100% Ateneu Santboià. Bloc amb censura



Aquest Bloc mai ha fet censura, mai, i els que sou lectors habituals sabeu prou be que aquí es parla de moltes coses i mai de la vida he esborrat un comentari de ningú per molt que em toques la moral, si de cas l’he raonat o he contactat directament amb la persona per tal d’aclarir que coi passava.

Però ara em veig en l’obligació, diguem-ne.... que moral, de bloquejar segons quins comentaris, per que no tothom te dret a dir el que vulgui en aquest Bloc, ho sento, aquí hi ha categories i categories.

Hi ha qui em llegeix de fa temps, qui em deixa anar poca-soltades entranyables, ni ha que em fan plorar, riure, excitar...però n’hi ha que son desagradables de collons.

No puc evitar que la gent em llegeixi, a veure no us penseu que m’han pujat els fums, vull dir, que, qui em coneix, no puc evitar que em llegeixi (amics, amics blocaires i família principalment), i els que no em son coneguts com a mínim deixen el nom o un bloc on contactar-los.

Però hi ha gent que pretén llegir-me i comentar-me sense donar la cara, anònimament i no va per tu Mª Antonieta (Heleia tia fes el putu favor d’obrir un compte de GMAIL joder!!!!!), si no que va per qui em llegeix en secret, per qui m’espia i per qui, desprès d’haver-l’hi dit que no ho faci, va i em comenta.

Cagunlaputa, passa de mi tia, passa de mi i fes la teva feina que no en tens poca!!!!!!

A partir d’avui canvien les condicions de deixar els comentaris en aquest Bloc, ho sento per que pagueu justos per pecadors, però es lo que hay com diria aquell. Els comentaris anònims queden suprimits i si no teniu un compte Google, Wordpress, un Bloc o una cosa d’aquesta mena no podreu comentar, ho sento!!!!!
**************************************************************

El Tribunal Suprem em te fins els ovaris, no veas lo que s'estàn columpiant els colegues. Així doncs, seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!!

37 Comments:

  1. neus said...
    Digues que sí! que això és casa teva i a casa teva tens tots els drets d'admissió.

    un petonàs sense censures, guapa!
    Clint said...
    sort que tinc un compte gmail i no sóc una tia! jajaja pensava que m'ho deies a mi ;)

    I tu...anònima...a pencar ja!
    Heleia said...
    Ostres a mi em va pasar al meu fotolog.... em van començar a insultar un anonim i també ho vaig treure... però et podré seguir parlant ja que tinc compte gmail... tinc un fotolog... jajajaja així que no em preocupa...
    Un petonàs guapíssima!!!!
    I que la gent que te ganes de tocar els ous que es toqui els seus...
    Jo Mateixa said...
    Elur: Gràcies bonica!!!!!!!! :-)

    Clint: jajajajaja, no homeeeeee no, no es cap de vosaltres, faltaria més, a vosaltres els habituals, els amics mai us faria una cosa aixi!!!!!

    PD: Es un gran que, per això, que siguis home :-P
    Jo Mateixa said...
    Heleia: jajajajaja, guapaaaaaa, perfecte, ja saps que m'encanta que em llegeixis i m'escriguis...que no tens feina o que??, jejejejejeje

    Petonets carinyu meu!!!!!!
    Robertinhos said...
    és curiós. De tots els que hem optat per moderar els comentaris, cap tenim els mateixos motius.

