I per que un lífting?

Això deu haver pensat el meu Bloc quant de cop i volta, algun degenerat, que no soc jo, l’ha obligat a passar per el quiròfan i fer-se un lífting facial, d’aquí aquets canvi de look.

Últimament, i el cert es que em fa ràbia admetre-ho per que se que més d’un i de dos se’m tiraran a sobre i no per fer-me marranades, el Blogger fa allò que l’hi rota per les part baixes masculines, vaja, pels collons, doncs no es la primera vegada que m’esborra coses, però no us n’heu adonat per que soc molt ràpida jo, en tot no eh, i així que ho he vist ho he arreglat.

Doncs be, avui m’ha arribat un e-mail on...si ho tradueixo literalment del anglès al català ve a dir el següent....

Benvolgut/a usuari de Blogger,

La plantilla que està fent servir no porta cap mena de Copyright i serà retirada en 24 hores del seu perfil.

Lamentem les molèsties ocasionades per aquest fet, però si vostè es un estafador no es el nostre problema.

La frase que més m’ha agradat, evidentment, es la de SI VOSTÈS ES UN ESTAFADOR NO ES EL NOSTRE PROBLEMA.

Es clar que no es el vostre problema, com tampoc ho es el meu que vosaltres sigueu uns cabrons, pengeu plantilles d’estranquis, i desprès aneu acusant a la gent de fer coses que no son, hombre yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

De totes maneres volia mirar de fer canvis a la plantilla o sigui que en part m’ha anat be que m’ho fessin, però sense avisar no eh si us plau, que ja hi ha massa gent en la meva vida que em fa coses sense avisar i no mola, com que em cobrin el gas sense avisar, o a la llum sense avisar, o l’assegurança del pis sense avisar, o el telèfon sense avisar, o....be, tant es, total la meva vida es tant miserable com la de qualsevol de vosaltres, econòmicament parlant, s’entén, o es que tots sou milionaris?????

I ara un joc.....

Cada dia, cada post, anirà publicat amb una plantilla diferent, de moment n’he trobat 7 que m’agraden i que fan que no m’acabi de decidir, es a dir, que amb el post d’avui penjo la primera i així fins diumenge...dilluns o dimarts de la setmana que ve al vespre es publicarà el post amb la nova plantilla oficial del Bloc, però les votacions seran secretes, es a dir, qui vulgui votar ho ha de fer vía e-mail, meritxellsalip_serret@hotmail.com i no cal que s’enrotlli si no vol, en que a l’assumpte hi posi VOTO PER LA PLANTILLA XXX (on XXX serà el nom de la Plantilla) n’hi haurà prou. El nom el sabreu per que quant escrigui el post del dia, al final de tot, posaré el nom que Jo Mateixa l’hi he donat a la plantilla juntament amb un enllaç a l’Àlbum Picasa on estaran totes i així els que feu tard sempre podreu mirar-les i votar.

Veure-ho que els enllaços als vostres Blocs no hi son...quant poses una plantilla d’aquesta mena t’esborra coses que has de crear de nou, com per exemple els enllaços, però no patiu, com que us tinc enllaçats al RSS sereu de fàcil recolocació, això si, paciència, que de pas faré una neteja de qui ha tancat blocs i de noves incorporacions, i la llista definitiva dels enllaços no es farà fins dilluns o dimarts que ve, que si no cada cop que canvií de plantilla us he de tornar a enllaçar i es un verdader conyàs.

Ahhhhhhhhhhhhhh, cada persona podrà votar màxim per 2 plantilles, si es produís un empat les votacions durarien DOS dies més i serien via Bloc, es a dir, no serien secretes.

Dit tot això, nomes puc afegir.....

No em tingueu en compte les possibles errades o lapsus mentals que avui hagi pogut dir o fer, estic amb la regla, m’enteneu oi? I tampoc es que tingui poca feina, encara que se que ho sembla, però no, no es això, es que avui es dilluns i, be, tant es, ni cas....voteu si us plau.

Primera Plantilla anomenada....FLOR GRAN i TARONJA

La pregunta es...hi haurà premi per el guanyador??, NO, si més no de moment, que a en Farlopa, encara n’hi dec un de quant va guanyar tot escollint el nom del meus peixets (que descansi en pau en TONIC, per cert, la GIN be eh).

25 Comments:

  1. David JB said...
    Aquesta en principi està bé, però cal veure les restants.

    També quina ràbia que et facin això els senyors de blogger, espero que no m'ho facin a mi, jeje.

    Vagi bé.
    Jo Mateixa said...
    David: Si, si, es clar, cal veure-les totes per tal que us en feu una idea, jo en tinc dues de favorites i espero que alguna d'elles sigui l'escollida, jejejeje.

    Petonets guapu!!!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    esta tiene la energia del girasol ese ahi..ke da buena onda..a ver ke pasa..
    Mikel said...
    Mmmmm no em barrufa aquest , a veure que tal la resta.
    Txell said...
    Nena, doncs a mi m'agrada ple aquesta. Molt primaveral, fresca i actual.
    Vaja... que trobo que fa per tu!

    Seguim?
    Anònim said...
    Txell, nosé com t'ho fas per sorprendre'm cada vegada que paso pel teu bloc...d'on treus les idees?? ara el concurs per la plantilla!!! Hem sembla una idea molt divertida!!!

    Gràcies per deixar-nos compartir una part del teu bloc amb tú! Un petó!!

    (aquesta està bé, oi?)
    Jo Mateixa said...
    Paciencia companyers i companyeres...encara queden moltes per veure i n'hi ha de millors, tambe de pitjors, ja us ho dic ara :-P
    Antoni Esteve said...
    Holaaaaaaa!
    Canvi de plantilla, copyqué? Cada dia entenc menys a la gent de blogger.

