Enfeinada


La Robelfu fa dies que em va encarregar un meme, un meme que ja havia fet anteriorment, però que aprofito per fer de nou tot renovant el meu fons d’escriptori. No el passo a ningú per que tothom l’ha fet, seguríssim.

La foto es del dia de Nadal i es clar, ja sabeu qui son, oi?? Es la foto que tinc actualment al meu escriptori.

La Palito m’ha lliurat un altre premi del Blog Solidari, molt agraïda guapíssima!!!!!!!

I la Zel em diu en un comentari que he d’esbrinar que es el PANIC i el CARS....em te intrigada per que encara no he pogut passar per el seu Bloc a mirar-m’ho.

No he tingut gaire temps de res aquets dies, be menteixo, tenim tots els reis comprats, empaquetats i amb els cartells col·locats a cada paquet, ho vam fer ahir amb en Hatim i es que el dia 2 tornem a treballar, almenys jo, ell ara està al metge, a veure si l’hi donen l’alta ja o que, i desprès no hi haurà temps d’anar de compres tal i com voldríem.

No m’enrotllo que voldria fer una rondada per casa vostre abans que vingui la noia de la neteja i he de dinar abans, que a la tarda anem a la platja a buscar sorra per el nostre aquari, per cert, la GIN ja te companys de joc i està entusiasmada!!!!!!

Us deixo l’enllaç de les fotos, una part d’elles, que vam fer per Nadal i St. Esteve amb la família. Hi falta gent....

12 Comments:

  1. Lluna said...
    Ei, molt maca la foto de l'escriptori!!! M'has estressat només de llegir-te!

    Però en fi, ara festa fins el dia 2, no? :-D
    Joana said...
    Bon cap d'any! Bona entrada a l'any nou!
    I moltes felicitats!
    Esteu wapíssims!!!!!!!
    Anònim said...
    Doncs m'agrada, m'agrada aquesta foto! I molt bé, ja teniu tots els reis a punt per quan vinguen els d'orient per casa, eh? Aixi m'agrada, eficients! Jo també ho tinc gairebé tot a punt... em falte ma germana... però bé.
    petons!!
    Anònim said...
    Missatge de bronca: carinyo, alguns no volem que les nostres fotografies personals corrin per internet a l'abast de tothom. Aiaiai, que t'hauré d'estirar les orelles el proper dia que et vegi...
    Anònim said...
    Comentari 2: les dels menuts si que et demanaria que les traiessis, que hi ha molt malalt a internet.
    LlunA said...
    Molt maca la foto! Ja es veu per l´album que va estar molt bé i animat el nadal!!!

    Ara preparats per cap d´any!

    Petons
    Anònim said...
    ei Txel..mira per on, estava classificant fotos i he dit vaig a veure si la jo mateixa te post nou..i miret ella tota wpa amb la foto nova de l'escriptori i feines festes per reis això es diu. molt bé, molt be..
    Un moment que tenc un poltergueits anomenat Caterina que em reclama, això de tenir vacances no pot ser massa hores juntes i no pot ser.. vol estar damunt meu tot el dia..vull la independència filial dues horetes, ho deman per reis..b7ts
    Jo Mateixa said...
    Lluna: Gràcies :-) per cert, m'agrada el to blavós que ha agafat el teu bloc, es transitori o es un new look??? :-)

    Joana: Aixxxx bonica, vinguent de tu encara em fa més il·lussió :-) guapaaaaaaaaaaaaaa tu!!!!!!!

    Palitodelasorejas: Et falta ta germana????, ostres, però això es un regal que no es pot demanar així com així, a no ser que el que volguis es que ta mare es quedi prenyada :-S Petonets dolça!!!!!

    Unquepassava: Si tu no dius res ningú sap res tonti!!!!, però be, ja est+an tretes i les de la menuda també :-P (Per cert, el parte mèdic me'l passen els pares...tot bé??) Un petonas ben gran i ànims!!!!!!

    LLuna: Gràcies bonica!!!!, si, si, ara toca preparar-se per el Cap d'Any :-P

    Kpitana: Jajajajajaja, doncs a veure si els reis t'ho concedeixen, veus dona, si visquessis a propet meu ja me la quedava jo a la Caterina unes horetes i a en Gaspar també si cal!!!!!!, petons bonica!!!!
    Lluna said...
    Jeje. He fet canvis. Es quedarà així, almenys fins que el torni a canviar :-)
    rosa said...
    que guapos que esteu els dos, teniu una aura de felicitat que us envolta. bon cap d'any preciosa.
    Jo Mateixa said...
    Lluna: Com ho deia aquell?? els petits canvis son poderosos, no??, doncs a veure si aquests petits canvis t'animen una micona :-)

    Petons guapissima!!!!!!

    Rosa: Ostres, vinguent de tu es genial que ens diguis això, moltissimes gràcies bonica!!!!!!!!!!!!

    Petonets guapissima!!!!!!!
    Anònim said...
    Gràcies, Txell, per les fotos i pels ànims. Per sort, ja va tot bé i ara només falta veure com evoluciona. Ja t'enviaré el parte mèdic quan sàpiga alguna cosa nova.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column