100% Ateneu Santboià. La mà al cul


Va remenar el cul com qui remena el cos sencer,
va examinar cada minúscula part de la seva anatòmia,
va dir-l'hi que allò era sensacional,
i no va poder fer una altre cosa.


Que tingueu molt bon cap de setmana!!!!!!

*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

8 Comments:

  1. Clint said...
    i què...que va fer? menjar un iogurt?

    Bon capde!
    SOLER said...
    ...mes tard fumaba una cigarreta mentres prenia una copa tota satisfeta.
    zel said...
    Els somnis de vegades angoixen molt. Si et consola, fa dies que em desperto a cap hora i no puc tornar a dormir, i quan m'adormo, sommio bajanades tan grosses que no es poden explicar. Hauré de tornar a fotre'm un trankimazin abans d'anar al llit, que si no....


    Petons princesa, molts petons!
    Núr said...
    Si és que ja li deia jo a ma mare que sí, quan ella em preguntava: «Tu per a què vols un nòvio?? Perquè et toqui el cul???»

    :)

    Bon cap de setmana, preciosa!
    Jo Mateixa said...
    Juasjuasjuasjuas, si, si Clint, justament un iogurt es va menjar :-P

    Veus, aquesta es bona Soler, però saps que passa...que en aquesta casa ja no fuma ningú :-P

    Quina mena de bajanades Zel??? si son eròtico-festives en plan que et lies amb un blocaire explique-les eh :-P

    Jajajajaja Núr...com son les mares eh, més llestes... :-P
    LlunA said...
    La mà al cul....mmmmmmmmmmmmmjejeje

    Bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Joana said...
    Un Actimel...després?
    Bon cap de setmana guapa!
    Jo Mateixa said...
    Si, si LLuna, la ma al cul :-P

    Gràcies Joana per recomanar un Actimel, jejejejeje.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column