Meme de la part del cos

Fa mooooooooooooooooooooooooolt de temps la Metamorfosi em va passar un meme, un meme que he anat esquivant per que el meu germà no m’havia tornat la targeta de la càmera, però aquest dissabte me la va donar per tal que fes fotos a l’Exposició de Bodies i al final res, no en podíem fer, total, que estava jo aquí pensant quina part del cos em podria fotografiar i de cop se m’ha acudit que hi ha diverses parts del meu cos que em resulten atractives, si ja ho se ja, soc una creguda....però si no m’ho dic jo.....bueno es clar, si no m’ho dic jo m’ho dirà el meu xicarron del sur :-P

Total, que la foto te aproximadament uns 5 minuts, apa, gaudiu-la i no passo el meme a ningú per que em sembla que tothom el te fet ja.

Seguim amb el concurs de Plantilles i avui.....

Tercera plantilla anomenada....HERBA PAJILLERA

26 Comments:

  1. Anònim said...
    HOoooooolaaaa!! Ostres, quants dies sense vindre a veure't!! Jo voto per l'herba pajillera aquesta, no he vist les altres però aquesta m'agrada!! Ja veurem demà quina poses!
    Escolta, doncs a mi me'l va passar la boira, em sembla, aquest meme i encara no l0he fet!! però crec que te plagiaré descaradament i posaré també del meu escot...
    i parlant de fotitus, ja t'has pensat com col·laboraràs, amb la celebració de les 50000 visites? Mira que no hi ha excuses, pensa que a les 25000 em vas posar la¡'excusa de la vergonya i van guanyar fotos més "tranquiletes" que les més descaradotes, te'n recordes? I una com la de l'escot, ja m'aniria, ja... Aixi que ho deixo en les teues mans, però... no em pots fallar, eh??
    També li pots fer al teu morenassu del surrrr...
    Petonets, guapa!! últimament anem les dos de cap amb la feina, eh?
    Jo Mateixa said...
    Palito: Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaa, estresada vaig i estic apretant en postejar per que al desembre serà un mes crític per mi i el Bloc :-(

    Ja hi penso ja en ls fotos que et puc enviar però es clar, ara el meu escot ja es conegut i es clar, es veuria massa, però bueno, ja miraré que et puc enviar :-P

    No et fallaré, aquesta vegada nooooooooo!!!!!!

    Un petonas guapissima!!!!
    Jo Mateixa said...
    Per cert Palito, per veure com queden les altres plantilles pots pitjar a l'enllaç que hi ha amb el nom de cada plantilla al final de cada post, accediràs a l'Àlbum Picasa i allà aniré penjant una foto de cada plantilla per que els despitats, com tu, pogueu veure-les i votar amb més objectivitat :-P

    Jajajajajajaja
    Boira said...
    Ooooh! Quina melena!! I quin escot!! fiuuuuuuu fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (xiulet, per si no s'ha entés). De moment aquesta és la plantilla que més m'ha agradat.

    Petonets
    David JB said...
    Herba pajillera? Quin nom et busques, jeje. No em va a mi aquesta plantilla.

    I mira-la, posant amb aquestes poses a una foto, molt bé, molt bé, m'agrada.
    Striper said...
    M'agrada el penjoll que lleeix a sobre el " canalillo" que es la cua de una sardina?
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Mira la txel despechugada jajajja
    definitivamente esta plantilla no..sosa sosa....no me dice nada la herba pajillera jajjaa
    Clint said...
    El fet que es digui "pajillera" i a més col.loquis aquest escot...no deu ser res subliminal oi? jejeje

    També m'he fixat amb la melena!
    Mikel said...
    plantilla , quina plantilla , jo no veg cap plantilla nomes veig una foto jejeje
    Jo Mateixa said...
    Boira: Jajajaja, em pensava que aquest fiuuuuuu, fiuuuuuu era que passaves de llarg, com el Gua del Super 3 :-P

    Petons guapissima!!!!!!

    David: Homeeee, l'hi he posat aquest nom per que es una herba i fa com unes pajites així allargades, ja saps, com les pajilles per veure còctels i això, m'explico??? :-P

    La meva reputació anirà pel terra amb aquesta foto, jo ho estic veient i això que no ensenyo res que no es pugui ensenyar!!!!!

    Ara que, m'alegro que t'agradi :-P, jejejejejejejeje, petonassos!!!!!

