1 de maig de 2008


Dia del Treballador, i per això tenim festa, si senyor, per celebrar que no anem a treballar, juasjuasjuasjuasjuas, jo em pixo amb aquesta festa, més val saber exactament per que tenim festa avui, no?

El 1 de maig és el cent vint-i-unè dia
de l'any del calendari gregorià i el cent vint-i-dosè en els anys de traspàs. Queden 244 dies per finalitzar l'any.

No era ven be això el que jo volia, segueixo buscant....

Chicago, any 1886, dia 1 de maig, comença una vaga general de treballadors per demanar la jornada laboral de 8 hores. Això desemboca en la Revolta de Haymarket
(no es l’amo del Media Market, yo no soy tonta, crec vaja) tres dies més tard, el 4 de maig. Degut a aquests afers es celebra l’1 de maig com a Dia Internacional dels Treballadors.

També m’ha donat per mirar aquí havia nascut i mort un 1r maig de…1975, any del meu naixement (no es pas el meu aniversari avui eh, nomes es que tinc curiositat) i aquest es el resultat:

Naixement l'1 de maig de 1975: Alexei Smerin, futbolista rus…a casa seua el coneixen.

Mort l'1 de maig de 1975: Ningú.

No penqueu gaire en aquest el nostre dia, feu com jo, que son les 14:17 i encara vaig en pijama, no tinc el dinar fet i avui no penso fer ni el huevo, alaaaaaaaaa.
******************************************************************************
Voldria agrair al Bloc de Al Son de Unos tacones el premi que ha concedit a l’Altre Diari de Jo mateixa, moltíssimes gràcies!!!!!!

12 Comments:

  1. LlunA said...
    Aysssss si si, sigui com sigui i pel que hagi de ser...avui és festa...llàstima que jo no tingui pont que sino seria la bomba!!!
    Striper said...
    si no es una festa baladi, jo fins no fa gaires anys sempre enava de manifestació.enhorabona per els premis.
    DooMMasteR said...
    T'he fet cas i he tingut un dia de relaxxxx total ;-)
    helena said...
    DOncs aqui ni festa ni ná de ná que encara estic pencant i demà no tinc pont, snif...
    zel said...
    Holi, prenda...Jo tampoc he fet ni un huevo, vaja, he fet el gos tot el dia, el dinar i prou, i encara m'ha quedat cru perquè he dormit fins les dotzeeeee!!!!! Cosa que mai puc fer, ara, a les 11 de la nit em DEIXONDEIXO. Ah que mola la paraula... Petonets! Demà tenim pont, els nens i els mestres...jejeje, ja em sap greu!
    Robertinhos said...
    no he sortit de festa, però avui he dormit 14 horetyes...dia del treballador explotat! jajajaja
    Charlie said...
    "Mort l'1 de maig de 1975: Ningú." Fins la Sra. Mort celebra la festa dels treballadors!!!
    Joana said...
    Jo treballo perquè la meva companya pugui fer pont. Avui per tu, demà per mi!!!
    Bon pont!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    txelllitaaaaaaaaaaa yo cumplo el 26 de mayo¡¡¡.... me parece ke la agenda de mayo estara llena
    Jo Mateixa said...
    Jo porto dos dies fotent el vago total, ahir tot el dia en pijama i avui una bona part del mati, desprès hem sortit de compres i a voltar i de nou a casa a fer més el vago, m'he xupat totes les pelis possibles de la tele....bufff, em sento "perra" total, jajajajajajajajajaja

    Espero que vosaltres també hagueu gaudit d'aquestes dos dies i els que no heu pogut vinga animeu-vos, que el 12 de maig torna a ser festa!!!!!!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    jomateixaaaa yo he pasado currando como una loca y mañana sigo..pero ya no hablare dle tema ke me amarga jajaja
    gracias por incluirme en la lista de aniversarios.. la verdad es que soy del 78..asi ke hago los 30¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ siiii redonditosss y el 6 de mayo los 9 años de casada¡¡¡¡ si es ke toy vieja yo yaa, ke disfrutes el findeeee
    Jo Mateixa said...
    Andrea: està clar que aquest dia honora a la gent com tu, a la que penca un munt d'hores sense parar i no pas als vagos com jo que ahir i abans d'ahir no van fotre absolutament res :-P

    Ja està modificada la data del teu aniversari :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column