L’Aniversari que celebrem avui es l’últim d’aquest mes de Novembre, aixxxx que el final de l’any quasi, quasi està aquí i ja ens queden ben poquets Aniversaris Blocaires per celebrar, però be, això ja us ho explicaré en un altre moment.

Començo doncs....

L’Home que avui fa anys es tot un “padrazo” doncs s’ocupa de la seva petitona (per cert, quin temps te ja???, en la podries anar ensenyant conforme es fa gran eh!!!!!) i de tenir el seu Bloc completament al dia de les noticies que passen arreu del mon.

No se com s’ho fa per aconseguir tantíssima informació, poder es periodista i jo no ho se o es que el mon d’Internet el te tant enganxat que no hi ha qui l’hi separi el cul de la cadira :-P


Sabeu que soc sincera i la primera vegada que vaig anar a parar al seu Bloc vaig pensar que poca feina tenia aquell paio empollant-se les noticies per desprès enganxar-les, però es que sempre els hi dona un toc, el seu toc i ho lliga amb les fotos que son les que verdaderament ens donen la noticia de la que ell ens parla.


Es “ditxaratxeu” com ells sol i sempre està en tots els fregaos, el podem trobar sempre, sempre, sempre, dins de la Blocesfera, a casa dels uns i dels altres fent els seus comentaris amb to irònic i sobretot amb molta frescor.


Un 23 de novembre de 1974 va néixer en Charlie Hi Hat, un paio que sempre em fa riure, no se com t’ho fas, jejejejejeje, segueix així si et plau, ets genial!!!!!!


MOLTISSIMES FELICITATS GUAPISSIM!!!!!!!!

15 Comments:

  1. Charlie said...
    oisss oisss oisss!! quina emoció!!!
    és la primera vegada que em dediquen un post!!!
    moltes gràcieeeeeeeeeeesssss!!
    :**************

    i ara, per al.lusions :P

    1-Podeu veure com va creixent la Natàlia, que precisament avui fa 8 mesos, al meu Fotolog.

    2-No, no sóc periodista :P
    El primer bloc que vaig crear era únicament d'opinió, però em vaig anar adonant que cada vegada tenia menys temps per escriure i que allò no tenia futur.
    Per altra banda, tenim una Mailing List amb uns amics on enviava, de tant en tant, les notícies txorres que trobava als diaris digitals que consulto diàriament.
    Per tant, vaig acabar fent un matxembrat, i vaig decidir anar pujant totes aquelles follades..vull diiirrr...follíes, i així podia continuar tenint un bloc sense haver de treballar-m'ho massa .
    Si algú es pensa que mantenir el meu bloc és una currada monumental, està totalment equivocat :P És tant fàcil com fer Ctrl+C Ctrl+V :P

    Pel que fa referència a la quantitat de notícies que trobo, he de reconèixer que m'ajuden molt (tinc pensat de fer un post al respecte ben aviat) enviant-me notícies per mail, que han acabat superant les que trobo jo. :P

    Doncs això, que moltíssimes gràcies, i ens seguim veient per aquí!!
    Jo Mateixa said...
    Charlie: Jejejejejeje, ja veig ja que mantenir el teu bloc es coser i cantar :-P

    Però que guapaaaaaaaaaaaaaaa que està la baldufeta de ta filla, MOLTISSIMES FELICITATS A ELLA TAMBÉ PER FER 8 MESESTS, com passa el temps eh!!!!!

    Gaudeix-la molt, que aquets moments que passis amb ella ningu tel's pot pendre, que passis un meravellos dia, un petonas ben gran guapissim!!!!!!!
    Mikel said...
    en Xarlie esta a un mailing list secreta de catalanes separatistas!! OHhhhhh
    Charlie said...
    jausjuasjaus Mikel
    Striper said...
    Ui quina gana amb el pastis,i felicitas al charlie i bon finde a tu.
    Striper said...
    Eh com va la costella de la mitja costella, millor?
    Jo Mateixa said...
    Striper: La costella de la mitja costella va be, el problema està en que el dia 28 me l'hi fan una ecografia (déu estar prenyat) per que es queixa de dolor a l'estomac i te la panxa molt inflada :-(

    Bon finde guapo!!!!!!!!
    Txell said...
    El meu Charlie, ja en fa 33? I yo con estos pelos!!!!!!
    Ais, ais, si quan arribi ja no quedarà ni una punyetera engruna d'aquest pastisset!

    Buenu melindro vallesenc, a celebrar-ho a lo grande, eh??

    I per tu Txellins, bon cap de setmanaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
    Striper said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Striper said...
    Pero pobre Hatim vols dir que no li donas mala vida, o potser li dones molt bona i es posa malalto per no surtir de casa, lo de la costella te algo a veure amb alguna pocisio del Kamasutra potser la 25.
    estripanits said...
    Vinga doncs, més PER MOLTS ANYS! Carai, quants aniversaris al novembre!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Aqui aquestes preguntes nooooooo, que es un pos d'aniversari homeeeeeee :-P
    LlunA said...
    Ays nena que cada cop que entro aqui més pastis...nyam nyam...no em canso...jejjee
    Petons i felicitats al "homenajeado" i tots els de novembre!!!!
    Anònim said...
    Moltes Felicitats!!! :)

    JoMateixa, m'encanten aquests detalls q tens!
    robelfu said...
    moltes felicitats.
    un bloc molt divertit

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column