S'acaba el 2007


Avui, 31 de desembre de 2007, toca fer repàs de l’any, un any complicat per nosaltres, per la nostre família, donat que amb poc menys de 1 mes, els avis, els pares de la mare, van morir.

Recordo el 31 de desembre de 2006, a casa dels Acosta, un cop vam menjar el raïm i ens vam felicitar l’any els uns als altres, en Hatim i jo ens vam abraçar i a cau d’orella l’hi vaig dir, AQUEST ES EL NOSTRE ANY, TROBAREM PIS, ENS ESTABLIREM ECONÒMICAMENT i FINS I TOT PODREM PLANTEJAR-NOS DONAR-L’HI UN GERMÀ A L’ ISMAEL.

Ell va somriure i em va dir, EL QUE HAGI DE SER SERÀ, NO POSEM PRESSES AL FUTUR.

Si, aquest any ha estat el nostre, hem trobat pis, si, ens hem establert econòmicament tot i que al tenir pis anem més justos de calers, i si, donarem un germanet a l’Ismael....però no aquest any ni el que ve eh, no ens poseu presses vosaltres ara, poder l’any que ve, o l’altre.

Estic molt contenta de com ens han anat les coses a nivell de parella, cada dia estem més units, ens estimem més, tinc molt clar que sense ell el meu mon te poc sentit i se que alguns dels meus lectors habituals no ho entendran, no voldran veure-ho així per que o be no creuen en la parella o mai han estat tant enamorats d’ algú com ho estem nosaltres l’un de l’altre, però tot i així...... sembla que m’estigui queixant públicament, oi?? i no entenc ben be de que ni per que.

La Paloma, una amiga de la familia que viu a Madrid i es merengue fins a la medul·la, ha passats els Nadals a l’hospital, l’han operat a corre cuita del que podria ser un càncer de colon i el dia de Nadal parlant amb ella em deia:

Como estas con Hatim, eres feliz?

Como no voy a ser feliz si estoy en mi casa con la persona a la que amo?

I es cert, però per arribar a això, a estar a casa meva i viure amb la persona que m’estimo, he passat un any de gossos, començant per la mort precipitada dels avis, van marxar quasi junts, amb molts pocs dies de diferència. Si ells no haguessin mort nosaltres, probablement, seguiríem buscant pis desesperadament.

L’estrès de la feina unida al neguit de la malaltia dels avis ha fet que molts cops volgués trencar amb tot i amb tothom, fins i tot que engegues a pastar fang al Hatim, però nomes m’ha calgut sentir la seva mirada clavada en mi, o l’escalfor de les seves mans abraçant-me en moments difícils, i un cop d’aire m’ha remuntat de nou.

Igual que vosaltres, que els vostres comentaris, e-mails, sms, trucades, en els moments més difícils m’han ajudat a tornar a ser Jo Mateixa, a mantenir viu l’esperit amb el que es va crear aquest Bloc, un Bloc que el 3 de gener de 2008 complirà 1 any, 1 any dur, difícil, el meu any.

Que el nou any que comença aquesta matinada que ve sigui el vostre en tots els sentits, però que no hageu de pagar penyora per que els somnis s’acompleixin.

Vull felicitar molt especialment a:

L’Anna Tarambana, per que ella i el seurei comencen una vida en comú, per que sigueu molt feliços en el vostre niu, piu, piu. Dolça, moltíssima sort en aquesta nova aventura!!!!!!

A la Bluf, que s’independitza i comença l’any en un nou cau, una nova llar, un nou somni del que ens n’anirà fent cinc cèntims. Una abraçada ben gran guapíssima i molta sort!!!!!

A la Déjà Vie, per que se’ns està fent gran i s’està rumiant això de compartir molt més amb la persona que estima. Tota la sort del mon nineta dolça!!!!!

I a tots i totes les que empreneu nous objectius aquest any, com posar-vos a règim, deixar de fumar, anar al gimnàs.....etc......

FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 Comments:

  1. Striper said...
    Pues res maca tambe per tu FELIÇ ANY NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I a veure vsi el any que bé ens parlas cel Hatim i dels vostres Bessons.
    Metamorfosi said...
    Feliç Any Nou!
    Lluna said...
    Feliç any nou!
    rosa said...
    et desitjo molt més bon any 2008 que el que em deixat..de totes manes és un any que acaba en número parell i això és molt bo...a més els que fan anys el 29 de febrer aquest podran celebrar anys.
    un petonàs molt gros...bonica.
    DooMMasteR said...
    Molt bon any, bonica!!
    zel said...
    HOLA, REINA DEL MEU CORASÓN, tan lluny i tan a prop, et veig disfrutar, et veig ser feliç, sento la flaire del teu cor que estima, no només un home, que estima la vida i la bona relació amb la família els amics físics i virtuals, No canviis mai, ets una joia feta persona. Que tinguis molt bona, plena vida, molts petons, carinyasso! Guapa! Preciosa! Dolça! Muackkkkkssssss.
    Boira said...
    Molt bon any!!
    Anònim said...
    Jo també vull desitjar-te un any ple d'il·lusions i de mirades enamorades.
    Petons!!
    Anònim said...
    Feliç any nou cariño:http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ
    LlunA said...
    Et desitjo molts somriures per aquest 2008 que ja arriva!
    Hi haurà de tot, que així és la vida, però que els bons moments en facin oblidar la resta!!

