Carta Oberta a....aquells tres d’allà


Benvolguts Reis Mags d’Orient, ja se que m’avanço molt en fer-vos la carta però sabeu que passa?, que vaig de cul a la feina, el dia 14 d’aquest mes de desembre tinc Auditoria de Control del Sistema de Qualitat UNE-EN ISO 9001:2000 i òbviament no he fet res durant tot l’any, així que porto una setmana exprimint el meu cervell i avançant feina, però clar, per fer això de la ISO he de deixar de fer la meva feina del dia a dia i s’amuntega.

Per aquest motiu a la feina us demano:

* Que la meva empresa, a banda de pujar-me el sou un 150% (por que yo lo valgo), com a mínim, busqui algú per donar-me un cop de mà, ja que des de fa tres anys estic sola al despatx per fer tasques administratives (exemple, enllaç empresa - mútua per temes de Seguretat i Salut, facturació de proveïdors, Seguretat i Salut a obres, Sistema de Qualitat, Control personal en Obres....) i al final m’agafarà un yuyazo d’aquells de peliculón i hauré de pillar una baixa de 1 any...com a mínim!!!!

A títol més familiar us demanaria:

* Que el meu home es recuperi del tot de l’esquinç de costella, que les panses que l’hi ha sortit a la boca l’hi vagin marxant, que l’hi baixi la inflamació de la panxa i pugui fer caquetes amb tota normalitat. Afegir també que no cal que ens fem un xalecito a la sierra amb les pedres als ronyons que l’hi han detectat, que si de cas a veure si podeu fer que se l’hi tornin arenilla i les poguem aprofitar per l’aquari que volem posar a casa.

* Que la mare acabi amb la recuperació del braç, que de moment el te fantàstic, i puguem passar unes Festes Nadalenques una mica més tranquils.

* Que les malalties familiars (les de tots els que estem cardats) es vagin solucionant de mica en mica, que ja ens toca deixar de tenir a la Sanitat Pública com a visita obligada setmanal joder!!!!!

A títol mundial us demanaria:

* Que la Ministra Magdalena vagi a fer croquetes al cony de sa mare i foti el camp de la política.

* Que la Família Real Espanyola deixi de xupar dels Catalans i dels Espanyols, que jo ja tinc qui em xupi i ho fa més barat i amb millor qualitat.

* Que ETA desaparegui com a Banda Terrorista, que segueixi lluitant per la independència del País Basc però sense matar, a NINGÚ, sigui d’on sigui, vingui d’on vingui, que dialogui amb el govern, i que s’arribi a un enteniment mutu.

* Que les guerres de tot el mon (ja em perdonareu però n’hi ha tantes que ja no se quin es el país que no està emmerdat fins al coll) s’acabin d’una puta vegada, que ja hi han hagut prous morts per defensar la llibertat d’uns països que cada cop son menys lliures.

* Que la gent gran tingui millors pensions i se’ls atengui com es mereixen, que ja esta be home de pencar com uns cabrons tota la vida per arribar a aquesta edat on haurien d’estar jugant amb els seus nets en lloc d’estar passant fred per que no tenen calefacció i alguns ni aigua corrent a casa.

* Que l’AVE arribi o no a Barcelona, sincerament me la pela, jo el que vull es que els trens de Rodalies i FGC funcionin de collons, bàsicament per que son els que jo faig servir si estic a Pineda o a Sant Boi respectivament. Que a Madrid fot anys que no hi vaig i si hi he d’anar ho faré en avió, que diuen que es el mitjà de transport més segur.

* Que es trobi remei per la SIDA , el Càncer, l’Alzheimer i totes aquestes malalties que ens fan deixar de ser persones per passar a ser un numero en les estadístiques.

Agraïda per endavant, rebeu una cordial salutació i una forta abraçada.

PD: Que dic jo...que si desprès de concedir-me tot això podeu portar-me un aspirador per casa...es que no en tinc i cada cop que ve la noia de la neteja o l’hi demana a ma mare el seu o es porta el seu de casa seva i també em sap greu pobre noia.

30 Comments:

  1. Jordi Casanovas said...
    amb el teu permís m'afegeixo a gairebé tot... d'aspiradora ja en tinc
    Cristina said...
    Ondia, no demanes res. Jo demano el mateix que tu, excepte l´aspirador, que si el vols te´l regalo ara mateix.

    Petons
    Striper said...
    No em quara que una noia republicana com tu li escrigui als REIS permolt mags que siguin en tot cas opta per el Papa noel.
    Joana said...
    Feina feta! Una noia previsora ;)
    Bona nit wapa!
    Anònim said...
    Que fàcil es demanar, no?

