A tots i per tots, un vídeo

A tots aquells que no saben d’on venen n’hi on van.

A tots aquells que busquen el millor en la vida.

A tots els que en un moment o a un altre han hagut de marxar lluny dels seus.

A tots els que han estat colpejats o insultats en el decurs de la seva vida.

A tots els que han tingut por en un moment o altre.

A tots els que dormen al carrer cada nit i que passen fred i gana.

A tots els que creuen en un mon just, lliure, democràtic.

A tots els que no han pogut triar....


14 Comments:

  1. Mikel said...
    1.-llastima del canvi de cantant , a mi em costa molt tot i que altres grans grups internacionals sobretot del heavy com ac/dc o Iron Maiden han canviat de cantnt i no ha passat res amb els Lax em costa.

    2.-Sempre he trobat aquesta canço sobretot per la tonada una canço esplaiera total.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Pues tiene mucha razón la letra..y es una lástimaque haya gente que aun no lo entienda así..un beso guapaa
    rosa said...
    m'has relaxat el dia. e quedat plana.
    un peto
    Reina Letizia said...
    Una letra estupenda. Yo no la cantaré porque canto fatal. Siempre que canto llueve en Madrid.

    Besos de Princesa
    Boira said...
    Oh! M'encanta aquesta cançó...
    Txell said...
    Cabroneta, m'has fet plorar...
    Striper said...
    Una cançode allo mes emotiva i emocionant.
    Joana said...
    Gràcies per aquest video i per les teves paraules!
    Una abraçada...avui estic mimosa...
    zel said...
    JO PLORAR NO, EH? PERO MIRA, GRACIES, PERQUÈ EM TOQUEN UNES QUANTES DEDICATÒRIES... ETS UN SOL, PETONS.
    Jo Mateixa said...
    Evidentment la meva intenció no era fer-vos plorar, però si tocar-vos una micona la fibra i per els vostres comentaris veig que ho he aconseguit.

    Gràcies a tots, de tot cor, gràcies!!!!
    may said...
    doncs sí! és el mínim que es pot fer, i és una pena haver de veure coses com aquestes en temps taaaan moderns, on tothom és tan lliberal...jajaja
    m'ha encantat aquest escrit i l'anterior, i lax, como no?!

    *gràcies a tu*
    Unknown said...
    Uf... pell de gallina!
    gatot said...
    gràcies, nena, jo mateixa, a mi tb em toquen unes quantes dedicatòries així que l'hauré d'escoltar unes quantes vegades!

    pero... petons i llepades optimistes!
    Jo Mateixa said...
    M'enlegro que us hagi agradat el video i el text, gràcies a tots!!!!!

    Benvinguts May i Trillina!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column