Post Kit kat


Aquets post es un impàs, un Kit Kat, es un post que precedirà a un munt de feina que tinc pendent amb el Bloc i amb vosaltres.

Per fi s’ha acabat l’auditoria de la ISO i ha anat molt millor del que em pensava, doncs nomes ens han trobat 2 NO conformitats (provocades per nosaltres per que si no, no colava que fóssim tant bons) i 1 desviació menor, xorra com ella sola però buenuuuuuuu.

Aquesta tarda - nit, amb la calma d’un divendres i espatarrada al sofà de casa meva, faré la feina que em teniu encarregada, que un meme em ronda i un premi se’m dona, cony, no postejo durant tres dies i se m’acumula la feina!!!!!

I el que es més important, aquesta nit us faré una repassada a tots i cadascun de vosaltres...vaja als vostres blocs, s’entén :-P

Ens veiem a la nit!!!!!

12 Comments:

  1. Terra said...
    Vaaa! Que t'has de posar al dia!!
    Això de la repassada...menys mal que has especificat! jajaja
    Anònim said...
    kit kat kat kit nyam, nyam!!!
    això, a descansar de la ISO, que quam va tocar que la fessin a una ex-empresa vaig flipar amb la de històries que es van muntar...
    repassada mental, espero... :P
    bon capde!!!
    Denea said...
    jejeejeje
    lo peor ya ha pasado!
    doncs res noia, a descansar...q ja et toca!!!
    que desapareixes 3 dies i ja se't troba a faltar jajaja!!
    besitos macaaaaaaa!!!!
    ^_^
    Striper said...
    Vinga guapa a posarte al dia repasant blocs, despres et poses millor repasant al Hatim.
    Bon cap de setmana.
    Anònim said...
    Guapa!!
    Jo també vaig endarrerida amb lo de llegir blogs, ara m'estic posant al dia!
    Petons de divendresssss
    Clint said...
    ho veus dona, un parell i fora! jajaja

    Apa, ara relax i a gaudir del capdesetmana!
    rosa said...
    això que et trobem a faltar....
    com ho sabies que m'agrada el kit-kat?
    ua som-hi bonica qu a mi encara no m'has repassat la foto del meu escriptori
    Antoni Esteve said...
    jajaja, doncs ens veiem aquesta nit! Jo també estic de lectura. ;P
    Anònim said...
    Ja ho veus, tens cua esperant que tornis a escriure, jo tambe soc un esperant.
    ZAGASO said...
    Jo també he passat la inquisició de la QUALITAT!!!!

    Horroooooor!!!
    ISO dels collons....
    Jordi Casanovas said...
    i quantes trampes que es fan a les auditories de les iso...
    Jo Mateixa said...
    Terra: Ja estàaaaa, ja estaaaa, jejejeje, porto desde les 20:15 enganxada al portàtil mirant blocs, encara no he ni sopat :-(

    CafeAmbLlet: I es que es un palazo impressionant, però be, estic molt contenta dels resultats :-)

    Bon finde guapissima!!!!!

    Denea: Exacteeeee, demà a dormir fins tard i despres de picos pardos por ahi :-P

    Petonets dolça!!!!!!!!

    Striper: Exacteeeee, tant bon punt penji el post que tinc i acabi de contestar els comentaris...aixxxx, no et dic que passarà a casa :-P

    Palito: Petonets bonica i pren-t'ho amb calma eh, jo nomes he tingut que llegir 237 post nous :-S

    Clint: Siiiiiiiiiiii :-)

    Rosa: Bonica, tu i el meme ja esteu repasats!!!!, per cert, m'encanta la faldilla vermella :-P

    Antoni: Jejejejejeje, quina feinada tindrem dncs eh :-P

    Soler: Aixxxx, que em sento afalagada eh :-O

    Ignasi: Brrrrrrrr :-P

    Jordi Casanovas: Buaaaa, no ho saps prou :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column