    Jo ho vaig fer per evitar els comentaris del pal "m'encanta el teu blog. Passa pel meu a www.spam.es"

    una abraçada políticament correcte sense elements que puguin semblar subversius o impúdics i censurables
    Denea said...
    ei guapa!!!
    si t'hi fixes al meu blog he hagut de posar la condició de que m'enviin el comentari al mail abans de publicar-lo...em vaig trobar amb problemes fa temps...gent que no donava la cara i m'insultava sense cap motiu. En fi...fa rabia la gent així, però es casa nostra no? ningu ens pot obligar a obrir-la a tothom. En el meu cas, mentre no em faltin al respecte que em comenti qui vulgui, jeje. Petons maca, i em sembla molt be la mesura que has pres! :**
    Jo Mateixa said...
    Robertinhos: Suposo que cadascu defensa la seva intimitat com millor l'hi sembla no?, d'aqui que cadascú tingui els seus motius :-)

    O sigui que de petons amb llengua ja ni en parlem, no??, pos vaya :-P

    Denea: Espero no haver de possar allò de que hagueu d'introduïr una paraula, que a vegades es una mica rotllo, però be, si s'ha de fer s'ha de fer tu.

    Petonets dolcets bonica!!!!!!!
    helena said...
    Jolin, la veritat és que jo he caigut en mans d'un parell de ciberpsicòpates i la veritat és que per lliurar-me d'ells he tingut que ver virgueries.

    Paciencia...
    Jo Mateixa said...
    Helena: El cert es que no voldria haver de fer coses més serioses o pendres mesures més dràstiques, i es que hi ha cada sonat per aquests mons :-S

    Petonets bonica!!!!
    SOLER said...
    Amb coses aixi, es demostra la mala educacio d'alguns/es, que aprofitant la bona fe de la gent que obre la seva porta de bat a bat, aprofita per entra d'amagat i embrutar-la.
    Espero que entre tots els puguem fer fora i que no emprenyin mes.
    Antoni Esteve said...
    Es que hi ha cada un per aquest món...ei, perquè em mireu a mi!

    petons! ;)
    Anònim said...
    Aquí tú manes, que aquest és el teu "territori" faltaria més que no poguessis fer-ho... estem amb tú guapa!!!

    MOLTS PETONS!!!!
    Jo Mateixa said...
    Soler: Això, això, a veure si podem fer-la fora entre tots, mira que es capulla la paia eh!!!!! Petonets!!!!

    Antoni: Jajajajajajaja, que noooooo, que es una paia i se perfectament qui es!!!!!, jejejejejejeje.

    Mama del Pol: Eiii que es casa meva i casa vostre i per això no permeto que una pajara boba vingui aqui a donarse-les de creguda i sobrada, por ahi no paso!!!!!!!!

    Per cert, quant sapiguès que esperes...que podrem fer un concurs per buscar-l'hi nom al nou germanet/a d'en Pol??? :-)
    Blas Jesús Sánchez González said...
    Jo també desconfio dels comentaris anònims.

    És com qui es posa una màscara per cometre un delicte.
    Anònim said...
    Vale, pues, l'anònima que penque més i es mossegue la llengua.
    Els altres, com tenim blog qui més i qui menys, i qui no, que s'anime a obrir-ne un... ;)

    petons, dolça!! què tal estem de dilluns?? jo no mal del tot, pensant en el pont, clar!! jejeje...
    Anònim said...
    Doncs a mi em sembla una acció totalment justificada! Collons! Si et comenta una persona anònima i a sobre és per dir-te coses lletges... Doncs quina poca gràcia! És el teu bloc i tu fas el que vulguis! I tranquil·la, que no ens enfadem! ;)
    Rita said...
    Ben fet, noia! A casa seva, cadascú fa el que vol.

    Per cert, Robertinhos, ja no et podrem dir que ens encanta el teu bloc???? ;)
    Striper said...
    Un , dos, un, dos provando si puc seguir comentat bravo.
    kpitana said...
    jo tenc compte gmail!!! però sempre faig l'enllaç del meu bloc que no es de blogger ara intentaré si em surt bé..
    kpitana said...
    Clar amb surt -maria- i diu que no tinc bloc... res que som la kpi!!! cada vegada que faci un comentari acabaré amb KPITANA ok
    Jo Mateixa said...
    Blas Jesús: Benvingut :-)

    Palito: El dilluns de puta pena, però es el que hi ha, si mé sno aquesta setmana e smés curteta :-) Petonets dolça!!!!

