100% Ateneu Santboià. Quina nena!!!!

Els que teniu fills, sou tiets, padrins o teniu coneguts que tenen fills i els veieu sovint, segur que ens podeu explicar les mil meravelles en quant a les coses que fan, a lo divertits que son, a les habilitats que tenen.

I no poso en dubte que els vostres nens-nenes puguin fer un munt de coses.

Aquesta nena no es meva, això es obvi, però l’acabo de descobrir per Internet i m’he quedat glaçada, no se quina edat deu tenir, però us ben juro que jo amb la seva edat no podia fer res del que fa ella.

Els vostres nens/nenes ho farien això????

Quines habilitats tenen els vostres fills, nebots, fillols, fills d’amics????

Per cert, enhorabona de nou a les tres futures mames de la Blocesfera, la Kentuta que s'estrena, i La Mama del Pol i la Carolina que repeteixen :-)




Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!

*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

10 Comments:

  1. Rita said...
    La "meva nena" és fantàstica, la més maca del món i preciosa, però que jo sàpiga no fa res de tot això. El dia 1 fa el festival de fi de curs de ballet... ja t'explicaré. ;)
    Petons, bonica!
    Striper said...
    La meva apart de sorpenderm dia a dia toca el violi.
    menxu said...
    Ni amb la seva, ni amb la d'ara, ni mai! :'(
    Anna Tarambana said...
    Uuuuiii...

    Bé, suposo que tansi ho fan com sinó tots tenen alguna cosa fantàstica! És el millor dels nens! Com et deixen la boca oberta! :9 Bon cap de setmana!

    Disseny nou? Xulo!! :) (és que he estat molt desconnectada i clar... massa novetats!)
    Clint said...
    doncs jo que li veig una retirada a tu...

    Saps, a mi la veritat és que em fa una mica de pena, això no surt sol, cal entrenar i son nens...

    als meus no els dura ni deu minuts una activitat i a aquesta nena, el petit la mossegaria (li surten els ullals!) i el gran ni la miraria...les nenes son un rotllo diu! (ho tinc gravat per quan regalimi bava...)

    Això si, imagina com deu estar el menjador d'aquesta pobre gent...amb la nena saltant com una loca tot lo dia! buffff

    bon capde guapi!
    Jo Mateixa said...
    I això es amor de mare, tieta, padrina??...Rita suposo que parles de la filla dels teus amics, aquella que t'estimes tant oi?? :-)

    Caram Striper, aquesta noia et jubilarà eh si acaba siguent una mega crack del violí :-)

    Buenu Menxu no desesperis, hi han altres coses més importants en les que despuntes, segur :-)

    Ui disseny nou diu la tarambana, jejejejejeje, problemes amb les plantilles diria jo, però estiguès atenta que poder la torno a canviar, que no m'acaba de fer el pes. El piset be???? :-)

    Jajajajaja Clint el teu petit comença a ser Dràcula i el gran encara te molt de camí per fer abans no s'assembli a tu en quant a les dones, jejejejejejeje.
    zel said...
    Els meu fills tenen l'habilitat del futbol (t'ho juro, de veritat) i l'altra gloriosa de perseguir la mama...
    Jo Mateixa said...
    Zel nena doncs si son tant bons en el futbol portel's a Can Barça, encara en farem estrelles dels teus nanos :-)

    Petonets bonica!!!!
    Anònim said...
    Osti aquesta nena és una passada!!! però com apunten més amunt això no surt sol...

    El Pol et puc assegurar que no fa això ni de broma!!! (és molt poc àgil) ara bé deixeu-lo parlar i ja veureu...

    Gràcies per la felicitació!!
    Petons i abraçades!!!
    Jo Mateixa said...
    Jejejeje, vadascu te les seves habilitats Mama del Pol, uns xerrem molt i els altres fem coses com aquesta nena :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column