100% Ateneu Santboià. Un meme



En Charlie ha passat un meme al Clint , al Veí de Dalt , al Puji , al Dani R. i al Ferran.

Ara l’agafo jo i no per que me’l passin, si no per que em venia de gust, però el meu es diferent, no son llibres de St. Jordi per que a mi no me n’han regalat (no ho han fet per que tinc la casa massa plena de llibres i com que ara mateix no disposo ni de temps per llegir els blocs imagineu-vos un llibre o dos, o tres...).


Així doncs, els meus llibres son dos dels que tinc a la feina, un pal, ja ho se, però un d’ells l’he tingut que llegir de pe a pa vàries vegades, a veure si endevineu quin es.

*************************************************************************************************************
El Tribunal Suprem em te una mica fins allà per que encara no obre boca sobre el tema de l'Ateneu. Així doncs, seguiu adherint-vos a la
Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!

15 Comments:

  1. El veí de dalt said...
    I jo que pensava que a tu t'anava l'alta tensió!
    Anònim said...
    El de riesgos laborales!!
    Jo Mateixa said...
    Veí: Per segons que ja saps tu que si :-P

    Anònim: Era massa fàcil oi? i més si es tafaneja el que fan els altres quant no toca.
    Anònim said...
    si es tafaneja el que fan els altres quant no toca.
    Que vol dir?
    Jo Mateixa said...
    Anònim: Vol dir el que diu, es simple, no creus?
    Striper said...
    Em fa l'efecte que no son de lectura gaire amena.
    David JB said...
    Uohh, riscos laborals, cosa a tenir molt en compte.

    A mi tampoc m'han regalat cap llibre, bé, l'altre dia FGC em va regalar un xDD he sigut jo qui els ha regalat, i també m'he regalat un per a mi.

    Passa-ho bé.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Cap dels dos son amens, ja t'ho puc ben assegurar.

    David: Coi, FGC regalaba llibres per Sant Jordi??, com se les donen no aquesta gent?? :-P
    Anònim said...
    EI no he llegit el post (desprès) nina has canviat el disseny..quina cosa més seriosa no pareixes tu..acostumats a flors i papallones ara aquest tan seriós...ei que m'agrada.
    saps que el Barça va perdent...
    ara llegeixo el post
    besadetes
    Jo Mateixa said...
    Kapitana: Si noia si, he tingut que canviar-la per que, recordes que l'altre dia en el mail em vas dir que tenies problemes de lectura??, doncs es veu que el disseny que hi tenia feia el ruc i per això em donaba problemes.

    He tingut que canviar i possar una plantilla normal, quant disposi de temps ja m'entretindre a buscar-ne de nova, si soc capaç de recordar quina va quedar segona al concurs que vaig fer per triar-la, igual la poso.

    Ja se que el Barça ha perdut ja, però que t'esperaves nineta??, la putada es que a Madrid ja estan posant bonica la guarri de la Cibeles, grrrrrrrrrrrrrrrr.

    Petonets amb pessics!!!!! :-)
    Alepsi said...
    La mateixa excusa per a no regalar-me llibres m'han posat a mi... ~~

    Jajajajaja! Visca el manual de riscs laborals!!! xDDDDDD
    Joana said...
    Bufff Jo mateixa, quines lectures que fas. Espesses , espesses. Jo vaig haver de fer el curs de Prevenció de R.L de grau mig i vaig omplir la casa de llibres d'aquests espessos. Un cop aprovat :), els he amagat!
    Que tinguis un bon diumenge wapíssima!
    Jo Mateixa said...
    Alepsi: Primer de tot estic encantada de veure't de nou per aqui, bentornada!!!!!!!! Pren-t'ho amb calma eh però, no miris de visitar a tothom de cop que et tornaràs lela :-S

    Joana: Ondiaaaa, bona pensada aquesta d'amagar els llibres aquests...on podria???, on podria???, mmmmm, deixa que pensi :-P Bon diumenge bonica!!!!
    Clint said...
    Eh! que jo sí que et vaig passar el meme al final!

    Baixa tensió...ja! no t'ho creus ni tu!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Ja ho se ja, però no va ser gaire formal la teva manera de passar,e'l :-P, jajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column