100% Ateneu Santboià. Paraules

Es curiós com una simple paraula pot canviar el concepte que tenies d'una persona determinada.

Soc HETEROSEXUAL, però entenc i respecto als HOMOSEXUALS.

Que jo estigui mantinguent una conversa amb una amiga i l'hi deixi anar un ENTENC, ENTENC, no vol dir que sigui lesbiana....o si ho vol dir i jo no m'he enterat??

Resulta que si dius la paraula ENTENC ja ets homosexual, quins collons, per que la Wikipedia no en diu res d'això??, ara que??, s'ha suposa que he de buscar altres paraules per dir que ENTENC DE LLIBRES i DE MÚSICA, QUE ENTENC ELS SENTIMENTS DE LES PERSONES, QUE HI ENTENC D'ANIMALS, DE CINEMA O DE LITERATURA???


Jo hi entenc i NO soc GAY, joder, que m'agraden els homes a mi i molt!!!!!!!!!


Sabieu que està visquent a l'Hotel Arts de Barcelona amb una mena de novieta catalana??

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

15 Comments:

  1. Rita said...
    Pel que jo sé, la paraula "entenc" la fan servir entre els homosexuals per dir si n'ets o no, però evidentment, no perquè tu diguis que entens una cosa ja vol dir que ho siguis, ni tampoc ho interpreten així. Et deuen haver fet una broma... :-)
    Bona setmana!
    estrip said...
    comprenc! no està bé!
    Anònim said...
    Em sembla que t'han tocat el voraviu, cosineta! Quina reacció :-p Puc donar fer que la cosineta ho entén tot la mar de bé però no entén. ;-)
    Anònim said...
    Entenc, entenc... a mi homes com aquest també m'agraden i molt, eh??? entens??
    Striper said...
    Es que hi ha gent mira jo soc plenament entenedor i solidari amb la homosesualitat , per aixo i per fer un pas mes soc Lesbiano.
    LlunA said...
    L´última noticia....amb una novieta??????? ohhhhh jejeje aquest home m´encanta!!!!!!!

    El tema de l´entenc...depen del contexte, no?????
    Deu ser com al castellà, "capullo" i tots els "capullos" no son iguals...alguna cosa així, jejejeje
    No em venia cap altre paraula al cap....

    ;)
    kpitana said...
    jo ENTENC el que dius i ENTENC perfectament que a totes ens agrada aquest HOME...com està i com m'agradaria que M'ENTENGUES.
    jajjajajaja
    bona nit reina estimada besadetes amb pessics (aquesta es la clau per que tu m'entenguis i sabre que som na kpitana)
    Jo Mateixa said...
    Ja ho se Rita, ja, ara ja ho se, jejejejejeje. Suposo que si que m'han gastat una broma, però ves, quina broma, amb lo que a mi em posen els homesssss :-P

    Ja bueno Cris, el que passa es que la meva amiga m'ha dit ah però ets lesbiana?? i m'he quedat a quadres, ella encara deu riure del meu careto :-S

    Jejejeje, vale Estrip vale :-P

    Nooooo unquepassava ja saps com en soc de liberal per aquestes coses, em sembla perfecte i meravellos que cadascu pugui triar el sexe amb el que vol gaudir, però altre cosa es posar a prova la meva tendencia sexual, coi això no!!!!, jejejeje, petonets cosinet guapu!!!! :-)

    Jajajajaja, oi tant que t'entenc Mama del Pol i de l'Aniol :-P
    Jo Mateixa said...
    Ondia Striper, tu com el meu pare...lebianu total eh, punyeteru!!!!! :-P

    I a mi LLuna i a mi, aquest tio em posa com una motoooooooooo :-P

    Jajajajaja Kpitana, i es que com l'hi podem fer un lleig a un tiarro com aquest, oi, oi, oi???, jejejejejee, entenc perfectament la teva clau i se de sobres que ets tu cuca guap, petonets amb moooooooolts pessics :-)
    Núr said...
    Mira... el començament d'aquest post m'és completament igual! SENYORES, AGAFEM VACANCES I ANEM A BUSCAR AQUEST TROS DE MATXOTE!!! NO POT SER QUE NOMÉS EN GAUDEIXI UNA!!!!

    AL ATAKEEEERRRLLLLL!!!!

    (i jo sí, que hi entenc... en homes!!! prò, si hi tens problemes... potser que comencem a comprendre, els heterosexuals.)
    Jo Mateixa said...
    Núr nena...que dic jo que...em vens a buscar i anem a l'Hotel Arts a fer marranades amb aquest tiarron????

    :-P

    Tu ets de les meves eh!!!!, jejejejejeje.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    no tenia ni ideaaaa de esto dle enten¡¡¡ jajajaja debo haber pasado varias veces por lesbiana, pero mucho no he ligadoo ehh¡¡¡¡ jajajaja mira menos mal que avisas, asi no doy falsas pistas... un besoteeeeeeee
    Mikel said...
    Per aixo el meu blog es diu Doncs no ho entenc jejeje ;-PPPP
    Núr said...
    mmmm... prò ens posem d'acord amb els escots, eh? que competir entre nosaltres no toca!! 'nem-hi, 'nem-hi!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja, es complicat això de les paraules oi Andrea?? :-P un petonet guapissima!!!!

    Ahhhhh, vale, vale Mikel, ara ho entenc!!!!! :-O

    Vingaaaaaa Núr que fem tard!!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column