Fi de les votacions i cara nova


Desprès d’un dia llarg de votacions, tots vosaltres heu decidit que la plantilla guanyadora sigui...PAPALLONES

Val a dir que fins a l’últim moment la cosa ha estat complicada, doncs s’ha produït un triple empat que no creia que es pogués desfer.

La segona classificada ha estat...NEGRO MUERTE

La tercera ha estat...FLOR GRAN i TARONJA

Hi ha hagut un empat entre...HERBA PAJILLERA i CAFÈ AMB MELINDROS en el quart lloc

En cinquè lloc... LLIBRETA ESPIRAL

I no ha rebut cap vot...ROSA ROSETA

I ara a posar-la bonica, amb enllaços i cosetes vàries, ai senyor la que m’espera, però segurament serà demà o passat que m’hi posi, tot disposant dels dies de pont, que avui tenim vàries pelis descarregades de l’Emule i hem de triar quina...ho poso a votació també???

Per cert, els vostres caps de setmana que tal?????

37 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Volia agraïr-vos ferventment les vostres votacions, tant pel bloc com per e-mail.

    Se que no tothom està conforme amb la plantilla guanyadora, com segurament no ho estarien els que han votat per aquesta si n'haguès guanyat una altre, però a mi m'encanta aquesta, igual com m'encanten les altres i trobo que n'heu fet una molt bona tria.

    De nou gràcies per participar-hi!!!!!!
    Striper said...
    Aixo es tongo perque si a la segona en lloc de posarli negre mort li posas negre llenceria segur que hagues guanyat :)
    LlunA said...
    Oleeeeeeee aquesta és la que més m´agradava!!! I jo que pensava que no arribava a temps per les votacions!!jijijij
    M´agrada el canvi!!!!

    Petonets

    PD: el cap de setmana increibleeeeee descans, muntanya....ohhhhhh
    Jordi Casanovas said...
    Al final no vaig votar, he vist la teva resposta ara. Però la que ha guanyat millor que el negro muerte o llenceria...
    Anònim said...
    m'en alegro de la teva desicio en quant a la imatge de la pagina...pero intentar no utilitzar colors que no es vegin...el groc sobre el fons blanc costa de llegir.
    Ja que preguntas que fem el cap de setmana, et dire que per distreure'm de la resta de la setmana, segueixo fen dibuixos o quadres al oli o acuarel·les...
    i tambe comparteixo mes temps amb la meva parella.
    DooMMasteR said...
    Em fa molta gràcia el nom "negro muerte" XD

    El meu cap de setmana? Genial!
    Espero que el teu també :-)
    Mikel said...
    ohhh injusticia!!! impugno la votació... hi han gaut observadors internacionas per tal d´evitar xanxullus??? Mmmmm no em puc creure que negro muerte no hagi guanyat! jejeje
    Txell said...
    Tongo tongo tongooooooo!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Ara us responc a cada un de vosaltres, però així en general, TONGO PER QUE??????, perdoneu però aquí no hi han trampes, si voleu al vespre i desde casa que aqui no tinc el fitxer de control de vots que em vaig fer, penjo les llistes de la gent que ha votat i per quines han votat...vosaltres direu :-O

    Striper: Ves, el meu home va dir el mateix :-P

    LLuna: :-)

    Jordi Casanovas: Si es una llàstima que no votesis :-(

    Soler: El groc el vaig posar quant la plantilla era negre per que era l'únic color que es veia prou be per possar un enllaç, ara reconec que sobre fons blanc no es veu be, ja miraré de canviar-ho, ok?, de mica en mica :-)

    Per cert, ja que continues pintant...em sembla que ja t'ho vaig demanar i et vas escaqueijar, però no em faries un dibuix per felicitar els Nadals desde el Bloc??? es que tu ets un professional!!!!!! :-)

    Doomaster: Aixxxx, si el meu, buenuuu, va estar be, tot i que haguès pogut estar millor, però que hi farem :-P

    Mikel: Per un punt o dos crec, ara no ho recordo, però NEGRO MUERTE va estar arrasant tot el dia!!!!!! :-P