    Núr: Gràcies guapa per recolzar-me!!!!! :-)

    Rita: jajajaja, molt bo el comentari per en Robertinhos :-P

    Striper: Ja saps que tu tens via lliure per entrar sempre que vulguis :-)

    Maria: benvinguda, sembla que si que funciona, no??? :-)
    Jo Mateixa said...
    Kapitana: jajajajajaja
    kpitana said...
    nina que som la KPITANA veig que no tindré enllaç al meu bloc..
    així que cada vegada haure d'acabar el comentari amb KPITANA o KPI
    besadetes amb pessics
    kpitana said...
    no riguis no em fa gens de gràcia...
    em tens "marginada"
    jajajjaje3jejejejejsjajajaj
    kpitana said...
    veus ja no he signat
    KPI
    LlunA said...
    ostras!! Ben fet, per això, és casa teva, la fem casa nostre i tot té un limit!
    Petonets;)
    Llum said...
    Vaig a comentar en un blog censurat :-)

    Ànims, noia! Que de gent que s'amaga darrere l'anonimat n'hi ha molta (i no ho dic per gent com jo...) Però ni cas!
    Jo Mateixa said...
    Kapitana o Maria o Petons amb pessic: Jajajajaja, bonicaaaaaa, em sap molt de greu precisament per gent com tu, que sempre signeu sense possar el enllaç del Bloc, pe`ro es que ho he de fer, es això o que possi una paraula de pas i això et ben juro que es més emprenaydor, senot molt les molesties :-(

    LLuna: Gràcies bonica!!!!!! :-)

    Cristina: Doncs si noia, i es que hi ha gent per tot, malauradament :-( Una abraçada per tu també bonica!!!!!

    LLum: Juasjuasjuasjuasjuas, hi ha qui s'amaga darrera una màscara i hi ha qui signa anònimament, ja sa sap :-P Petonets bonica!!!!
    Lourdes said...
    Hola noia,
    Sento haver-ho de dir, però ja ha arribat la resolució del Tribunal Suprem, i aquesta ha fallat en contra del recurs presentat per la Junta de l'Ateneu Santboià. Avui és un dia trist.
    Gràcies pel teu suport i la teva constància.
    Una abraçada
    Lourdes
    zel said...
    I que n'ets de benparida, noia, si senyora, amb dos ovaris que encara funcionen (jejeje, que mala bèstia sóc, vull dir que ovulen, ja m'entens) Osti, no t'enfadis, ara amb mi, que ploraré....sniffffff, vinga, amunt amb l'ateneu (aquesta la Lurdes deu estar de mi fins als dallonses)
    Petons prixosa del mio cuore!
    Jo Mateixa said...
    Lourdes: Nena, ho acabo de veure en el teu Bloc i m'he quedat fatal, no se que dir, se m'han tret les ganes de tot :-(

    Zel: Gràcies per el teu suport bonica, ja he vist que has comentat al Bloc de la Lourdes, bufff, quin mal dia tu :-(
    Jordi Casanovas said...
    vale!
    Laia said...
    A mi els anonims em posen de mala xufa.
    Va haver un que nomes deia: buff... ehem... i no s'identificava. Aleshores em vai posar dura i li vaig exigir fins al dni!

    Clar que si nena! el teu blog es teu! i a qui no li agradi que no miri!!
    I als anonims torracollons, que us donguin pel cul! aqui de dir bajanades no, gràcies!

    Jomateixa, t'anuncio que el blog torna a estar obert... per si no ho sabies jjee

    kissus ^_^
    Jo Mateixa said...
    Jordi Casanovas: Vale, vale, pos vale :-P

    Fraggle: Ueeeeee, acabo de passar per el vostre Bloc :-) que xulu el vostrè saló, vingaaaaaa, que ja us falta menys per ficar-vos al piset!!!!!! Petonets per tots dos!!!!!!
    Puji said...
    Ben fet!
    Jo Mateixa said...
    Puji: Gràcies guapissim!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column