Rutines


Hi ha rutines que ens traumatitzen, com haver d’enfrontar-se de nou als conductors d’autobús amb mala folla o haver de donar els bons dies a la fornera del barri on treballes, aquella a la que tothom coneix com a Morritos Calientes i no pas per que l’hi agradin els Rollings.

Hi ha rutines que t’horroritzen, com haver de tornar a treballar quant tu el que tens realment son ganes d’estar-te a casa rascant-te la part baixa del cos i no parlo dels peus, o haver de fer cues interminables a les grans superfícies per recollir aquell regal d’última hora que t’han encarregat i per el que fas 2 hores i 37 minuts de cua.

Hi ha rutines, per això, que son tan i tant agradables de fer que dur-les a terme es com si anessis fumadíssim i no sabessis ben be que fots en aquest mon. Com per exemple, no fotre ni el huevo en tot el sant dia, anar del sofà al llit, del llit a la cuina, de la cuina al bany i del bany al sofà, del sofà al llit, del llit a la cuina i san tornemi……

Despres de tants dies de vacances fent practicament la última rutina comentada, ostres, em toca molt els ovaris haver d’encarar les altres dues, a més així, de cop, buffff, no se pas si podré resistir-ho, com porteu vosaltres el haver de tornar a la rutina diaria????

17 Comments:

  1. zel said...
    Calla, calla, que la rutina aquesta del llit al sofà, del sofà al llit... i molts anar a la cuina, ja porta un saldu a favor de 3 quilos 3, i merda, d'això també se'n pot dir fer el gos, que és el que he fet, i ja em toca la rutina de treballar que si més no, faré vida normal, cony, i 3 quilos 3 es guanyen en una setmana i costa un ou perdre'ls...aixxxxgggghhhhh
    Petons:))))
    rosa said...
    jo només he fet festa el dia de nadal,sant esteve i any nou...la rutina no ha marxat, avui una altre cop a pencar i aguantar la gent, que també hi ha gent molt maca...però a mi els ovaris me'ls toquen quan es plega a dos quarts de nou i la gent continua entrant a comprar...però és que els venedors no en tenim de vida pròpia?..no sopem?..uix
    Mikel said...
    la rutina ens fa tontos , pero esta a les nostres mans fer-hi petits canvis cada dia!!
    Abi said...
    HOla en aquest nou any!! què vagi molt bé, ah, per cert, necessito help, jo para ser feliz quiero.... un comptador de visites, un ultims missatges publicats,... m'achudes???
    Anònim said...
    Jo, com tampoc he tingut vacances sinó les festes bàsiques...
    El que he fet ha sigut tocar-me un poc el nas (jijiji) mentres d'altres ho feieu a casa, jeje.
    Petons!!
    Jo Mateixa said...
    Zel: Jajajaja, jo no he passat per la farmacia, no em cal, els meus texans ja m'han donat el toc d'avis :-S, jejejeje, re tu, quatre polvos ben fotuts i apa, 3 quilets menys, jejejejeje :-P

    Rosa: Buffff, això de no poder fer vacances per Nadal es un rotllo, i ja et planyo dolça ja, estant pencant de cara al públic si que es una gran putada!!!!!!

    Mikel: Però tontos del cagar eh :-S, menys mal que canviar la pantalla del PC de dreta a esquerra m'ha fet tenir un millor dia a la feina :-P

    Abi: Hola guapa!!!! be, mira, et passo l'enllaç del contador que tinc jo, està en castellà i es molt senzill de configurar http://webstats.motigo.com/, pel que fa als últims comentaris, ue, ue, ue....ni pajolera idea, pe`ro segur que algú que ens llegeixi els comentaris et donarà un cop de mà :-)

    Palito: El nas...nomes el nas????, nenaaaaa jo haguès aprofitat per fer altres coses a la feina :-P
    neus said...
    amb alegria, dec ser rara jo. tinc unes ganes ja de ser el dia 7 i que s'acabi tot!
    Aquest bon rotllo perquè toca i són festes nadalenques és esgotador!
    tinc els ulls cansats de tantes llumetes intermitents i papanoels asquerosos :P

