Idea al Cap


Fa dies que em volta pel cap una idea i no se molt be com plasmar-la, no te res a veure amb el Bloc, es més una cosa personal, possiblement sense cap mena d’importància al cap i a la fi, però a mi em fa ballar el cap.

Hi penso de dia, a la feina, mentre teclejo aquell teclat descolorit de quant fumava al despatx, mentre em miro la pantalla plana que m’han posat fa ven poc i a la que els meus ulls encara no s’hi han acostumat per que la que tinc a casa meva es, més gran i més bonica.

Hi penso al vespre, quant m’assec al sofà en ben sopat, quant en Hatim ja ha marxat a treballar i la solitud m’envaeix, quant engego el portàtil i mitjançant el Wifi em connecto a Internet i passejo per els vostres Blocs o responc els comentaris que heu deixat al meu.

Hi penso a les fosques, i el cap em bull, mentre miro de dormir, que no entenc aquesta frase de MIRO DE DORMIR, des de quant per adormir-se un ha de mirar, i en cas d’haver-ho de fer, que es el que ha de mirar??

I el cap m’explota al mati, quant sona aquell despertador quasi nou de l’Alcampo que marca l’hora, el dia de la setmana, la temperatura i no se quantes coses més.

Fa dies que em volta una idea pel cap i no se molt be com plasmar-la, poder que la deixi voltar una mica més, a veure que passa.

18 Comments:

  1. Anònim said...
    Si vols agafar el son aviat…llegeix algun d’aquest llibres profunds que sempre ens han recomanat…estic segur que entraràs en el mes profund dels somnis

    (No s’ha t’ha acudeixi llegir el programa electoral del primer partit a la oposició, et desvetllaria)

    Bona nit!!
    Striper said...
    Jo també et dono el consell de en Soler lleigeix i et vindra una dolça soneta i apa a fer nones.
    Anònim said...
    ai nina... quina cosa es aquesta que te rulla pel cap..no em deixis així...la curiositat.
    A mi el que em va bé per dormir es la tele, com que no m'agrada res del que fan, qualsevol cosa em fa soneta.
    besets.
    Anònim said...
    Quina marranada de foto xDDD
    Ho sento, la meva interpretació sempre va pel costat fosc jejeje
    Porto notícies noves, he encetat un nou bloc a BLOCAT jajaja passat quan vulguis ;D
    Jo Mateixa said...
    Soler: Saps que passa, que quant he acabat de mirar blocs (de vegades no puc mirar-los tots per que em moro de son) m'adormo al sofà i quant em desperto a quarts de dues (em passa sovint) i m'en vaig al llit el meu cap comença a donar voltes i poder son les 03:00 que m'adormo, no es plan a aquella hora d'agafar un llibre i això que en tinc dos a mitges, que em llevo a les 06:30 :-(

    Striper: Jo el que necessito es un bon polvo abans d'anar a dormir, però clar, sense el meu home aprop ho tinc xungu marianu :-S

    Kpitana: Si yo te contara bonica, tonteries meves, però ja veus, em treuen la son :-( A mi la tele no em funciona, fan masses coses que m'agraden com per clapar-me, jejejejeje.

    ROVIBA: Ueeeeeee, un nou bloc??, però el faràs opertiu o passaràs d'ell com l'altre??, jajajajajajjaa. Que coi veus tu en el dibuix???, nen, que raru que ets cony!!!!
    Abogadaenbcn said...
    Plasma-la! quina curiositat!
    Jo també li dono sovint voltes al cap quan una idea em balla i no puc dormir, ni dinar, ni res de res. És millor treure-ho tot! Petons!
    Anònim said...
    SEMBLA una bombeta, però jo hi veig lo típic, el cul d'una senyora que es puja una faixa, a més... aquest té un extra que mai havia vist, a la part central.
    Denea said...
    ui quina pooooooor!!!!!!!!!!!!!
    una idea?¿?¿?i ens deixes així? ohhh odies a les persones curioses, cotilles i xafarderes oi?
    AIXO NO ES FA!!!!!!!!!!!!! :_:_:_
    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    anims i mira, un consell: a vegades és millor deixar-se portar que no pas pensar tant... :P
    petons maca!!!
    rosa said...
    Alcampo? no has de comprar pas allà no van permetre que entres cap cava català a les seves estantaries per Nadal i amés un rètol ho deixava ben clar.....
    Què et volta pel cap, un bebè? potser......
    em tens en cadaletes....
    Jo Mateixa said...
    Abogada en BCN: No se, no se, poder si, poder no, ja veurem, jejejejeje. Petons bonica!!!!

    ROVIBA: Joderrrrr, tens una imaginació magistral eh :-P

    Denea: Jajajajajaja, ja veurem ja, poder algun dia us sorprenc plasmant-la, no se pas :-)

    Rosa: Tot el que vulguis nena, però els preus son més barats i a casa meva esten en economia de crisi, a més, el cava no m'agrada :-P

    Jajajajaja, ja ho se ja lo del boicot, però que vols que et digui, ens surt molt més a compte comprar allà, els productes son bons (miro de comprar tot el que sigui català encara que no estigui etiquetat en català) i més econòmics.

    Un bebe diu la tia, calla, calla, boja, jajajajajajajajajaja :-P
    Antoni Esteve said...
    aiiiiiix, les idees que volten pel cap, per experiència sé a que es dediquen...però també crec que ajuden a coneixe't. Crec que va bé no donar-li voltes i deixar fluir...qui sap potser es un projecta que et porti a la fama! ;)

    petons!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: A la fama?????, ondia.....no hi habia pensat, però ei, ho tindré en compte :-)

    Gràcies guapu, un petonas, m'alegro de veure't per aqui i més animadet :-)
    gatot said...
    jo t'anava a donar el consell que et dones tu mateixa, jo mateixa! els polvos màgics! :)

    i la idea... no li donis tantes voltes o l'acabaràs marejant!

    petons i llepades desvetllades!
    Anònim said...
    I jo ara em rossego les ungles de la curiositat que tinc, què serà eixa idea que et volta pel cap?

    Bonica, acabo de penjar la primera tanda de fotos, passa't quan vullgues!

    La resta de lectors de la jo mateixa, també sereu benvinguts a ca la palitooooo!!

    Petonsss!!
    Anònim said...
    JoMateixa ja ens coneixem de fa temps... jejeje.
    Vull donar-te les gràcies una altra vegada, aquell post que em vas fer, m'ha fet coneixer gent molt simpàtica i agradable.
    Gràcies !!
    Jo Mateixa said...
    Palito:Doncs em sembla que de moment t'hauràs de quedar amb les ganes :-P

    Jajajajaja, ara paso per casa teva a veure que tal:-)

    Petonests bonica meva!!!!!

    ROVIBA: Ai nen que em faràs possar vermella, gràcies a tu per arriscar-te a ser l'objectiu sexual d'aquell post, jejejejejeje. Petonassos guapissim!!!!!!
    Anònim said...
    "gràcies a tu per arriscar-te a ser l'objectiu sexual d'aquell post" --> maaaaare meva !! Però si jo només buscava companyia sentimental xDDD
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Pos eso, primer la companyia sentimental i despres...sexe, no??? :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column