Gràcies, meme i dol

Fa tants dies que no escric i tinc tantes coses per explicar, que no se pas si fer dos post avui, per que poder un de tirada es fa avorrit, o be explicar-vos s’ho tot en un parell de dies…però es que no se pas si podré fer-ho!!!!


A més…tenim una porta a punt d’obrir-se...o no....apa, tot de cop i si no us ho acabeu avui passeu demà i ja està home!!!


Primer de tot voldria agrair públicament al Gatot el gest que va tenir amb mi fa unes setmanes, poca vergonya la meva que l’hi vaig donar unes gràcies totes cagades, i no pas com ell es mereix. El Sr. Gatot em va deixar un regal molt especial al seu bloc, us deixo l’enllaç AQUI per que ho veieu...ja saps que t’estimo molt oi carinyu???, de nou gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


S’ha suposa que jo l’he de donar a algú i em ballen per el cap un munt de persones, de debò moltes, però voldria donar el premi a 3 persones molt especials per mi (puc fer-ho Gatot??), per tres motius diferents...un per que ha estat amb mi pa lo bueno i pa lo malo (i per això me l’estimo tantíssim encara que ell ho posi en dubte), un altre per que lluita cada dia per defensar unes idees, les seves que a voltes vull fer meves o que fins i tot vosaltres les feu pròpies, i per que es una guerrera nata (i no em diguis que no que m’emprenyo, t’admiro moltíssim i ho saps), i la tercera, però no menys important, per la dona que amb la seva valentia afronta, dia a dia, la seva vida i m’ajuda a afrontar la meva (encara que ella no ho sap), amb tot el que això comporta (decisions difícils, mals rotllos, etc...), a la que friso per estrènyer entre els meus braços i fer un peto immens, dolç, tendre....


Ells son en Pep, la Zel i na Kpitana.


Us estimo molt als tres, ja ho sabeu, no m’ho feu repetir cada dos per tres, homeeeeee!!!!!!!!!!!!!!


******************************************************************

Arranquem amb la segona (sembla que estigui ballant una sevillana tu), la guapíssima Mama del Pol i ara també de l’Aniol, m’ha deixat uns deures a casa seva....contxos, amb la feina que tinc, jajajajajajajaja, ja saps que la faré encantada...aquí va doncs...


S’ha de fer una llista amb 16 intimitats....ai caram, no se pas que hi puc posar....


1.- Els meus primers reis (amb ús de raó) van ser horribles, carbó, cagarades...això fa mal eh.
2.- He fumat de nou, se que no ho hauria d’haver fet i de fet no es que hagi tornat a fumar, es només que dilluns...desprès que passes el que us explico més avall no vaig poder evitar calmar els nervis fumant, però nunca mais eh!!!!.

3.- Últimament tinc molts gasos, a veure, no es que em vagi tirant pets pels puestus eh, nomes es que al vespre quant arribo a casa tinc la panxa molt inflada i ja no se que fer. Al migdia menjo suau, amanida, una mica de carn a la planxa i poca cosa més i als vespres quasi no sopo. Algú sap el remei?? Ja he provat amb les pastilles aquelles del l’anunci dels globos i no em funciona, a mi no tu.

4.- Ploro cada cop que veig l’últim anunci de la Coca Cola.

5.- Canto, m’agrada cantar i en Hatim (que m’estima molt) diu que soc molt bona...ves, que ha de dir ell.

6.- Fa una setmana que no faig l’amor amb el Hatim, be, ni amb ell ni amb ningú, òbviament. L’hi han canviat el torn a la feina i fa de 07:00-15:00 i quant arribo a casa esta tant cansat que s’adorm al sofà, no tenim cap dels dos esme de res...a veure aquets findeeeeeee!!!!!

7.- Una vegada vaig votar CiU...no em feu recordar ni com, ni quant, ni per que...brrrrrr....

8.- El primer partit de futbol que vaig anar a veure en un camp professional va ser a Sarrià amb l’Avi Ramon, no recordo contra qui jugaven. El cap de setmana següent el pare em va dur a veure el Barça contra el Bilbao, per desintoxicar-me de Can ràbia bàsicament, jejejejeje.

9.- Trobo molt a faltar als avis.

10.- Si em feu un peto al coll (els nois) soc tota vostre, si m’acaroneu els cabells començant per la nuca (els nois) també, si em feu un peto als ulls (els nois) deixareu de ser amics meus per la resta de la vostre vida, això no ho suporto, quins nassos??

11.- Tinc pessigolles a la punta del nas, però en canvi a amb l’edat ja no en tinc a la planta dels peus...soc normal Sr. Doctor??

12.- Vaig tenir de novio a un paio que prenia cocaïna, era alcohòlic i ludòpata, per sort me’n vaig adonar a temps i el vaig plantar.

13.- Si al hivern dormo despullada sota el nòrdic, suo més que quant dormo amb roba.

14.- A l’estiu nomes em suen els peus.

15.-Trobo molt a faltar al Patufu.

16.- Una vegada, fa uns quants anys, vaig pagar una factura de telèfon mòbil de quasi 50.000 pts.


I ara l'hi paso a...la Núr...per que vull saber les seves intimitats, jejejejejeje.


