A cagar a la vía hombre yaaaaaaaaa

17 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Clint, Kapitana, Gaspar (fill de la Kapitana),Puji, Mikel, Charlie, Estripanits, Joana, Denea, Adagio, Gemminola... i tots els afeccionats blaugranes: Aquest post no ha estat fet amb mala hòstia, sabeu prou be que els meus colors son els blaugranes, per molt que aquests dies hagi estat emprenyada com una moto i n'hagi renunciat, però es el que hi ha, han jugat de pena i no han sabut aprofitar cap de les milers d'oportunitats que han tingut.

    Ho sento, de tot cor :-(
    gatot said...
    txell... bonica... segur que en Hatim no et falla!
    (he dit fAlla, eh? fAlla!!!)

    petons i llepades animadores!!!!
    David JB said...
    Uohjó, que els bombin. Jo també sóc del Barça, però avui volia que perdessin perquè vegin que la temporada ha sigut una autèntica merda i que un títol com la champions no tapés tot lo dolent que ho han fet aquesta temporada.

    Així, perdent avui, queda clar que la temporada ha sigut un desastre i que cal fer neteja i començar des de ja a planificar la propera temporada.

    En fi, que ja vindran temps millors
    Anònim said...
    va, vinga, anima't, que la barbie alaridos s'ha salvat tot i cantar de puta pena...

    juas!!!

    q passeu bon pont!!!
    Striper said...
    Pero tu no eras de la Ponferradina?
    neus said...
    em sembla que avui em mossego la llengua... bàsicment erquè no sé de què parles... tinc una llacuna a la memòria que va desde les 8 del vespre fins a quarts d'onze... només recordo el capítol de House.

    Aiiiiiiiisssssss és que si començo a despotricar... t'ompliré el bloc de merda :(


    Un petonàs blau i un altra de grana, perquè si vam sobreviure a l'època del Gaspart, el que passa ara no és res. (el que s'ha de dir una mateixa per animar-se, eh?)
    kpitana said...
    No se que dir..ahir estava tan i tan emocionada i nerviosa que tenia bones vibracions i la vàrem cagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!

    Ahir els meus ulls varen estar damunt l'Etonto aquest que no toca pilota, cap passe, cap ni un.. I el millor partit del Deco, que vagi a l'oculista tu! que segur que te estrabisme.
    El meu fill el pobre tot carregat de camisetes,banderes i bufandes per damunt el sofà es va quedar frit i no va veure res de res, pobret meu aquest dematí a les 7'00h demanava - Ens varem classificaaaar???
    i ha damunt la nostra Donatella (la tortuga de terra) ha passat ha millor vida un drama, avui dematí un drama!!
    estic preparada a l'hora del cafè per les bromes madridistes que m'esperen, això em passa per xerrar tant que som una boques.
    Ho sento..em feia especial il·lusió una altre final i havia fet la porra Liverpool- Barça
    cagundena Txell, ja serà l'any que ve!!
    besadetes amb pessics.
    KPITANA64 (i aquesta censura!!!)
    Anna,la Fdez.O. said...
    Són uns senyorets als que se'ls hi permet tot quan tot va bé i no se'ls pot exigir res quan les coses van malament !!!

    Vamos ,hombre !!!Sí, senyora !!! Es mereixerien anar a cagar a la via tots !!!
    Mikel said...
    Hem caigut a semifinals de la champions i nomes per un gol contra el que diuen que fa el milor futbol d´anglaterra...
    Charlie said...
    Per mi has estat massa benevolent.
    Clint said...
    Però tu no ets de la Pontferradina?
    ai les dones, no hi ha qui us entengui!

    Petons i bon pont!!!
    LlunA said...
    jjejejejej sense paraules, no?
    Anònim said...
    hahahaha! ja els està bé! jo estic contenta perquè el nàstic ha guanyat!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Nooooooo, ell nooooo :-P, jajajajajaja, petonets i llepadetes carinyu!!!!

    David: Si la junta directiva no fot una bona neteja aquesta merda de temporada no haurà servit de res. Saps?, em fa molt feliç saber que els jugadors del barça es putejaran les vacances sense gira per àsia o estats units, que les jodan hombre ya!!!!!

    Palito: Tu de parrandeo por ahi en el pont eh, ja cal que desprès ens expliquis on has estat i que has fet :-P No entendré que fot el public espanyol votant a aquesta frikie, es com lo del Chiquilicuatre aquest dels collons, fricades al canto!!!!!

    Striper: Oi tant que ho soc!!!!!!!!, però com ja l'hi vaig dir al Clint al seu post d'ahir, a casatenim factor RH Blaugrana a la sang, es impossible no estimar l'equip, els colors i el que per Catalunya representa, aixo no treu que estigui molt i molt emprenyada amb tots ells :-)
    Jo Mateixa said...
    Elur: Jajajajaja, jo també vaig veure House, però desprès del futbol, jejejejejejeje.

    Kpitana: Em va saber molt greu per el teu nano, de debò, es més, quant ens van marcar el primer gol l'hi ho vaig dir al Hatim. L'important es que facin neteja, canvin coses, aspectes, normativa interna etc, i apa, la temporada que ve a per tots els títols!!!!!! :-)

    Anna: Oi tant que si, vinga, a cagar a la via hombre yaaaaaaaaaaa!!!! :-P

    Mikel: Que si nano que si, que es cert, però joder, que el Barça es el Barça i podien haver fet molt més del que han fet, si o no??, pos eso :-)
    Jo Mateixa said...
    Charlie: Juasjuasjuasjuas, tu creus??, juasjuasjuasjuas.

    Clint: Llegeix la resposta que l'hi he donat al Striper i mira el teu bloc hombreeeeeeee :-P les dones complicades??, però que diusssssss :-O

    LLuna: Exacte :-P

    Núr: Ueeeeeee, visca el Nàstic!!!!!!
    thrillpier said...
    No cuts, no downsizing, no compromise, and no nasty heat-related mishaps. ARES is the epitome of the hardcore
    gamer's creed, mixing the best of many dimensions.
    Proactol Plus ReviewsAustralian Yowah opal

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column