    I mes si al qui li demanes es als reis...màgics o no.

    Jo voldria que algú m’expliques que es aquest negoci que es diu: ISO i que ha sabut enredar a la majoria de les empreses (Si no tens una ISO, no ets ningú).

    Si existeix algun rei o reina que m’ho expliqui em sentiré com un nen amb un joguet nou.
    Jo Mateixa said...
    Jordi Casanovas: Aixxx que afortunat que ets tinguent aspirador eh!!!!! :-P

    Cristina: Ei que tampoc cal que corris tu ara per portar-me un aspirador eh...coi que si el tinc l'hauré de fer servir :-S

    Striper: Saps que pasa? que al meu pare sempre l'han anomentat pare Noel per que te panxeta i els cabells del cap i de la barba blanca, per tant com que el tinc a casa no cal que l'hi faci carta :-P

    Joana: Gràcies dolça!!!! :-)

    Soler: Per demanar que no quedi, ara que, saps que passa?? que jo de normal això ho demano cada dia de l'any, però suposo que es com tot, per aquestes epoques Nadalenques tots ens fotem el pegote i fem public que tenim sentiments, que som personetes preocupades per els altres...tot i aix crec que queda prou demostrat que la Comunitat Blocaire està prou amoïnada per els problemes del mon, els seus post en son un bon exemple :-)

    Aixxxx, la ISO, la ISO, si vols pots venir aquest divendres aparir de les 09:00 al nostre despatx i veuràs que collons es :-S
    rosa said...
    si jo fos rei, que reina a casa meva ja ho sóc, t'ho portaria tot, sobretot un remei per les panses d'en Hatim, més que res per allò de poder gaudir d'un bon sexe oral.
    Anònim said...
    D'aspirador ja en tenc si en demanes un que sigui bonet i d'aquell sense bossa, el te recoman...
    En els reis ja fa estona que no demano res. Aquest any salut i força per seguir endavant i tres quarts del que tu demanes. Així que faig un anarosa (copiar-pegar) de la teva carta i també l'enviaré si te pareix be.
    b7ts al teu Hatim que veig que no el tens be de salut i a tots els teus.
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Jajajajaja, tu sempre pensant en el mateix eh :-P

    Kpitana: Ohhh si, m'han dit que aquests que van sense bossa son genials!!!!!! :-)

    Cap problema, fes un copi - pegui :-)

    Uiii, nomes besets per ell???, jooooo :-(

    Jajajajajajajaja...gràcies guapa, l'hi seràn dats de part teva :-)

    PD: Com està la nena del refredat????
    Denea said...
    hola guapa!!!
    ostres nena...quina carta!!!
    jo demano un joc de wii i un viatge al japó...ara que també m'afegeixo a tot el que has dit!!més: que s'acabi la pobresa al món, que els països rics deixin de xuclar la sang als pobres, que hi hagi aigua per tothom, que es freni el canvi climàtic i per suposat que hi hagi una reforma total del sistema educatiu espanyol que ja toca colloooooooooooons
    ah, i la casa esta modernista que es ven a Barcelona...seria un piset perfecte per mi i el meu xicot xDDDDDDD
    que passa? són els reis mags no? jo demano demano...per demanar que no quedi!!!
    petoneeeets!!!!!!^_^
    Anònim said...
    per tu milions de b7ts, te mereixes més que ningú per ser tan bona nina..
    La nina millor, gra6, dimecres horabaixa tornam al pediatre..ja no sentim els "pitos" bronquials i això vol dir que quasi segur que retirarem el "ventolin".
    Com duus la ISO aquesta???
    Clint said...
    Fer portar l'aspirador de casa a la noia de la neteja és lleig! ja cal que li facis un lot per Nadal!!!!

    I consti que passo de puntetes per alguns comentaris que se'ls podria treure punta! ;) ja m'entens!
    Jo Mateixa said...
    Denea: Ala nena si et porten la Wii m'avises i vinc a casa teua a jugar!!!!! :-)

    Quant parles de la casa modernista de Barcelona...a quina et refereixes?? :-P

    Si reina meva si, tu demana, per demanar que no quedi, jajajajaja.

    Kpitana: Com ja t'he dit al teu bloc m'enalegro molt que la Caterina estigui millor :-)

    La ISO la porto com el cul, a més avui han començat un curs de Seguretat i Salut i tinc a mig personal de brigades a l'oficina, estic estresadaaaaaaaaaaaa :-S

    Aixxxx, gràcies, però no soc tan bona nina com creus, jejejejeje :-P

    Petonets bonica!!!!!!!

