"Zuztuz"



I a vosaltres que us provoca un "zuztu"??

23 Comments:

  1. David JB said...
    Fa molt que no m'espanta res, però qui sap.

    Segurament si em ve algú pel darrere i em toca sense avís, m'espanto, com en aquest vídeo que poses.

    I a tu, t'espanta això del vídeo, si et posen una serp al coll t'espantes? Jeje

    Per cert, maco el blog ara amb les papallones, no he pogut votar per triar quina m'agradava més, però aquesta és encertada :)
    Lluna said...
    Ostres, quin fart de riure, amb el vídeo!
    Anònim said...
    A mi m’ha “asusta” que dins d’uns mesos tenim eleccions i que això pot provocar canvis, i si ara no estem be....pot ser que estarem pitjor.

    Llavors no serà un “zustu”, serà un cobriment de cor.
    Jo Mateixa said...
    David: Lo de la serp suposo que si que m'espantaria, tot i que penso que lo del ratoli em jinyaria més, jejejejejeje.

    Lluna: ;-)

    Soler: Ostia tu si que es cert, quin cague segons el que passi, espero que d'aquí a que haguem de votar encara estiguem més conscientats :-S
    Striper said...
    Jo al mati quant em veig al mirall despentinat UHHHH quina por.
    DooMMasteR said...
    Bon dia!
    A mi em fan zuztus les aranyes i la cara de la infanta Helena ;-)
    Rondaire said...
    S'ha de ser molt cabrooooo per fer el del dipòsit de cadavers ....
    A mi em fa un zustu enorme que no s'aixequi ...
    Mikel said...
    el millor es el del gat , brutal!!!
    Anònim said...
    quin zuztu el moix!!!
    (el gat..perdó, es que gat a Mallorca es un que va borratxu)
    gràcies he rigut mooooolt...
    b7ts
    rosa said...
    boníssim el video...a mi els zuztuz me'ls provoquen els esperits.
    i no poder arribar a final de mes....
    robelfu said...
    molt divertit con he rigut.

    A les rates, déu no les pot veure.
    a haver de dependre d'algú
    a deixar de ser jo mateixa
    a aixecar-me un dia i no tenir res q fer...
    a nomenar la paraula avorriment
    Denea said...
    zuztuz? doncs les abelles...
    si algun dia veieu a la Denea que de cop s'aparta uns metres del vostre costat no és que us tingui tirria, és que hi ha una abella i em fan pànic xD. Algo desproporcional...xD
    i suposo que moltes coses més...però ara mateix no te'n se dir mes!
    petoooooooons i bon pppppppoooooooooont!!!!!!!! ^_^
    Jo Mateixa said...
    Striper: Apa, apa, ja serà menys :-P

    Doomaster: Jajajaja, ostia això de la Helena genial!!!!!

    Rondaire: Ostia nen es ben cert, jo em cagaria amb això del dipòsit de càdaver. Joderrrrr, que no se t'aixequi et fa zuztu??, bueno si es clar, es normal en els homes que us faci cague :-P

    Mikel: Pobre gat :-S

    Kpitana: Ei que t'he enllaçat eh!!! es que si no es molt complicat trobar-te :-)

    Rosa: A mi els esperits tambe em fan cague, però em sembla que el no poder arribar a finals de mes encara m'en fa més :-(

    Robelfu: Molt bona llista!!!! Petonets!!!!

    Denea: Això de les abelles ja ho sabia, elis, elis, jejejeje, recordo que ho vas comentar a un post :-)

    Bon pont guapa, be a tothom!!!!!
    Anònim said...
    ets un sol..gr6 per les teves lletres al meu post d'ahir. b7ts bon pont per tu...jo treballo com sempre el dia 7...
    Antoni Esteve said...
    jajaja, quins zuztuzzzz!
    La veritat es que jo m'estic preocupant. Fa temps que no m'espanto de res. Busco desesperadament pelis de por que facin por i no em facin riure. Han de ser pelis que facin més por i zuztuz que REC, algú sap alguna?
    Es que amb REC em vaig estar tronxant de riure mentre al meu voltant sol sentia gent espantada.
    snif, buuu, zuztuuu!
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: Abans de tot, gràcies a tu per afegir-me també al teu Bloc :-)

    Em sap greu que treballis el dia 7 :-( ànims per aixo eh, un petonas ben gran guapa!!!

    Antoni: Ualaaaa no fa por??, jo la vull veure però soc una cagueta i segur que jo haguès fet vots i tot, menys mal que no he anat a veure-la amb tu, imagine't, jo xisclant agafada al teu coll i tu pixan-te de riure :-S

    Jajajajajajajajajaja.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    yo no soporto las pelis de terrorrrr ..es ke yo me las creo joder..yo salto cuando saltan todos en el cine yo la peor..ni voy al cine ya directamente..soy una cagona ajjaja..
    Terra said...
    Quina mania que tenen alguns a fotre sustos! Amb lo malament que es passa!
    A vegades penso que si em foten un bon zuzto quan sigui iaia em moriré d'un infart.
    Què cabronàs el del dipòsit de cadàvers!
    No heu rebut mai un mail d'aquests amb "jeto" diabòlic i crits inclosos? Jo quasi que salto de la cadira...
    Jordi Casanovas said...
    em sap greu ser tan avorrit peró a mi el que em fa pànic és l'euribor.
    Jo Mateixa said...
    Andrea: nena doncs anem juntes a veure una peli de por que encara riurem, jo soc més cagada que tu i to :-S

    Terra: Osti si, t'has fixst en el nen que està jugant asl PC i de cop l'hi surt aquell careto que crida??, uaaaa, a mi m'el van enviar i bufff, faig fotre un vot que vaig caure de la cadira per no dir que em vaig quedar afònica del crit :-S

    Jordi Casanovas: Jejejeje, es que no es per menys, a mi també em fa zuztu :-P
    Uribetty said...
    Doncs no sé que em fa 'zuztu' perquè fa molt de temps que no m'espanto, si algún dia em passa ja t'ho diré ;)
    Una abraçada!
    Anònim said...
    OSti quin susto la primera nena!!! no s'acostarà més a una estatua!!!

    Molt divertits els videos!!
    Jo Mateixa said...
    Uribetty: Vale, fet, m'avises doncs :-)

    Mama del Pol: Ja ho pots ben dir ja, jejejejejeje :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column