Nomes queda 1 mes i poc


Si, benvolguts amics, companys, socis i simpatitzants, queda menys de 1 mes per que el GH9 tanqui les seves portes de Guadalix de la Sierra i tothom torni a casa seva, com els torrons per Nadal.

Les coses han estat molt mogudes aquests dies i si no n’he fet els meus resums setmanals ha estat per que, tot i estar mogut per allà, jo he passat olímpicament del tema, que me tienen hartita ya eh!!!!!!

Que si aquesta es una guarra, que si aquest me’l follo quant vull, que si l’altre te un pollon de aquí a Lima, que si aquella nomes plora per tot....pareu ja per favorttttttttttttttttt, que m’esteu estressant!!!!!!

+ Jo nomes vull saber per que l’Angela es tant ploramiques, per que sempre esta queixant-se de tot, per que sempre pensa que el seu novio sospita que està liada amb algun dels paios de la casa (motius l’hi dones txata), per que, per que, per que sempre busca el per que de tot plegat!!!!

+ Jo nomes vull saber per que la Melania , s’ha comportat com una autèntica cabrona amb tots els de la casa mentre ha estat en Piero dins (no dins d’ella, que també, si no dins la casa) i l’Amor , i tant bon punt aquests han estat expulsats ella ha tornat as ser la dolça Melania que a mi m’agradava tant al principi. Llàstima que l’hagin expulsat.

+ Jo nomes vull saber per que les dues toies de les Bessones una i l’altre sempre parlen del poble de Los Palacios , ja he averiguat on collons està això!!!!! I sobretot, per que quant parlen sembla que porten una sabatilla a la boca i no entenc res del que diuen??

+ Jo nomes vull saber per que l’Andalla , desprès de passar el ramadà ha canviat de caràcter, ara sembla una autèntica fera en “celo” i es passa el dia perseguint a la Judith per ficar-li la llengua fins aquí...clar, que no veieu on vol dir fins aquí, quina llàstima per que fins aquí era un bon lloc i prou interessant.

+ Jo nomes vull saber a quina mà l’hi sortiran abans els callos al Rodrigo , que ara que la Melania ha marxat de la casa (l’amor de la seva vida tot i que el Pierino l’hi xorres la xatilunga) haurà de matar-se a palles per suportar l’estança en una casa on nomes hi queden, a banda d’ell mateix:

- Pamela i Conchi , les bessones de Los Palacios, escandaloses de collons quant parlen.

- Oliver , el que està disposat a fer un trio amb les Bessones.

- La Judith, le gòtica sexòloga que fa anar calent al negritu.

- L’Andalla, el que te el pollon más grande del mundo y que menos lo usa (paraules textuals.....quina llàstima, no??)

- L’Angela, la invident, pobreta, que a tothom els fa llàstima però es una mala pècora (ho sento, per mi hauria d’estar expulsada des el primer programa).

- L’Eneko , que passa sense pena ni glòria, crec que mai ha estat nominat i tot i que a ningú l’hi cau gaire be jo el veig com a guanyador, poder per això de que passa desapercebut.

8 concursants....

1 únic guanyador....

haure d’esperar uns dies, menys mal que nomes queda 1 mes i poc.

Us recordo que continuem buscant una plantilla nova per el meu Bloc...quan ho tingueu clar voteu si us plau....

Segona plantilla anomenada.....ROSA ROSETA

16 Comments:

  1. David JB said...
    La imatge que has posat, el que són només les noietes, la tenia el meu germà com a fons d'escriptori fa anys, jaja.

    De gran germà no opino, que ni ho veig ni m'agrada.

    Vagi bé.
    Jo Mateixa said...
    David: Veus, no sabia que tinguessis un germà :-O

    I que, de la plantilla que m'en dius???

    Petons guapu!!!!!
    Anònim said...
    Jo posaria un empat...encara que no se si en aquest programa el resultat es aixi o hi ha prorroga, o temps mort...
    Ah, no t'oblidis que tot esta preparat....
    Si no recorda el "Show de Truman"
    o la arribada del Apolo XII a la lluna....hi han mes exemples
    Be segur que tu ja ho saps
    Un peto
    Andrea ....de acà y de allà said...
    a mi me gusta la del girasol de ayer..esta no..no me da energia..
    un besooooo
    Jo Mateixa said...
    Soler: En aquest programa nomes guanya un, si mes no les regles del joc d'anys anteriors eren aixi.

    Un petonas!!!!!!