    Quina ràbia, però de tant en tant una renovació pot ser interessant, oi? ;)

    petons!
    Joana said...
    Molt contundent l'escrit, però la foto dels "cullons" m'ha encantat!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Holaaaaaaaaaaaaaa guapu!!!!!! Doncs si nen, si, cada cop son menys entenibles aquests del blogger :-(

    A veure que en surt d'aquest concurs, em fa por que escolliu vosaltres la plantilla tot i que se que teniu molt de criteri :-P, jajajajajajaja. Petonasos!!!!!!

    Joana: Doncs es veu que ets la única que s'ha mirat l'enllaç dels Collons per que cap dona més a dit res :-P
    rosa said...
    m'has descolocat, abans estaves ubicada a la dreta del meu ordinador ara a l'esquerra ,vol dir res això?
    preciosa la plantilla on les trobes..jo en vull de noves...
    Jo Mateixa said...
    Rosa: A banda de que les plantilles venen establertes aixi i no se com canviar-ho...no, no vol dir res en concret. No influeix per res que sigui votant d'esquerre, jejejejeje.

    En quant a les plantilles, les busco per internet, busca per TEMPLATES PARA BLOGGER al Google, es que aqui no tinc les pagines on he trobat les que penjaré, ho tinc a casa, si de cas al vespre t'ho busco i t'ho paso per e-mail :-)

    Un petonas guapissima!!!!!!
    Itf said...
    Bueno, de moment la flor gran i taronja està bastant bé.

    Jo també les busco per internet les plantilles i després les tunejo. Els hi canvio les fotos, etc.
    yrun said...
    Ooooooh Mattiiiiiiiiiiii! Kin greu lu del Tonic! No ho sabia! :( :( :(

    Joooo! Kina peneta, ma sabut greu!

    Petonets i desestresat!

    X cert, akesta plantilla la trobo una mica sosa pel meu gust, no trobes?
    robelfu said...
    al mi com ja pots veure m'encanten les flors,
    les mirare totes a veure quina m'agrada mes.
    un petó
    Jo Mateixa said...
    ITF: No hi ha res com saber fer-ho, si jo en sapiguès moltes de les que he descarregat també les tunejaria, però noi no en tinc ni idea :-(

    Yrun: Guapaaaaa, com m'agrada veure que tornes una micona a voltar per aqui :-) mira ja veus, pobret es va començar a possar malalto i es va morir, jo penso que la GIN tenia masses ganes de fotre polvos amb ell i ja veus, pobrisso :-(

    Petonasos guapissima!!!!!!

    Robelfu: Si ja veig ja que t'agraden les flors :-)
    La veritat es que totes son molt senzilles eh, però tenen algun toc maco, no se, a mi m'agraden totes, però en tinc dues que son les meves favorites, per cert, la que penjaré aquesta nit també porta una flor :-)
    Jo Mateixa said...
    Aixxxx, soc un cas, Robelfu petons per tu també :-)
    Boira said...
    mmmm...això del copyright t'ho han enviat els de blogger, o els de la plantilla? Que fort!! Aquesta està bé, però hi ha algunes coses qeu no m'acaben d'agradar, per exemple el títol del post, es veu massa poc. Ains, a vere quina vindrà demà, quina emoció!
    Anònim said...
    Ostres!! per un moment m'he pensat que m'havia equivocat d'enllaç, jeje
    Aviam les altres plantilles...
    quines coses més rares els de bloguer, no???
    Clint said...
    Passo a saludar-te patidora! Aquesta no m'agrada massa...un petó!
    Jo Mateixa said...
    Boira: El e-mail em va venir de part de Blogger, però em temo que ha estat un timo com una casa, el que no entenc com es possible que quant jo anès a veure el meu bloc m'haguessin canviat la plantilla...el primer que vaig fer va ser canviar la contrasenya d'accès per si de cas :-(

    CafeAmbLlet: Guapaaaaaaaaa, quants dies eh!!!!! :-)
    Tinc dues plantilles que t'anirien la mar de be si fossis de Blogger, jejejejeje, ja les penjaré per que les vegis ja :-P

    Clint: Que passa nen, que una ja no pot ni patir per la gent que s'estima o que???, jooooo :-(

    Jajajajaja, m'enalegro que estiguis be, en quant a la plantilla, si aquesta m'agradava esteu fent que no m'agradi gens ni mica eh, jajajajajaja.
    Jo Mateixa said...
    Per cert, abans que començi el futbol, que avui juguem Champinyons Ligue per si no ho recordàveu a les 20:45 per sant paganini...penjaré la nova plantilla amb el post del dia.....qui vulgui veure com quedaba aquesta d'avui haurà de rècorrer a buscar-la a l'Àlbum Picasa mitjançant l'enllaç del post on estic comentant...joder, quin lio per déu :-S
    LlunA said...
    Un canvi de Look!!!!!! Renovarse o morir, que en diuen. Encara que hagi estat una mica a la força està molt bé això de poder canviar...Mooooooolt bé!!!! Les veurem totes, les plantilles, a veure que tal..
    Petons
    Lluna said...
    Ostres, que cabrons! I en 24 hores et treuen la plantilla? I si no ho veus en 24 hores, et quedes amb tots els posts a l'aire???????????
    Jo Mateixa said...
    LLunes: Que mones les dues alhora, jejejejejeje.

    Doncs be, si, renvar.se o morir, però no cal que sigui forçat no??, i i, em van dir que en 24 hores m'ho treien i no van passar ni dos minuts entre que vaig llegir el e-mail i vaig entrar al Bloc per veure si era cert i ja m'ho habien canviat per una plantilla preestablerta de Blogger :-(

    Petonasos grans per les duessssssssssss :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column