Terminantment prohibit prohibir

A casa dels pares mai de la vida s’ens ha prohibit res, simplement si una cosa no els semblava correctes ens aconsellaven que no la féssim, però allò de ET PROHIBEIXO QUE FACIS TAL COSA no, això mai ens ho han dit, si més no, jo no en soc conscient.

Per això em pregunto per que, o a sant de que, hi ha tanta falera en aquest mon en prohibir les coses, prohibir coses que al final son dolentes per la humanitat, home, això està be, però prohibir segons quines coses, collons tu, toca una mica la moral de vegades, no creieu??

Que us fa més ràbia que us prohibeixin???

Heu prohibit mai a algú alguna cosa, si ha estat així, ho heu fet per el seu be o nomes per tocar la moral???

Esteu d'acord amb el lema de la foto???

Per cert, me’n vaig de pont, vaja, vull dir que faig pont a la feina, estarem per casa, veient la Fira de la Puríssima a Sant Boi i la de Sta. Llúcia a Barcelona , acabant d’enllestir cosetes de casa i portant als avis, als pares del pare, a dinar a casa per que vegin el pis...i vosaltres, que fareu???

16 Comments:

  1. Striper said...
    Jo pont pero ting molta feina per fer de cara a diumengue, apart d'aixo sortir ,gandulejar i evidenment també...
    gatot said...
    doncs jo prohibeixo cosetes als meus gatets: que es facin mal entre ells; que em diguin mentides; que mirin telebasura; que facin mal al medi; que s'aprofitin dels febles...

    si, ja ho sé... m'estic tornant un carca i potser una mica fatxa. Però algú els ha de donar algun criteri, no?

    i pel pont... es pot fer alguna cosa més interessant que el contacte carnal?

    petons i llepades remuntadores!
    Jordi Casanovas said...
    Ves, depen de com prohibeixis. Si és d'una forma raonada no entenc per què no...quan vas a buscar bolets amb nens i els dius:
    prohibit agafar aquests petitons que fan veure llumenetes

    Bon pont!
    David JB said...
    No suporto que em prohibeixin coses que potser faig normalment i que en realitat no són dolentes... ara voldràs que te'n digui alguna, doncs mira, no me'n recordo de cap, però si en algun moment se'm passa alguna pel cap t'ho faré saber.

    Ara el que em treu de polleguera és que em prohibeixin aparcar el cotxe prop de casa per les obres que envolten tot el centre de la ciutat.

    Ah, i enhorabona, pel pont, jo simplement faig un salt al riu, res de ponts, demà (avui) que no està malament, així que com es pot endevinar fàcilment per les meves lletres em quedaré a la comarca de l'Alt Alcorconès.

    Passa-ho bé.
    Boira said...
    No trobo bé prohibir, crec que es totalment contraproduent. Quan et prohibeixen una cosa, tens més ganes de fer-la, ja ho diuen la fruita prohibida...Crec que lo millor és aconsellar.
    oriol said...
    Ei!
    Doncs jo no sóc massa de prohibir, però com que ´sé que t'encanta el debat, et diré que crec que hi ha coses a les que cal dir no!! i Un NO ben gros! Sembla que avui en dia quan dius que NO a certes coses ets politicament incorrecte i això no m'agrada. Parlo sobretot de valors o de convivència! però segur que en aquestes coses estariem d'acord.

    Doncs no, jo no marxo de pont, tot i que com saps bé, jo vaig avançar el meu pont. Encara no he acabat de fer el diari final del viatge a Porto, però si no hi has estat , és una ciutat que et recomano.

    Que gaudeixis dels dies de festa!
    Anònim said...
    No faig pont. He d'anar classe per treure'me el Màster oficial en retropropulsió anal i altres tècniques eòliques que curso a l'Institut d'Estudis Escatològics de la Universitat Minúscula de La Portella (http://escudella.blog.com)
    Si la vida és una merda, cal estar preparat per afrontar-la...
    Anònim said...
    on es el pont..no veig cap pont!!!! NO faig pont, treball demà per tenir uns quants dies per Nadal seguits..els nins, no hi ha escola..
    Estic d'acord amb oriol hi ha coses, fets, que ja hauriend e venir amb un gran NO de fràbrica..
    Gaudeix de les fires amb el teu estimat..bon pont b7ts
    Denea said...
    Hola!!! jo si que faig pooooooooooooont :D pero tinc tanta feina de la uni que no descansaré massa...bé...una mica si :$ :$.
    Lo de prohibir...bueno jo tampoc recordo que em prohibissin res!!!tot i així no estic a favor de les prohibicions, ja que normalment si expliques el pq no s'ha de fer l'altre persona pot entendre-ho. Bé, en casos concrets com dius, si que cal potser...però jo prefereixo una bona conversa raonada, i si es un nen, explicar-li de forma que ho pugui entendre...a vegades subestimem molt als nens...massa...
    petoooooooooooooooons!!! ^_^
    Déjà vie said...
    Diria q mai he prohibit res a ningú i els pares mai m'han prohibit res. Pro bé soposo q la prohibició més evolucionada és la manipulació, la coacció, la presió i aixó si q algun cop m'ha tocat més d'aprop. Jo akest pont doncs passar-ho bé. Petonets maca.
    Clint said...
    si li treus el poder de la prohibició...quina gràcia tenir fills! jajajaja (sense passar-se eh!)
    Anònim said...
    Completament d'acord amb el lema!!!
    jo no he prohibit res que jo recordi, però els meus pares tenien una llista de prohibicions més llarga que un dia sense pa, o sigui que resumiré el que NO tenien prohibit: que fes els que ells volguessin!!! Amb això no hi havia cap problema!!! jejeje
    Pont: doncs més aviat no, escric des de la feina un minut abans de marxar...
    rosa said...
    jo ara m'adono de el que en prohibien els pares..doncs jo també prohibeixo a les meves filles, però més que prohibir els hi dic el que no es pot fer i el perquè.
    ostres ahir a Sant Boi me'l vaig fer tot a peu la fira estava partida en dos...el cotxe a una punta i el bestià a l'altre...pobrets peuets.
    Jo Mateixa said...
    Molt be gent, molt be, m'agrada que no prohibiu res a ningu :-P

    Els ponts, els que l'heu fet, que tal????

    Nosaltres avui encara de festa i molt enfeinats, cònica del dia d'avui en un altre moment, que passeu un molt bon cap de setmana!!!!!!

    Petonasos per tots!!!!!!
    Anònim said...
    Tal com diuen més amunt..jo també prohibeixo coses al Pol tot i que sempre intento justificar-li...allò típic: no està bé riure del problemes dels altres, no s'ha de pegar, no s'han de menjar coses que et doni algú pel carrer...etc...

    Ara bé quan ja som una mica més grans el prohibir perquè si, sense una justificació o similar no ho trobo bé
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Clar, es que en el cas dels crios hi han coses que son necessàries prohibir, però ho son per el seu pròpi be o per no ferir als altres :-)

    Petonets bonica!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column