    Txell: Nenaaaaaaaa que no, su jurut per Snoopy!!!!!!!
    Anònim said...
    jo vaig votar per les PAPALLONES, ole!!! gr6 guapa jo crec amb les votacions han estat justes.
    El negro muerte era molt negre..no??
    El cap de setmana amb la família jugar, jugar molt, ah!! vàrem fer l'arbre de nadal (molt friki ell)el meus fills ja no saben que posar-hi més.
    Denea said...
    ohhhhhh la del girasol era més mona :(
    pero aquesta es molt xula tambe jeje!!!
    aiiix el cap de setmana tia...una viciada!!!al street fighter 2, al super mario world, al super paper mario...q si cine, q si relax...i xocolata desfeta per esmorzar!!(tot ben acompanyada es clar... :$)
    Una passada! quines ganes que arribi el pooooooont :D
    petons guapa!!! :P
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: Jejejejeje, nosaltres mirarem d'anar aquest cap de setmana a Sta. Llucia, a la fira, i comprar alguna coseta per adornar la casa, a veure si podem!!!!

    Denea: Bueno dona, però ha guanyat aquesta, que hi farem :-) ja veuràs com t'acabarà agradant, jejejejeje.

    Nosaltres també vam esmorzar xocolata desfeta aquets finde, mmmmm, això ja s'esta convertint en tradició, així esta el meu home amb mal de panxa tota la setmana, pobriso meu :-(

    Jo també vull que sigui el pont jaaaaaaaaa :-P
    una lingüista said...
    Molt encertats els resultats de la votació!
    Anònim said...
    Felicitats als guanyadors!!! l'important és que a tú t'agradi la plantilla...

    El cap de setmana "mogut", divendres nit sopar amb els pares de la classe del POl (ell a dormir acasa l'àvia), dissabte visita a casa els sogres..i a la tarad passejar per la Fira de Santa Llúcia i sopar al Viena amb el Pol(...), diumenge al matí d'enterro, dinar a casa els meus pares i a mitja tarda cap a casa a preparar el "circuit" del cole...(dutxa, sopar, preparar bata i dormir...)...ja veus... mogut...

    El proper ja us explicaré...
    Jo Mateixa said...
    Una lingüista elitista : Moltes gràcies :-)

    Mama del Pol: Nena, quin finde més mogudet eh!!!, Em sap greu que anessiu d'enterro :-(

    Per cert, a la Fira de Sta. Llucia, hi ha un horari marcat o que?', es que hi volem anar amb en Hatim aquest pont i es clar, no es plan d'anar-hi i que tinguin tancades les paradetes :-S
    estripanits said...
    I això de tenir enllaçades només les TEVES NENES??????? :S
    Denea said...
    ualaaaaaaaa ja esta la fira de santa llucia???uoooooo hi anirem aquest pont doncs :)
    t'he buscat per internet i posa q esta obert tots els dies i festius de 10 a 22. Ho pots comprobar a http://www.bcn.es jo ho he trobat al buscador, posant fira santa llucia ^_^ q be!!!hi anire aquest pont!! ^_^
    petoooooons!!!
    Déjà vie said...
    q ja ha arribat la primavera ca la jo mateixa? :P
    robelfu said...
    molt maco el camvi no es el que yo habia triat pero la majoria guaya.
    soc bona perdedora.
    un petonet
    rosa said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    rosa said...
    l'striper té tota la raó jo trobo que és la més "molona"
    ei l'estanteria és de casa teva o és una nova plantilla?

    cap de setmana llaaaaaaaaaaaaaaarg.
    no sé encara on anirem a follar.
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Es que encara no he pogut posar-vos a vosaltres, els meus NENS, que no veus que ho estic fent en horari de feina :-P

    Al vespre us poso a tots vosaltres :-)

    Denea: Doncs mira tu, encara ens hi trobarem i tot, molaria XXDD!!!!

    Déjà Vie: Es veu que si, que la primavera s'ha adelantat i abans d'anar al Corte Inglés a vingut a casa meva, jejejejeje.

