S’acosta el final


Doncs be, ja es diumenge i ja toca que us neu decidint amb el tema de les plantilles. El cert es que en tinc moltes més, però es que ens hi podríem estar anys i panys i tampoc es això, he escollit les 7 que poder em feien més patxoca o que pensava que s’hi esquien més amb mi, amb la meva manera de ser, amb la meva personalitat (siguin radicals o no, ja m'enteneu)

Aquest dies he pogut llegir de tot en els vostres comentaris, gent que amb la segona plantilla ja ho tenia clar i desprès estava indecisa, calma us vaig dir, que teniu temps i be, el temps s’ha acabat i el final ja es aquí.

Resum de les plantilles:

Post del Lifting...PLANTILLA FLOR GRAN i TARONJA

Post del GH9...PLANTILLA ROSA ROSETA

Post del meme del cos...PLANTILLA HERBA PAJILLERA

Post d’aniversari per en Miquel...PLANTILLA PAPALLONES

Post del vídeo...PLANTILLA CAFÈ AMB MELINDROS

Post del mon i el panyuel...PLANTILLA LLIBRETA ESPIRAL

Aquest post d’avui...PLANTILLA NEGRO MUERTE

Avui mateix comencen les votacions, de fet, ja he començat a rebre algunes per e-mail i això que encara no estaven totes les plantilles penjades, per tant els que ja heu votat teniu temps per rectificar, però que consti que demà al vespre es faran publiques, si no hi ha empats, i es penjarà la plantilla definitiva.

Ara perdoneu-me, me’n vaig a veure EL PERFUME, que ja la vaig veure a l’estiu però avui la fan a Antena 3 a les 22:00....vaja, que ens poden donar les 02:00 i encara estaran fent la peli.

Enquesta feta per JO MATEIXA a peu d’urna (Actualització feta a les 13:26)

Quant estem a l’equador de la jornada de votacions, podem fer 2 valoracions:

· Esteu vagos de collons, heu anat votant aquests dies via bloc i avui que es el dia X no dieu ni mu per e-mail, ja us val :-(

· La plantilla de la que heu estat parlant tant be aquests dies encara no ha rebut cap vot per e-mail, en canvi la que més heu criticat està arrasant...no hi ha ui us entengui :-O


32 Comments:

  1. Jordi Casanovas said...
    (Intermèdiu del Perfum)
    Si se'm permet votar, qualsevol de les anteriors ja m'estava bé. Aquesta última fa de mal llegir no?
    Anònim said...
    Estic d'acord amb en Jordi, a mes penso que el que es important es el que expliques i no el format de la plantilla.
    Ah a nivell personal et dire que segons quins color poses en el textes em costen molt de llegir...be ja se que la meva visio esta per sota de la mitjana, pero si utilitzas un format clr i poc complicat, millor.
    Un peto
    the silver blue sea said...
    Jo voto per la de les papallones. Estic d'acord amb el que et diuen que segons quin format i color costen més de llegir que d'altres. Qualsevol que trïis senzill i clar estarà bé, Txell.
    Un petonet i bona setmana guapíssima!
    Mikel said...
    esta mes que clar NEGRO MUERTE!!! jejeje
    Jo Mateixa said...
    Gent però si aquesta es de ben fàcil llegir!!!!!, aixxxx, com sou eh :-P

    Jordi Casanovas: Evidentment que se't permet votar, faltaria més, aquí vota tothom que vol, això si, per e-mail :-P

    Envia el teu vot a meritxellsalip_serret@hotmail.com, gràcies!!!!

    Soler: Va, va, no et facis el remilgao tu ara :-P, escull amb quina ho veus millor o quina creus que s'adapta a mi, a com soc, vingaaaa, que tu ja saps com soc :-P

    The Silver Blue Sea: Guapi!!!!! el vot ha de ser per e-mail, no per res, però es més fàcil de contar que no pas per aquí :-) Un petonas ben gran bonica!!!!!!

    Mikel: Ta molat el nom eh??, jajajajajaja, vota per e-mail nen, per aquí noooooo, per cert, que tal la mani, us vau trobar tots o que al final????
    Anònim said...
    nena aquesta darrera es faresta que diuen en el meu poble...no m-agrada gens ni mica...les PAPALLONES i LA LLIBRETA aquests son els meus vots.
    bsos
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: de fet les votacions s'haurien de fer per e-mail (meritxellsalip_serret@hotmail.com) però si algu no vol mostrar-me el seu correu ho entendré i permetré que les votacions es facin per aqui, però preferiria que es fecin per e-mail, es que així serà com a més sorpresa la plantilla guanyadora, no??

    Diguem alguna cosa i anotaré els teus vots :-)
    Txell said...
    Jo no sabria definir-me si entre el Negro Muerte o l'Herba Pajillera....
    És que això del Negro Muerte, em sona molt heavy, no? A més a més, m'hi sobra la calavera aquesta que fa una mica de yuyu. Per la resta és la millor!
    Estic cansada! :(
    Puji said...
    Mira que m'agrada "el perfume", eh? però no vaig passar de la segona pausa publicitària. Que cabrons aquests d'A3.
    rosa said...
    aquesta és super guay.
    ei al perfum surt el meu cunyat..al principi de la peli quan hi han els correfocs...la meva germana i neboda també surten despullades quan hi ha la munió de cossos despullats......
    ei el Barça...
    Jo Mateixa said...
    Txell: En que quedem doncs, t'agrada i votes per aquest o no?? aixxxxx, PER E-MAIL NENA, PER E-MAIL!!!!! :-P

    Va bonica que dijous es festaaaaaa :-), ànims!!!!!