    Clint: Ostres això volia jo saber...fa 1 mes que ens ve a casa a netejar, l'hi he de fer lot o que???, es que jo no hi entenc d'això, poder amb una ampolleta de cava bo o de vi ja faria no??? :-S

    T'entenc, t'entenc :-P

    Jajajajajaja
    LlunA said...
    Mooooolt bona carta de reis...jo no he fet la meva...prenc nota que pot ser si tots demanem aluna cosa igual va i ens la porten!!!

    Petonas
    David JB said...
    Bé, ja per demanar, demana que et toqui la loteria, però molts milions, per deixar la feina, anar a clíniques privades de salut perquè les coses es facin més ràpid i, potser, millor, i per comprar una aspiradora per a la criada per al xalet de la sierra i la mansió de Miami.

    I també per demanar, que els Reis es facin sostenibles i no donin carbó, sinó... plaques solars? Jeje.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    suscribo la tuya¡¡¡¡¡ me parece perfecta..incluido lo del aspirador..yo tambien quiero uno jajaja tenia uno ke soplaba en vez de absorver jajaja y diles que me contraten , que para mayo ya me pueden hacer contrato..jajaja falta menos..
    un besoteeeeeeee
    Ulisses said...
    jajajaja
    molt bo.
    Tan debó és compleixi.
    Anònim said...
    juaaaaaasss!!!
    jo també firmo!!!inclòs l'aspirador!!! ;-)
    Denea said...
    O_o nenaaaaaaaaa!!!!!!!!realment estas fins al coll de feina!!! la wii?? demanava un joc de wii!!!
    la wii la tinc des de febrer!!! jajajjajajaaj el zelda el paper mario...tots aquests jocs son de la wii juas!!! :P
    la casa que vull dir, si dona, aquesta que ara es ven. Nose quina es però ja en parlen a les notícies ja...xD
    petoneeeeeeeeets i sort amb les iso!!!
    (les odio, me les vaig haver d'estudiar per una assignatura! :_ xD)
    A trompicons said...
    Caram quina carta més ben parida, felicitats per tenir el cap tant clar!!!
    A trompicons said...
    Acabo de pasar per casa Robelfu i he vist que t'han encarregat feina.

    Veig que no actualitzes avui, molt liada amb això de la ISO, oi?

    Va dona, que segur que ho tens millor del que ens vols fer creure, sort!!!
    gatot said...
    jo estava fent la carta als reis i m'has passat a davant... catxis!

    però mira, he aprofitat per fer altre feina i deixar-te un regalet a casa meva. i com que només t'han deixat petons per en Hatim... jo t'hi deixo les llepades (a veure si les distribueixes bé, eh?)

    petons i llepades nadalenques!
    Mon said...
    ostres es el mateix que demano jo...... ara la Melanie (magdalena)quin ensurt he llegit malament i em pensava que posaves que fes croquetes amb el seu cony...quin fastic...
    El veí de dalt said...
    Tu sigues bona nena que ja veuràs com tot s'anirà acomplint. Força!
    zel said...
    Hola reina, jo ja he fet dues cartes als Reis al blog fa dies, i ja no compto escriure'n més.
    Però demano una cosa important.


    RES


    Si no passa res, no correm tan perill.

    Petons.
    Mikel said...
    ja t´has portat be per demanar tot aixo?
    Metamorfosi said...
    Renoi, nena, quina senyora carta!!!

    Em sembla bé tot el que demanes, si et calen firmes ja pots comptar amb la meva.

    L'aspirador te'l deixo per a tu soleta, que a mi no m'hi cap a casa en aquests moments! :)

    I per a mi no demanaré res: sembla que no he estat bona nena i ja m'han fet saber que no tindré el que volia, de manera que estalviaré tinta i paper!

    Petonets guapíssima!!!
    Anònim said...
    Quina peaso llista!
    Molt lloable... jo demanaria menys però més... m'explico?

    au! que t'ho portin tot!!
    Abi said...
    molt bé, la teva carta als reis és inspiradora, jo només els demano que finalment les institucions polítiques decideixin tenir acabada l'escola de la meva filla en la data prevista (és impossible, fa dos anys que hauria d'estar feta), diguem en la nova data prevista, setembre 2008
    Jo Mateixa said...
    Espero que tots i cadascun de vosaltres hagi analitzat be la carta i hagi agafat una micona per fer-la seva o fins hi tot tota la carta, nomes espero que no esteu mancats d'aspiradors, si no algun fabricant es forrarà amb nosaltres :-P

    Als nous lectors, moltes gràcies per llegir-me i comentar-me!!!!!!

    Bon findeeeeeeeeeee!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column