Per ELL, amb el TEU permís
Per ELLA, amb el MEU permís


14 Comments:

  1. Striper said...
    Catxis al final una mala sentencia?
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Doncs si, es una llàstima i no se pas que es pot fer, si a nivell polític o com a poble podem fer front a alguna mobilització o a un nou recurs, no ho se pas, espero que la Lourdes ens pogui donar més noticies al seu bloc o per algun dels que estem adherits a la campanya.

    Striper: Doncs si, el recurs que va presentar la Junta de l'Ateneu ha estat desestimada per el Tribunal, ara sembla ser que l'Ateneu s'el quedarà una promotora inmobiliaria :-(
    rosa said...
    ostres!!! em sap greu i molt que hagi acabat així.....no t'emmoïnis que la venda de pisos està de baixa, fins i tot poden fer Crac abans d'hora.
    Clint said...
    No serà que tu no hagis apretat eh!

    Una llàstima, a més ara que no calen els pisos! Quins collons...
    Heleia said...
    Quina llàstima, em sap greu...
    Un petonàs
    Jo Mateixa said...
    Rosa, Clint, Heleia: Gràcies per el vostre suport, la veritat es que jo nomes faig que donar voltes a veure que es pot fer, ni que sigui a nivell de Blocs, ja m'enteneu.
    Charlie said...
    Pitjor per ells, no vendran res.
    Jo Mateixa said...
    Charlie: Això espero, això espero!!!!!! :-(
    kpitana said...
    ei nina !!! mira que has lluitat tu per aquesta causa.., es una pena que hagi acabat malament.
    força.
    besadetes amb pessics.

    ei ara una altre cosa venga RIU RIU un poquet amb jo!!! que veuràs el Barça? que l'animaràs? que te mossegaràs les ungles de la pena que passaràs? que no podràs resistir i cridaràs allò del VINGA VINGA!!
    KPITANA64
    Jo Mateixa said...
    Kapitana: Veure el Barça???, qui?? jo????, nena, avui fan OT...quina poca memòria que tens.....

    Tiaaaaaaaaa, QUANT QUE PATIREM COLLONS, PER DÉU, JA M'HO ESTIC VEIENT QUE ENS ELIMINARÀN!!!!!!!

    Shhhhhhhhhhhhm ningú ho ha llegit...vaja, qui no vull que ho llegeixi es en Clint, que desprès ja saps, me la lia catxo...

    :-P
    Andrea ....de acà y de allà said...
    se jode sant boi en beneficio de unos pocos...
    Joana said...
    Vaja dona. Quina pena.S'hauran de menjar els pisos!
    A veure si guanya el Barça....aixxx, que ja perdem! :)
    Bona nit wapa!
    Lourdes said...
    Gràcies, preciosa. M'agrada molt el post, i la música que hi has posat. La resolució final m'ha deixat, ara per ara, sense paraules...però les tornarem a trobar, oi?
    Petons
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Doncs si bonica, si :-(

    Joana: Ja vas veure que el Barça no va guanyar :-(

    Lourdes: Es clar que tornarem a troba paraules bonica i segur que podem seguir lluitant pr aconseguir que ens el tornin, es del Poble, es nostre!!!!!!!!!. Ànim bonica, ànims!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column