    Robelfu: Gràcies bonica :-)

    Rosa: Si, si, l'estanteria es la de casa meva (ets la única que ho ha vist o si més no que ha preguntat), es un dels mobles que tenim al rebedor. Ahir us vaig posar la porta de casa desde dins però ningu s'en va adonar :-(

    Per cert, si alguna de les noies veu que no està posat el seu enllaç que m'ho digui, que ho he anat fent de memòria per que les dades dels vostres blocs les tinc a casa i es clar, la memòria no dona per tant :-S!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Ai Rosa nena, que no hi he pensat...quant tignuis clar on vas a follar aquest finde avisa, que vindre'm a fer-vos la ona :-P

    Jejejejeje, petonassossssssss
    Antoni Esteve said...
    Si al final queda clar que el poble sempre te la raó i es capaç de fer una bona elecció.

    Apali, a gaudir-la i fer-nos gaudir!
    petons1
    Anònim said...
    Has fet tongo segur però que hi arem snifff.... snif... a mi m'agradava la negra. Vull una segona volta, segur que guanyarà la negre... jajajaja No sempre es pot guanyar oi??? snifff sniffff
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Tant de bo en la vida quotidiana això fos veritat :-S

    Petonas!!!!!

    Farlopa: Que no he fet tongooooooo, la de NEGRO MUERTE va quedar a un puntet o dos nomes!!!!! :-P
    Boira said...
    Ei! que em vaig despistar! Però molt bona elecció!

    Petonets!
    Denea said...
    Si hi vas amb la Núria si que et coneixeria, pero noia...sino esta xungu eeeeh!!!xDDDDDDDDDD
    jajaajajjajajaja!!!!ai quina vergonya que jo soc molt timiiiiiiiiiida encara que no ho sembli... :$
    per cert, ara tinc reunió de treball en grup amb ta cunyada jua jua encara no m'ho crec xDDDD.
    petoneeeeeeeeeets
    Jo Mateixa said...
    Boira. Ahhh se siente, jejejejeje :-P M'alegro que t'agradi :-)

    Denea: Jejejeje, no crec pas que hi anem amb ells per que estaran mol liats a Sant Boi amb la Fira de la Purissima, au ves, ves, no em crec que siguis vergonyosa tu!!!! :-P
    Andrea ....de acà y de allà said...
    yo llegue tarde a las votaciones¡¡¡¡ pero mi voto no habria hecho mella..yo queria cafe amb melindros..le daba un toque de cercanía a la cosa..pero ya.. este finde semana, trabajare como una loca con esto de la Purissima..esperaré con cariño la Pursissima el día que deje de ser camamrera..ahora solo me fastidia pensar que se acerca y que yo pasaré trabajando y mis niños aqui encerados en casa con niñera... ahhhhhhhhhhhhhh
    te ha dicho miquel que ha conocido a esta loca uruguaya????????? Muy simpaticos los dos, tanto el como Núria y tienen si mucha cara de enamorados ¡¡¡¡un besoooooooo
    Anònim said...
    Vull impugnar els resultat, què he de fer?

    Què passa que els que som de bloc.cat no podem posar el link? Puto Google dels collons!
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Siiiiiiiiiiiiiii que m'ho va dir!!!!!, es més, em va enviar un sms aquella mateixa nit, però no el vaig veure fins a l'endemà :-( Però no em va dir que estigues boja eh!!!, jejejejeje

    Et vaig enviar un e-mail per dir-t'he que m'ho habien explicat, que no l'has rebut???????

    Quins dies més horribles t'esperen ara amb la fira, paciencia bonica, paciencia!!!!

    Un petonas ben gran!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Sir William: Ostres perdona, que no he vist el teu comentari...tu no pots impugnar res per que no has votat, ala :-P

    Jajajajajajaja

    Aiiixxxx, em sembla que ara en Blogger nomes deixa que siguin usuaris registrats de Blogger, no ho se eh, nomes dic, si algu por aportar més dades....
    Puji said...
    Hòsties! Tia! Se'm va oblidar votar! Ho sento, ho sento, ho sento!!!!!!


    No és la que jo volia votar, però també m'agrada. Un petonet de papallona.
    Lluna said...
    Oh :-( No he arribat a temps a votar!

    Però les papallones m'agraden molt, són molt maques!
    Jo Mateixa said...
    Puji i LLuna: Més ho sento jo que no hagueu pogut votar, ho sento, però no us podia esperar a tots :-(

    Un petonas ben gran per cadascu de vosaltres!!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    no me llego nada¡¡¡¡¡ mandame los mails al lobo0026@yahoo.com

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column