    Andrea: Jajajajaja,ok, ok, tu mira-les totes, fins diumenge tens temps per decidir, i tindràs tot el dilluns per aclarir idees, fins dilluns a la nit si es que no hi han empats, hi ha temps per escollir la que més us agradi :-)

    Petonets bonica!!!!
    Denea said...
    tia...em sap greu, però odio aquest programa. Com tots el programes que fan per atontar el cervell i no deixar-nos espais crítics per poder reflexionas sobre els problemes reals. Vull dir, la filosofia al meu entendre es: "els entretenim amb merda, aixi estan distrets i no pensen i no rallen."
    Per sort hi ha gent com tu que ho mira per curiositat però té dos dits de front...tot i així soc molt critica amb aquest tema...ves quina cosa!!!!xDDDD
    la plantilla, estic esperant a veure-les totes, pero nena!el gira sol es la meva flor preferida...aixi que les altres ho tenen dificil...com no hi posis un kanji o algo per l'estil jajajja petooons!!!
    Txell said...
    Txelleta, no m'agrada gens! Però gens, gens.... massa sobria aquesta rosa!

    Referent al Gran Hermano, doncs no ho he seguit gens. Però si hi ha un Senegalès que guanyi ell. Sempre m'ha molat molt això de l'ajuda humanitària! xDDDDDDDDDDDD
    Jo Mateixa said...
    Denea: Que cony nena, jo m'el miro per el morbillo de veure qui s'enrotlla amb qui, ja que el sexe pagant el fant per el Canal + vull veure sexe gratis, a banda del que practico jo es clar :-P

    Jajajajaja, tiaaaaaaa, tens molta raó, tota aquesta mena de programes chupa cervells son telebasura, però es que hi ha tanta gent enganxada :-S

    Un que diu que he de buscar?????, deu ser una planta japonesa, oi??, jajajajajaja, petonets reina!!!!!!

    Txell: Buenuuuu dona, calma, a veure les altres plantilles, jejejejejej, el fet es que n'he trobat unes quantes més que son prou xules, no se....poder allargui les votacions i presenti més plantilles, jejejejeje.

    Siiiiii, l'Andalla es del Senegal i ja se que tens predilecció per aquest lloc ja, jejejejeje.

    Ara que el tio te tela, guaita aquest video, si no tens res més a fer es clar :-P

    http://www.esta2.com/2007/10/10/
    andalla-gran-hermano-9-habla-sobre-
    los-gays-de-senegal/

    Petonets guapissima!!!!!
    rosa said...
    cada una con lo suyo....ets una gran hermana.

    voto de moment per la margarida...si la rosa fos grogue encara.
    un petó guapa
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Esperaaaaaaa, que n'hi han més de plantilles, fins diumenge al vespre no veureu la última, i com que nomes es poden votar dues plantilles per persona no us precipiteu, que despres us sabrà greu...segur :-P

    A més, els vots han de ser via e-mail :-)

    Aiiiix, gran hermana jo????, no se, no se, això pregunta-li a mun germà, jajajajajajaja.

    Petonets guapissima!!!!!!
    Mikel said...
    no he seguit aquesta edició , sobre la rosa , m´agrada mes que le d´ahir.
    Jo Mateixa said...
    Mikel: Ui, veig que hi han opinions ben diferents en quant a les plantilles, jejejejeje.

    Be, encara queda tota la setmana per que en veieu unes quantes i pogueu decidir, tranqui.

    Certament ets un home sabi no veien el GH9, jejejejejeje.
    g! said...
    xavala!! que carai li has fet al teu bloc???

    ei que tanco el meu i en breu desapareixo de la xarxa, em falta un post i ja està, snif!

    no puc evitar despedir-me de tu que estas feta una crack i vas ajudar a promocionar el bloc (t'ho puc pagar sense factura??) :-)

    apa, estare llegint les teves històries, això si.

    un petonas molt i molt gran!

    :-)
    robelfu said...
    aquesta no esta malament,però esperare a les pròximes a veure si hi ha de mes maques .
    ho sientono sol segueixo el gran hermano a traves de les meves clientes que estan enganxades i quan comenten m'assabento d'alguna cosa.
    un peto
    Abogadaenbcn said...
    Jo confesso que a vegades faig una ullada al GH
    Jo Mateixa said...
    G!: Guapuuuuuuuuuuuuuu, si mires el post anterior veuràs que ha passat :-S

    Pel que fa al teu bloc, ho acabo de veure:-( i ja t'ho he deixat un comentari, em sap molt de greu, moltissim que pleguis, però també entenc les teves prioritats, nomes puc dir que t'enyoraré moltissim i que et dessitjo el millor en tots i dic TOTS els teus projectes :-)

    Una abraçada ben gran guapissim, ens veiem per aqui de tant en tant eh!!!!!!!!

    Robelfu: Uiiiiii es que a les perruqueries s'expliquen un munt de coses, ostres, et deus enterar de tots els cotilleos del barri segur, indirectament eh :-P

    Petons!!!!

    Abogada en BCN: Ei bonica, com va el nou bufette???? :-)

    Vaja, que ets una malata de GH eh??, jejejeje, petons!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column