El Nadal ja es aquí


Us n’havíeu adonat oi?, jo si, m’hi vaig fixar quant dissabte passat varem anar a comprar a corre cuita i l’Alcampo estava a vessar de gent, primer vaig pensar que estaven de rebaixes, aquella marabunta de gent amb els carros plens fins dalt no es normal, i llavors et dius.... ostres, però no s’ha suposa que tothom surt a fer els apats a casa dels familiars per festes?? Desprès vaig caure-hi, i es que els que estaven comprant son els que familiars als que els hi ve la gent a menjar aquests dies de joia i felicitat.

Quina gran putada!!!!!!

Aquest any per nosaltres serà diferent i no penso pas fer un post com el que vaig fer l’any passat per que no tinc ganes de plorar, aquest any ens faltarà gent (ei, ni una llàgrima abans d'hora eh!!!) i es clar, la visió del Nadal variarà, però, i ara parlo exclusivament de mi i d’en Hatim (el burro davant, ja ho se) seran els primers Nadals a casa nostre i voldria que fossin ben especials.

Per això aquest cap de setmana hem passejat per La Fira de La Puríssima a Sant Boi (hi esteu convidats...a la fira dic!!!!), i hem adornat la casa, si hagués disposat de més temps Jo Mateixa hagués fet alguna tonteria, com quant treballava al Geriàtric de la Bonanova i varem fer aquells angelets amb paper d’or, que macos!!!!!

Faré vacances des del 22 de desembre i fins el 2 de gener, tots dos inclosos i no podem obviar el dinar d’empresa que el fem el dia 21, uiii i em fa una il·lusió aquest dinar que t’hi cagues....no coment please. Aquests dies de vacances els dedicarem a acabar d’endreçar el pis i portar les coses que em falten de casa els pares, que ja toca, i suposo que a perdre’ns en una gran superfície comercial per mirar els preus dels regals de Nadal i passar-ne una llista acurada als Reis Mags.

I res, que no se exactament quant postejaré, si podré cada dia, si us podré llegir amb calma i comentar-vos....això ho aniré veient amb el pas dels dies, espero que no em trobeu a faltar gaire...de fet jo a vosaltres més del que us penseu :-(

I no es que tanqui el Bloc per Nadal, no, no, solsament es que poder el nivell d’escriptura disminuirà, i les meves intervencions no seran tant sovint, aixxxxxx, no ho se pas. En tot cas seré aquí per felicitar-vos els Nadals a tots i totes...per que gent...

EL NADAL JA ES AQUÍ!!!!!!!!!

PD1: Els Aniversaris Blocaires del mes de desembre no seran pas obviats eh, vosaltres 3 (si no em falla la memòria), tindreu el vostre pastis d’aniversari, vamos hombre, com que em dic Jo Mateixa!!!!!

PD2: La panxa no es pas meva eh, que no estic prenyada jo!!!!!!

26 Comments:

  1. Toy folloso said...
    Pensant així et passarà el temps molt de pressa.
    Per Nadal falta una eternitat, disset dies, ni mes ni menys.
    A gaudir dels varis milions de segons que resten per arribar-hi, apa!
    nerona said...
    Jo també tinc sopar d'empresa el dia 21!!! snif snif, quina il.lusió!!

    I mira que ets punyetera eh, m'he hagut de llegir tot el post per saber si la panxa era teva o no!!!!

    Vinga, molts petons!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Pues si..ya esta aqui Nadal, any nou...tottttttttttttttttttt¡¡¡¡ jo ja tinc feta la carta als Reis...que despres arriva el dia i no sap que regalarme..besoooss
    Terra said...
    Cada any penso que he de comprar els regalets amb antel·lació i evidentment no ho faig mai. Sóc un desastre. Ara m'hauré de menjar tota la gentada..
    I no tinc sopar d'empresa, visca!!
    Ja pensava que la panxeta era teva i no ens havies dit res!! jajaja
    Joana said...
    Uixxx doncs a donar mejar al tió!
    A veure què caga!
    Bon diumenge wapa!
    Striper said...
    Segur que sera un nadal molt especial i menjaras turrons feliç amb en Hatim. Uf per un moment he pensat que el melic era el teu.
    Puji said...
    Encara no he començat a fer compres i ja m'estic posant nervioset...

    Ei! Jo també faig vacances del 22 al 2! Però jo sí que tancaré :-(
    Anònim said...
    m'encanta la foto, encara que no sigui teva!

    es perfecta per a postal nadalenca!!
    LlunA said...
    lo de la panxa...ja t´anava a felicitar, jejeje
    nadal...ays poc m´agrada però en realitat aquest any tot i que sempre falta algú també serà un any nadalenc especial...el primer nadal amb la meva parella i el nostre arbre...i ...bueno pot ser m´acava agradant, pobre nene s´ha emocionant posant l´arbre i tot. Anirà bé!!!
    Petons...i bon nadal!
    rosa said...
    quin susto...jo pensava que aquest Hatim ja havia donat a la diana i quan acabo de llegir la panxa no era pas teva...bé no ens espantem tot arribarà.
    un peto bonica.
    Anònim said...
    ei quin zuztu jo creia que la panxa era teva..i era el notisión del bolc...Jo fai vacances del 2 al 10 de gener i quedarem a casa tot Nadal, farem moltes coses jajajaja, anirem al nou aquarium, al cinema, a veure betlems a Palma, fer torrada amb botifarró i sobrassada al corral de casa amb els amics. El dinar de la feina es el dia 13, nosaltres feim dinar coses dels mallorquins...la carta al reis ja està escrita em passa el mateix que Andrea que desprès arriba el dia i no sap mai que regalarme...
    BESOSSSSSS mallorquins
    zel said...
    Ai, jo que ja volia ser padrina amb tota la colla, padrineta virtual i si convé física, coi, que ja m'havia il.lusionat. PETONS, PETONS, PETONS.
    Antoni Esteve said...
    buf, quin estres per nadal. Tens vacances i no pots utilitzar-les per descansar.
    Espero que tingueu un bon primer nadal a la vostre llar, segur que serà especial!

