De part del meu home, ahir a les 06:20h.

Nota: Estic sense Internet a casa des de diumenge……em connecto Wificament si el veí del costat em deixa, cosa gens factible aquesta setmana, ja ho heu vist.

A la feina no puc connectar-me com voldria, per tant...


QUE PASSEU MOLT BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!!

********************************************************************************
El Tribunal Suprem em te una mica fins allà per que encara no obre boca sobre el tema de l'Ateneu. Així doncs, seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!

12 Comments:

  1. Anònim said...
    Quin ram més macu!!!!!
    Charlie said...
    oooooooooohhhhhh!
    Bon cap de setmana!
    David JB said...
    Apa, igualment, passa un bon cap de setmana
    LlunA said...
    OHHHHHHH quines floretes més maques!!!

    passa un bon cap de setmana!!

    Petonets
    Clint said...
    bon cap de setmana! contra qui jugueu? jejejeje ah! i prepara el bikini per si de cas!

    Petons!
    Antoni Esteve said...
    Això es amor!

    Bon cap de setmana!
    Striper said...
    Igualment guapa.
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots i totes, que passeu un magnific cap de setmana, que diuen que farà solete, apa, tots a la platjaaaaaaaaaa.

    Per cert Clint, juguem diumenge a les 18:00 al camp del CD Leonesa, que van 11 a la classificació general, ja et mantindré informat del resultat ja, no t'amoinis :-P
    estripanits said...
    Gràcies i bon cap de setmana també per a tu!
    zel said...
    Quina preciositat, ara ja saps que és no tenir internet, oi? Una merda! Petons, preciosa!
    Llum said...
    Que mono, el teu home!!! Quin ram més maco!!!

    Bon cap de setmana!
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Aixxx que l'he començat amb el moquillo rajant, però bueno, mirarem de passar-ho el millor possible, gràcies!!!!

    Zel: Buaaaa nena, es horrible no tenir internet per que mira, si en tens però el plantejes no mirar els blocs bueno, tens un pase, saps que si t'agafa el rampell ho pots fer, res t'ho impedeix, però quant no tens internet, brrrrrrrrrr, que xungu nena, que xungu marianu!!!!!

    LLum: Eh que si que es bonic??, es que tinc un home que no m'el mereixo :-)P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column