Mama Panda



El bot que fa la mama panda a que es degut?? S’accepten idees.

18 Comments:

  1. Striper said...
    El vot es que fa es degut es que m'ha vist a mi tot despentinat, i sense rimel, segur. Bones festas.
    Anònim said...
    VOT, mira que sou rars els de sant Boi, un BOT un Bot...
    quin susto, això passa a totes les mares quan em parit ens donam un susto quan veim que tenim un fill i em de tenir cura d'ell in eternum, el que passa es que el susto va passant poc a poc.
    b7ts wpa i BON NADAL mira el teu mail tenc una felicitació que t'agradarà
    Txell said...
    Juajuajuajuajuajua que bò pobreta!!!

    Però vols dir que això que se sent no és un esturnodet del nen panda?
    Jo Mateixa said...
    Striper: Jajajajajajajaja.

    Kpitana: Nenaaaaaaaaaaaaa, sou vosaltres els de la postal??????, que guapusssssssssssssssss, nomes puc veure el ball, la musica no que no tinc altaveus, al vespre m'ho miro des de casa.

    Moltes gràciesssssssssssss (ara canvio lo del vot, ha estat un lapsus donaaaaaa).

    Txell: No ho se pas tia, però que fot un BOT la pobre que no vegis, això segur, jejejejejejeje.
    Anònim said...
    si som nosaltres..la gordeta de la dreta soc jo..Sabia que t'agradaria,.és el Bon Nadal que em enviat als amics i família.

    gr6 per la vostra
    b7ts
    Clint said...
    Això passa quan et mig clapes vigilant les criatures...qualsevol soroll sembla que s'enfonsi el món...
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: De gordeta no nena, si estas la mar de be, aixxx, no t'imaginava aixi, guapaaaaaa :-)

    Clint. A tu et passa això o que??? :-P
    Terra said...
    Pobra, quin ensurt!!
    La seva explicació podria ser:
    estava jo mastegant tant tranquil·la i de sobte, el peluix de davant s'ha mogut!!
    -Ai no...que és el meu fill...

    jajajajBON NADAL!
    Abogadaenbcn said...
    BON NADAL TXELL!
    Anònim said...
    Explicació: estava tan tranquileta i va el nen i s'espanta espantat-la a ella, si es que els nens....
    Bones festes guapeta!!!!!!!
    PS: ja et contestaré el mail quan pugui, petonassos!!!
    Anònim said...
    Aiiii prime que res, BON NADAL!!! i lo del bot, doncs perquè devia estar empanada, la ossa, mastegant gruarg gruarg i quan el seu peluix mini ha pegat un bot, segurament somiant, doncs ella no s'ho esperava.
    Petons, reina!!
    Anònim said...
    Si et fixes be, l'ensurt be, perque el fill Panda li diu sorpresivament a mama Panda:
    - Mara he conegut a una Pandeta molt mona.
    I aixo a qualsevol mare el primer cop, fa donar bots!

    Bon Nadal!!!
    Jordi Casanovas said...
    que la criatura panda té molt mala llet i es feia l'adormida i quan la mare està distreta me li fot l'ensurt de la vida.
    Metamorfosi said...
    Coi, diria que ha estat el singlot del petit o la seva mala llet fent ensurts, però fins i tot jo he fet un bot de la cadira! xD

    Petonets!
    euria said...
    Pobreta mare.....això el petit. Per cert, Molt bones festes Txell!!!
    Déjà vie said...
    ai pobreta, per mi q s'ha espantat de q el bebe panda es mogui.
    Jo Mateixa said...
    Quines ideies més bones que teniu, però si no recordo malament la noticia, la resolució es d'allò més senzilla....

    la mare es novata i no sap de que va això de tenir un fill, quant el petito es mou per primer cop davant els ulls de sa mare l'altre flipa i fot el bot.
    Anònim said...
    molt bo el comentari de la kpitana!!! jujujuju..

    Si segurament ella mateixa (la mare panda) queda flipada de que el fillet es mogui...

    Petons!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column