    Puji: Ostia tu, son uns cabronasos, no tenen vergonya de fer tantissimes pauses :-S

    Rosa: Sabia que aquesta t'agradaria :-)

    Es que la pelicula esta mig gravada a Barcelona, ostres, que guai sortir per allà tot despilotat :-)

    L'únic que trobo d'aquesta pel.licula es que la farum de peix debia ser asquerosa :-S
    Itf said...
    Ara t'envio un mail, va.
    Jo Mateixa said...
    ITF: Ja he rebut el teu vot, gràcies!!!! :-)
    Anònim said...
    A mi aquesta plantilla m'agrada força, però també et dic que tard o d'hora tornaràs a la vella i si no tiempo. Sabies que del tema perfume van venir a Igualada a documentarse sobre els curtits. Un dia en faré un post perque tinc documentació molt bona sobre el tema, van estar a una Adoberia d'un amic del pare i van recrear les eines com les originals.
    Clint said...
    Jo voto per la de l'herba pajillera...sempre hi quant es mantingui la foto de l'escot! xD!!!!

    (això de negro muerte sona molt de GH no?)

    El barça va guanyar..calla no, que d'això no s'enrecorden!
    Anònim said...
    ara mateix envio el meu vot per correu electrònic.
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Si he canviat de plantilla no es per gust eh, es per que Blogger m'ha eliminat la que tenia :-(

    Ostres, no ho sabia pas que habien estat a Igualada, ja triguès en fer el post :-)

    Clint: El vot es per e-mail!!!!!!, jarlllll, que no us entereu eh!!!, jajajajaja.

    Em sap greu dir-ho però la plantilla de la HERBA PAJILLERA va sense canalillu, jejejejeje :-P

    Kpitana: Anotat aqueda el teu vot que has enviat per correu COM HAURIA DE FER TOTHOM :-P
    Mikel said...
    ara voto per e-mail , si que ens vem anar trobant a la mani si jejeje
    Jo Mateixa said...
    Mikel: Vot rebut vía e-mail, gràcies!!!!!!! :-)

    Ja he vist la crònica que has fet del dissabte, quin estres per deu!!!!, jajajajajaja
    estripanits said...
    Sens dubte: l'herba pajillera!
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: per e-mail!!!!!

    Que no entenu el factor sorpresa u que???, aixxxx, quan us tindre ensenyats marxareu recony :-S

    Jajajajajajajja.
    Déjà vie said...
    va, boto pels melindrus pro...no ho tinc massa clar...deu ser pq es dilluns. ;)
    estripanits said...
    Tà bé, dona, tà bé! Ara vaig...
    robelfu said...
    yo voto pel cafeto es la que mes m'agrada.jo le gravat dema la veure una abraçada
    Jo Mateixa said...
    Déjà: Doncs tingueu clar i vota en ferm.... VIA E-MAIL!!!! :-)

    Estripanits: Vot rebut i anotat, gràcies :-)

    Robelfu: Miraaaaa, miraaaa, per que ets novatilla en aquest bloc t'ho permeto eh, però el vot ha d'anar via e-mail...que no veus aquesta colla de galifardeus...ells tampoc ho fan via e-mail :-S, jajajajajajajaja.
    Joana said...
    Jo voto pel cafè amb melindros! apa ja està. He complert! Bufff serà que no tinc altra feina
    Petons wapa!
    Anònim said...
    Ja que vols que et digui quina em sembla la millor et dire que es la de les papellones....es la mes clara i crec que va amb tu...que no t'en amagues de res.
    Un peto
    (el pernil del premit ja et dire on l'has d'enviar)
    Jo Mateixa said...
    Joana: Per e-mail!!!!!, per deu, que no us entereu de res eh, jajajajajajaja.

    Soler: L'altre, que tampoc se n'entera de per on ha de votar!!!! :-P

    A VEURE GENT...EL FACTOR SORPRESA - GEMIO DE LA PLANTILLA GUANYADORA ES CACA DE VACA SI VOTEU PER AQUÍ, QUE ES EL QUE NO ENTENEU D'AIXÒ???

    COM QUE ESTEU VAGOS, PERÒ VAGOS, VAGOS...ELS VOTS VIA BLOC VALDRÀN PER QUE SI NO VIA E-MAIL EN REBO TRES O QUATRE I PER AQUI UN MUNT i NO ENS POSAREM D'ACORD, APA, VOTEU PER ALLÀ ON VOLGUEU HOMEEEE, QUE EM TENIU CONTENTA TOTS PLEGATS!!!!!

    COLLA DE....BRRRRR, JAJAJAJAJAJAJAJA.

    FORA CONYES, QUE VOTEU ON VOLGUEU, PER QUE SI NO AQUÍ NO HI HA QUI S'ACLAREIXI :-)
    Striper said...
    Aquesta ultima a mi m'agrada molt la voto.
    Terra said...
    jajaja, ja he votat i per mail! Ho he fet bé eh?! jeje
    LlunA said...
    Ayssss això tant negre nu se nu se....

    El perfume, no em va agradar. La historia te la seva coseta però em feia una mica de fastic...el moment del gat em volia morir...

    Petons
    Jo Mateixa said...
    Striper i Terra: : Gràcies per les vostres votacions!!!!!

    Lluna: Es bastant fastigos aquell tros, s'ha de reconeixer, jejejejeje.

    BE AMICS i AMIGUES, LES VOTACIONS S'HAN TANCAT, A CONTINUACIÓ LA PLANTILLA GUANYADORA...EN EL PROPER POST ES CLAR :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column