    BOn cap D´Any!!! Petonets
    Anònim said...
    Moltíssimes gràcies, guapa! :)

    La veritat és que aquest any nou se'ns presenta ple d'il·lusions! Una abraçada i bon any! :***
    ddriver said...
    Bon any!!!!!
    Anònim said...
    Bon Any Txell!!!
    Espero que sigui un dels millors anys que puguis tenir, que els mals moments no et facin defallir, i que disfrutis i saboreigis els bons tant com puguis...

    Feliç 2008!!!!
    ******

    ..el meu objectiu pel l'any 2008 serà...
    Waipu Joan said...
    salutacions i molt bon any.
    Anònim said...
    Com diu el Serrat: HOY PUEDE SER UN GRAN DIA...Jo el modificaria i diria:AQUEST ANY POT SER UN GRAN ANY, APROFITAR-LO DEPEN DE TU...I DEL HATIM

    BON ANY!!!!!
    Terra said...
    M'agrada molt el comentari de damunt.
    Molt bon any maca!!
    Joana said...
    Bon any i que tots els projectes es facin realitat!
    Una abraçada!
    Anònim said...
    ara que estic per partir cap al sopar de cap d'any, amb el meu vestit i els meus calçons negres (no em posaré tacons), els meus collars i les meves arrecades noves, te vull dir que tenc 38º de febre i que el metge m'ha recomanat descans i m'ha dit - L'any que ve procuri descansar, no faci accessos amb el menjar i no begui alcohol - jejeje.
    Bon cap d'any Txelleta
    Déjà vie said...
    Jolin, nena! sempre em tokes la fibre pq ets tan humana i tant sincera, coses q costen d trobar avui en dia, q em dsprens llagrimetes i ganes d'abraçarte. Mai deixis de ser com ets, ni 2008, ni el 2009, ni el 2089. Gracies per tot, pels detalls, per les felicitacions, per ser discreta pero present, pq enviarme petonets dolçets i per ser TU Mateixa. T'estimo.
    Jordi Casanovas said...
    Moltes gràcies, bon any i molta sort.
    Mikel said...
    molt bon any nou!!
    Barbollaire said...
    Txell, abraçades i petonets dolços.

    Que la felicitat us acaroni molt sovint i no us falti cap dia de la resta dels dies un somriure, un moment de tendresa, una carícia...

    ;¬)***
    Jo Mateixa said...
    Striper: Uiii bessons diu, calla, calla :-P, jejejejeje.

    Meta:Bonicaaaaaaa, moltissimes gràcies, com va anar la sortida i entrada d'any???? :-)

    Lluna: Gràcies bonica!!!! la teva sortida i entrada que tal????

    Rosa: Ostes nena, estas en tot, apa tu el que facin els anys el 29 de febrer que s'apuntin als Aniversaris Blocaires :-) Que tal el teu Cap d'Any???

    Doomaster: Moltissimes gràcies guapissim!!! que tal vosaltres???

    Zel: Aixxxxxxxxx perd deu que em faràs plorar tontina!!!!! Gràcies bonica, espero que tinguessiu una molt bona sortida i millor entrada, un petonas ben gran preciosa!!!!!!

    Boira: Gràcies bonicaaaaa, el teu Cap d'Any que tal????? :-)

    Palito: Gràcies dolça, els mateixos dessitjos tinc jo per tu :-)
    Jo Mateixa said...
    Anònim: Gracias amor mio, sabes que te amo con locura verdad???? :-)

    LLuna: Bonica, que aquest any nou et porti TOT el que tant dessitges :-) Petonets guapissima!!!!

    Annatarambana: Ho se, ho se, gaudiu-lo moltissim bonica!!!!! :-)

    Ddriver: Igualment guapissim!!!!!

    Mama del Pol: Gràvies bonica, igualment!!!! Quin serà, quin serà el teu objectiu??? :-)

    Waipu Joan: Moltissimes gràcies, igualment per tu i per la Carolina!!!!

    Soler: Guapuuuuuu, soc l'enveja de casa meva amb el dibuix que ens vas fer, a en Hatim l'hi ha encantat!!!!! :-)

    Terra: Gràcies bonica, igualment!!!!!!!! :-)

    Joana: Igualment dolça, que aquest any sigui el nostre, el de tots!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: Aixxxx bonica que espero que ja estiguis recuperada del tot, quin final d'any eh!!!!! però be, segur que el vas disfrutar a tope!!!!!! Bon any bonica!!!!!

    Déjà Vie: Nena, que em fotràs plorar tu ara!!!!! Jo també t'estimo molt bonica, molt i vull que siguis inmensament feliç!!!!!!! :-)

    Jordi Casanovas: Moltissimes gràcies!!!!!!! :-)

    Mikel: Moltissimes gràcies guapu!!!!!!!!! :-)

    Barbollaire: Gràcies, moltes gràcies poeta de la Blogesfera :-) Que aquest any que hem entrat esdevingui el millor en tots els sentits!!!!!! :-)
    Clint said...
    I jo què eh? que de règim no em cal, no penso deixar de fumar (que ja ho vaig fer) i això del gimnàs...

    Mira que no et portaran res els reis eh! jajaja

    Pentons i que vagi mooolt bé l'any!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Buenuuuu homeeeeee, doncs a tu que els reis et portin moltes coses, com per exemple un MALL NOU, que m'en dius??? :-P

    A mi amb que em portin l'aspirador en tinc prou :-)

    Bon any guapissim!!!!!!
    Anònim said...
    osti que vaig tard! però moltíssimes gràcies pels ànims, ja ho tenim tot pintat, ara només falta anar a arrasar l'Ikea ;-)
    Jo Mateixa said...
    Bluf: Buffffffff, doncs avisa el dia que hi vagis eh, jajajajajaja.

    Un petonas guapissima!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column