    petonarrooooos!
    Anònim said...
    Això de la panxa m'ha deixat el dubte fins al final!!! ja et val!!!

    Jo faig festes forçades (al treballar a casa..) amb el Pol de vacances no faig res...farem coses varies, anar a veure els llums dels carrers, pessebres, quedarem amb amics per fer festetes, un altre cap d'any...aii quantes coses!!!

    Bona nit a tots!!!!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajajajaja, us he ben acollonit a tots amb la foto de la panxa eh :-P

    Però que no veieu que es una panxolina una mica embarassada??, a la que m'hi quedi sereu quasi, quasi els primers en saber-ho!!!! :-)

    La panxa no era per dessitjar-vos Bon Nadal, per fer això tinc una cosa millor gràcies a un magnifica Blocaire (gràcies guapu!!!!!!) que ha fet una Nadala especial per el Bloc, en uns dies el penjare junt amb una coseta especial també :-)

    Vaig a fer el sopar, que estava escoltant el Barça per la ràdio i joder, foten puta pena, ai cala tu, que ens acaben d'assenyalar un penal a favor nostre.....

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL del Ronaldinho!!!!!!!!!!
    Déjà vie said...
    no es fa aixo de dir res fins a la post data d la panxeta eh!!! m'encanten les panxes d'embaraçades!
    Mikel said...
    uuuuiiiiiiii casi..... sort del teu PD2 jejeje malepensats que som...
    Yo voto al PP... y no debería said...
    Feliz Navidad, que comas muchos turrones y te emborraches con buen champán. (El voto no te lo pido porque sé que no votarás a quien yo quiero que votes)

    Saludos cordiales
    Jo Mateixa said...
    Déjà: No era pas la meva intenció fer-vos creure que era la meva panxa, ja voldria jo tenir-la tan bufoneta :-P

    Mikel: PD2???, que es això??, m'eh perdut :-S

    TU votas al PP, por que jo te juro que NO: Que bien me conoces que ya no me pides un voto para vuestro partido :-P

    Lo cortes no quita lo valiente, Felices Fiestas, ahh y yo de champan no bebo, ni champan ni cava, por si querías hacer la bromita :-)
    Clint said...
    I jo que he anat llegint el post pensant, mira quina panxa més maca, la Txell!

    Tu tranqui i als de la ISO ni cas, és un tràmit!

    Jo també faré com tu! les vacances i el fantasbuloso sopar el 21! aixxxx

    Petons desestressants!
    Anònim said...
    Txeeeellllll!!!!!!
    que per un moment m'he pensat que la panxeta era teva!!!!! quines coses de fer... :P
    Tu menja turrons i autoregala't cosetes que és lo millor del nadal, vull dir dels soltici d'hivern... jejeje Petonets!!!
    robelfu said...
    aquest any no vull deprimir-me per nadal... vull passar-m'ho bé com quan era petitoneta com un cigronet i donava menjar al tió, per després fotre-li cop de bastó (ai pobret!!) .... també m'agradaria creure que realment hi ha màgia... i que la gent s'estima... no només per nadal sinó sempre... a mi m'agrada estimar i m'agrada que m'estimin, però tot l'any això sí...

    un peto
    Anònim said...
    Aiiii... el putu nadal...
    en fin, que passi prompte, i aprofitem almenys per descansar i engreixar com a porquets jeje.
    Petons guapaaa!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Jejejejejeje. Escolta això de que es un pur tràmit lo de la ISO....ja fa uns quants anys que ho fem i cada cop veig menys clar lo del pur tràmit :-S

    Jo no faig sopar, faig dinar el 21, a veure si ens trobarem al mateix puesto, uns dinant i els altres sopant, jejejejejeje.

    CafeAmbLlet: Jajajaja, quin zuztu eh :-P

    Robelfu: Ostia, lo del tio m'ha arribat a l'ànima, jajajajajaja. Si que es macu estimar i que t'stimin, pe`ro com be dius tot l'any, no nomes per dates senyalades :-)

    Palito: Uixxx, tinc la sensació de que el Nadal no et barrufa gaire, oi??? :-(
    Clint said...
    A poc bé que ho tinguis, la ISO la passes...que ets tu qui pagues! 2 desviacions deixades expressament, ben tontetes i apa, a còrrer!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Això es el que em preocupa, que l'any passat no ens en van trobar cap de desviació i aquest any no voldria que fos menys, però amb tot lo dels avis de debò que se m'ha atrasat catxo :-(

    Per cert...tu t'hi dediques això de la ISO o es que a la teva feina també ho feu i t'ha tocat pringar a tu???, jejejejeje.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column