S’acosta el final dels Aniversaris Blocaires, en queden 3, aquest i dos mes que, a més a més, coincideixen en el dia, comencem doncs per l’home que avui fa anys.

L’home que avui felicitem em te impressionada des de el primer dia que el vaig conèixer, blocairement parlant, tant de bo el conegués in person. La seva passió per defensar allò en el que creu em te motivada, tant, que a casa meva ja faig reciclatge de llaunes, paper de diaris i plàstics nomes per que ell considera que el medi ambient s’ha de cuidar.

Últimament no para mai, sempre està amunt i avall, de viatge a algun lloc o altre i justament avui he llegit que se’n va a passar el Nadal a la ciutat dels meus amors, seré bona minyona, hem faríeu un lloc dins d’alguna maleta???

Crítica constructiva i que fa pensar es el que ens dona aquest home cada matí mentre fem el cafè, política, humor, cada detall que ens exposa ens fa pensar i ens deixa palès que es preocupa per que el passa a la seva ciutat, al seu país, al mon en definitiva.

Un home com cal, i si no que ens ho confirmi la parenta, el que si sabem, es que te un peus la mar de sexy’s i no cal que ningú ens ho confirmi això, jejejejejejejejejeje.

Un 20 de desembre de 1976 va néixer en Puji, en Jordi Pujadas (es el teu nom de debò o es un pseudònim???) que passis un meravellós dia, que gaudeixis d’aquest increïble viatge que faràs a NOVA YORK i sobretot, sobretot, fes un munt de fotos per desprès deixar-nos ficar cullerada a tot :-P

MOLTISSIMES FELICTATS GUAPISSIM!!!!!!!

13 Comments:

  1. Puji said...
    Eeeeeeeei! Quin post més xulo! Moltes gràcies bonica!

    En el meu bloc quasibé tot és veritat, així que el nom és autèntic.

    Un munt de petons!
    Metamorfosi said...
    Moltíssimes felicitats guapíssim!
    Petonets i estirada d'orelles!

    I petonets també per a tu preciosa, que sempre ens portes l'agenda d'aniversaris al dia!
    Mestra Lluna said...
    alaaa puji no et prodras queixar. QUin post mes xulo t'han posat.
    Ets sagitari, no?? Jo vaig neixer el 24 de decebre,soc una cabreta.
    Felicitats Puji.
    Mestra Lluna said...
    a més, que només cal fer un cop d'ull per la secció de aniversaris blocaires perque t'entri una gana..... ummmm quina bona pinta tenen aquests pastisos.
    ummmmmmmmmmmmmmm
    Clint said...
    Jo vull pastís...que tinc gana!
    Felicitats nano!
    Txell said...
    Txell guapa, com t'ho fas per saber tots els aniversaris de la blocosfera? Jo de gran vull tenir la mateixa memòria que tens tu.

    Puji ets el millor! Muaaaaaa
    Reina Letizia said...
    ¡Qué rica la tarta!

    Besos de Princesa y Felices Fiestas
    Jo Mateixa said...
    Puji: Espero que passis molt bon dia guapissim!!!!! :-)

    LLuna Nova: T'estas apuntant als Aniversaris Blocaires i per això ens deixes la teva data de naixement??? :-P

    Txell: Nenaaaaa, tu no mires els enllaços que posso als post del Aniversaris Blocaires oi??, jajajajaja, au, au, mira be el post i veuràs com es que tinc tanta memòria :-P
    Txell said...
    Upssss no sabia ni que existís aquest llistat! :(
    Jo Mateixa said...
    Txell: Titiiiiiii (l'Henry no eh, TU), doncs aquesta enllaç amb els post on ho comento procuro ficar-lo a tots els posts dels Aniversaris Blocaires per si algú més s'hi vols inscriure!!!!! :-)

    Que t'hi vols apuntar???? :-)
    Petitabruixa said...
    Hola, guapa !!!

    Fa temps que no passava. Et desitjo unes bones festes i una bona entrada d'any !!!

    I felicitats pel Puji;-)

    Petonets,

    Lili

    p.d.: Molt maco el disseny, eh?
    zel said...
    ´felicitats al Puji, a l'amiga del Puji, a la jo mateixa, a la txell, a l'enamorada del Hatim, a la recentment estrenada de pis, és a dir, a tuuuu, hermosura!!!!! Petonassos, que vaig de cul, final de trimestre, hogogos!!!!
    Anònim said...
    Hola Jo Mateixa (o Tu Mateixa). Moltes gràcies pel missatge i el pps. Bon Nadal i Bon Any Nou.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column