    Striper: Noooooo, es la cua d'una balena!!!!, el cert es que no se d'on ha sortit, ni qui m'ho va comprar ni quant, però m'agrada, no se per que, em dona bon rotllo :-)

    Andrea: Uiii despechuga diu la tia, jajajajajaja, però si no es veu resssssssss, les que em va fer desprès en Hatim si que son marranotes :-P

    Clint: No, no que vaaaaa, si quant tenia pensat el dia per posar la plantilla aquesta encara no sabia de que escriuria, res a veure de debo, casualitats de la vida :-P

    Ahhh, doncs gràcies per mirar-me la melena :-O

    Jajajajajaja.

    Mikel: Uixxxxxx, quina vergonya :-O
    rosa said...
    Quin cabell més llarg..canvia la foto de la dreta? esquerra? del meu ordinador..ja no sé on collons et poses....Estàs guapíssima...potser ens haurem d'apuntar a fer Memes d'una part del cos.


    jajajaj l'herba pajillera sort que he clicat...ja m'imaginava jo que sé.....aiiii la imaginació
    Terra said...
    Quin "canalillo"! I quina melenarra! M'agrada molt el penjoll que portes!
    :)
    Està bé l'herba pajillera.
    estripanits said...
    Eps!, m'agrada aquesta plantilla... i la regatera també, hahahhahaha
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Poder hauria de canviar la foto del perfil per que ara porto el cabell bastant més llarg :-)

    Ui i canviaré més de lloc eh amb les altres plantilles, jejejejeje

    Terra: Gràcies guapa :-)!!!!!!

    Estripanits: Aixxx, gràcies :-)
    Toy folloso said...
    La plantilla, molt vegetal i no tant ajardinada com la d´abans.
    El "canalillo", hipnòtic i totalment absorbent de la mitja neurona que tenim, dieu.
    zel said...
    Mira quina sorpresa, m'agafo pont de blog i tu aprofites per canviar la cara... Ui, aquest verd... I si ho provem amb lila? Ara, la veritat del jardí florit ja... com que tinc alèrgia... Bé, reculo a llegir, muacks.
    Anònim said...
    Uala!!! quin cabell més llarg!!!
    aquesta plantilla m'agrada més!!!!
    Petonets!!
    Jo Mateixa said...
    Toy Folloso: Un altre que em fa posar vermella, com sou eh :-O

    Zel: Però estiguès atenta al Bloc eh que cada dia hi poso una plantilla diferent, m'heu d'ajudar a escollir quina acabo triant!!!! Un petonas guapa!!!!!

    CafeAmbLlet: Si nena, si, massa llarg per el meu gust, massa curt per el gust del meu home, jejejejeje. Petonasos!!!!!
    Denea said...
    jajaajaj miala q mona ensenyant canalillo tu!!!
    xDDDD
    colta...portes un penjoll d'una cua de balena oi??? oooooooooohhhhhhhhh
    si es aixi m'has emocionat profundament. Lo d la plantilla que et vaig dir eren kanjis!!!kanjis!!!no son flors!!!son els caracters de l'escriptura japonesa!!
    quan tingui casa meva me'n pintare un a la paret, el d'amor :$
    ara no em robis la idea tu eh? :P petonasoooooooooos. Per cert, jo tb li he rentat la cara al meu blog...no tant com tu...pero una micona jejeje!
    Jo Mateixa said...
    Denea: Joderrrr, ja he vist el teu nou look ja, com mola!!!!!! :-)

    Aiiixxxx, això del kanjis...si, si, et robare la idea, jajajaja, que noooooooooo tontina :-P

    Petonasos rebonica!!!!!!!!!

    Ahhhhhhhhhhhh, i si, es una cua de balena...a veure, per que t'he emocionat tant???? :-O
    Striper said...
    Res jo tornava un altre cop per veure el canalillo un altre cop,i la cua de sardina ai perdo de Balena.
    Peto.
    Déjà vie said...
    m'agrada la cua d balena q recolza sobre el teu sugerent escot. ;)
    Metamorfosi said...
    GUAPAAAAA!... Ja el voldria per a mi aquest escot!!!!

    I de creguda res, què coi!

    Em sembla que m'he perdut moltes coses, oi?... ja miraré tot això de les plantilles!

    Petons, preciosa!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Segons el meu home ets un pervertit, segons jo....també, jajajaja, es broma homeeeee, petonets!!!!!

    Déjà Vie: Gràcies bonica :-)

    meta: Bonicaaaaaaaaa, moltissimes gràcies carinyu, m'alegro de veure't per aqui de nou :-)

    Un petonas ben gran i una forta abraçada!!!!!!!!
    Joana said...
    Wapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Joana: Jajajajaja, gràcies bonica!!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column