    Que tinguis un any preciós com tu, reina!
    petonassos!!!!!!
    Jordi Casanovas said...
    ostres! "morritos calientes" és com li deien a la cap d'enfermeres a la sèrie M.A.S.H.
    Començar en dimecres és una manera d'anar-s'hi acostumant, fot igual però el cap de setmana arriba abans.
    Striper said...
    Ai jo encara no he tornat pero, ho portare malament , molt malament, Aqui al barri i ha la fornera Borde, i la castanyuelas, pero aixo de morriyos calientes, que fa algun servei extra darrera el taulell?
    gatot said...
    doncs jo amb piles carregades, txell, però clar... ara falta trobar la rutina! :D

    petons i llepades als morrets!
    Jo Mateixa said...
    Elur: Una mica rareta si que ets eh, jejejejejejeje :-)

    Jordi Casanovas: Siiii, es cert, gran sèrie per cert :-) I també es ben cert que el fet de començar a pencar en dimecres fa que la setmana sigui més..."llevadera" :-P

    Striper: Collons tu, n'hi ha que viuen de puta mare eh :-P Que jo sàpiga darrera el taulell no fa cap servei especial, l'únic que el seu marit l'hi fot cada cleca que quant no ve amb els morros inflats ve amb els ulls, es una pena pobre nana i desprès l'hi parle si l'hi dius que ho denuncií i et diu que no, que sel'estima molt, GILIPOLLES!!!!! :-(

    Gatot: Ho seeeeeeeeeeee, et vaig llegir i ja veig que el cap d'any, mmmmmmm, aixxxxxxxxx :-P

    Cristina: Això es cert veus, jo quant feia les pràctiques de nit també em passava :-)
    Otger Cataló said...
    Jo mateixa, jo encara estic en shock
    Jo Mateixa said...
    Edu: No m'estranya, si vas veure el programa de TVE sobre el Juanca es normal :-P
    Anònim said...
    ei..jo estic de vacances fins el 10 de gener..jejeje.
    això que deis del llit al sofà, del sofà al llit fa cinc anys que res de res..encara record aquells dies de pijama tot el dia..quins dies aquells, així que no vos queixeu..els quilos igual, no passaré per cap bascula ho juro, més quilos no!! ja duc 20 de més, aquest any abans del 5 de juliol hauria d'haver perdut 10 dels 20 (es casa la meva neboda gran)i m'agradaria estar BÉ ja sabeu aixxx!! com som??? no crec que ho pugui aconseguir..
    LlunA said...
    El dia a dia és una rutina...despertador, dutxa, esmorzar, feina...ayssssss però sempre arriva divendres, el gran día de la setmana i tens dos dies per oblidar-te de la rutina(i això en si es una altre rutina...jajaja)

    Petonets
    Boira said...
    De rutines n'hi ha de molts tipus, com tu dius. Tenim per costum pensar en les rutines com una cosa negativa, però hi ha rutines molt i molt agradables.

    Per cert, espero que amb tot aquest viatge del sofà al llit, etc, també hagis practicat una mica d'"exercici".
    jeje
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: Nineta, em sembla que sobretot les dones ens queixem de vici, la que esta prima vol estar grasa, la que esta grasa vol estar prima, la rossa vol ser morena i la morena pelrroja....quin estres, total pa que????, per que els nostres homes o dones (sergons si una es lesbiana o no, s'enten) ens facin una micona més de cas per que val si, ens posem guapes per que ens agrada a nosaltres mateixes estar be però que millor que amb qui ens fiquem al lli ens digui lo sexy's i encisadores que estem oi???

    Uiiii, avui tinc el dia bledo, ja m'ho veig a venir :-(

    Petonets bonica!!!!!!!!!!!!

    Lluna: Ohhhhhhhhhhh si, si, si, el divendres ja es aquí :-) Divendres i el videt son els millors invents de la humanitat, jejejejejejejeje Petons guapa!!!!!

    Boira: Uixxx exercici diu, si, si, tinc agulletes a llocs que no sabia que podien patir agulletes :-P

    Petonets bonica!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column