! no pateixis segur que ho podreu arreglar en quatre dies.

    OSti hauries de jugar a la primitiva per veure si aquest "poder" que teniu us ajuda a guanyar-la, no? ;P

    Petons, records i calma!!!!
    Petitabruixa said...
    Hola, guapa!

    Et segueixo però no tinc gaire temps per deixar missatges...per cert que lo dels quatre pams d'aigua a la dutxa em recorda casa ma mare en on hi ha poca inclinació de les canonades i van tardar temps en sol.lucionar-ho...

    Espero que et quedi molt maco el pis i, per damunt de tot, que siguis molt feliç amb el teu amor ;-)

    Petonets !!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ondia ondia ondia, has tingut l'efecte "Fonts de Montjuïc"? Que fort que em sembla!!!!

    Va, que això són els imponderables de quan canvies de pis i te'l fan nou ... que tens un palauet a la teva mida, nineta! jejejejejejeje

    Però ... i "lo" que riem tots amb les teves desventures??

    Un petó i molt bon dia per tu mateixa!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Buenuuuuuuuuuuu, les coses continuen igual, ara be, si hi afegim que en Hatim te un esquinçament de costella per culpa de el putu congelador la cosa encara es més trista i sobretot patètica, peroooo tranquils, que com a mínim ens seguim estimant i visquent als núvols :-P

    Petonasos per tots i totes, que passeu un molt bon dia, jo us ben asseguro que ho intentaré!!!!!!!

    PD: A veure si al vespre puc fer una volta per els vostres Blocs que fa dos dies que no puc fotre res al PC de casa, no hi ha res com se una marujona i tenir un munt de coses per fer quant ets a casa....mama vull tornar a casa tevaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column