******************************************************************

I per últim, he de tot dir-vos que aquest dilluns estàvem de dol, en Patufu va caure per el balcó de casa i va morir. El cert es que en Hatim es va espantar molt per que estava a casa amb ells i va anar tot tant rapid que el pobre no va poder fer res per evitar que passes, imagineu-vos, ha estat molt neguitós tota la setmana, amb un sentiment de culpabilitat que no se pas com treure-l’hi i el cert es que no va ser pas culpa seva, però ja no se com fer-l’hi entendre, va passar per que tenia que passar i punt.


Ara la Bunica s’ha quedat….vídua??, i ja sabeu, els que llegiu Quina vida aquesta com de dolentota es ella, tant que he decidit donar-la. No la vull tenir a casa, en Patufu era molt bo, sempre ho ha sigut i ella l’hi ha ensenyat a fer moltes marraneries, a pixar i cagar fora del seu lloc, a escalar per els llocs més complicats de la casa, a saltar....i ves, això l’ha dut al seu final. Total, que ahir la mare tot passejant a preguntat a una casa de pagès que hi ha per Pineda si cabria la possibilitat de portar-la allà i ens han dit que cap problema, així doncs com que el dia 14 estarem per allà dalt, ens l’emportarem.


Em fa pena si, per que se que en el fons ella no en te la culpa, però be, no vull patir com he patit aquests dies :-(


I res...em deixo alguna cosa???, probablement si, però ara estic massa cansada i calla tu, que en Hatim, que encara es al llit, em recalama...se’m gira feinaaaaaaaaaaaaaaaaa.......


BONA SETMANA PER A TOTHOM!!!!!!

17 Comments:

  1. Striper said...
    llarg i gens aborrit tota una delicia de post un petonaz molt gran guapa.
    Rita said...
    Aprofita bé el capde doncs... ;-)
    Petons, bonica!
    Anna Tarambana said...
    Quantes coses ens expliques! Bufff!!! M'han agradta molt les teves intimitats... jejeje... és que les intimitats són els que ens fan humans!

    Bon cap de setmana, guapa! :*
    estrip said...
    tant si hi han alegries com si hi han tristeses, no us deixeu el sisè per una altre setmana!
    kpitana said...
    T'estim nina dolça....
    avui no estic per res, estic cansada i enfadada...mogudes meves que he d'arreglar i no arreglo però que a la llarga em duran problemes....necessit desendollar i tornar començar com ho puc dir.. fer un RESET però el cos humà tan perfecta encara no te aquesta funció.....
    batuadell cagondena mira que venir a Barcelona i no te pugui veure..però no te facis il·lusions tornaré.....jajajajaja i no te quedarà més remei que veurer.me jajajajaa
    un milió de besadetes amb pessic estimada...

    quina gràcia les intimitats...jajajjaa
    kpitana said...
    Per cert sento molt lo del conillet..
    .el Padri de la Coca-Cola és el padrí de la meva amiga Magdalena (que surt a l'anunci al final quan brinden amb la coca-cola) ser totes les annecdotes de la filmació i el poble on és va filmar es Vilafranca de Bonany...
    Lourdes said...
    Petons, preciosa, i mima't molt!!!
    gatot said...
    em sembla jo mateixa que t'hauria de rentar la boca amb sabó després de dir tantes barbaritats (quan feies referència a mi)!

    :)

    i amb el meme, clar que pots fer el que vulguis... però no t'has deixat el regal friki? jajajajajaja

    ja veuràs, després vindrà la Montse i et tocarà la cresta!!!!

    petonassos i mosegades al coll!!!!!!
    zel said...
    Ets la dolça més ensucrada de tota la blogosfera propera i intíma, ets ...una joia preciosa, jo també t'estimo. Ja ho saps!!! Uix, quin medallot....jejeje, em torna als nays de la meva àvia i mare...


    Petons, jejeje, en Hatim et reclama, jejejeje
    una més said...
    Oh, pobret Patufu!

    No pateixis per la Bunica, a Pineda segur que hi estarà molt bé. I tu t'estalviaràs molta feina (encara recordo quan vam comprar els hàmsters pel Pol).

    Ara, a mi el que em té intrigada és aquesta porta que s'obre...

    A veure si desvetlles el misteri aviat!

    Petonets.
    Cristina said...
    Noia, quanta informació ens dones a aquest post. Quina llàstima en Patufu!Els animalons fan tanta companyia...Ja ens explicaràs això de la porta. Quin misteri...
    Abogadaenbcn said...
    qué bé que ens expliquis tantes coses i... us acompanyo en el sentiment!

    Ah, jo també plor amb l'anunci de coke.
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots, avui no puc contestar, be, ja sabeu que últimamemnt no puc constestar quasi be res i això quepenso molt en tots vosaltres, però vaig molt liada a la feina i amb el canvi d'horari del Hatim a la feina encara més liada per que quant som a casa mirem de fer coses plegats i quasi no tinc temps per res més.

    Ara soc a la feina i tinc a la Bunica aqui amb mi, tinc uns bons jefes que m'han deixat que estigues aqui, pobrissona, no molesta ni fa soroll, s'ha portat molt be tot el matí, avui anem a Pineda quant pleguem i demà la Bunica tindrà uns altres amos que espero que la tractin be, si més no millor del que la he tractat jo :-(

    Em fa pena portar-la allà, però jo a casa no puc, cada cop que me la miro ploro, em sap greu per ella i per el Patufu i estic trista per això.

    Bé, el cap de setmana a Pineda amb els pares i diumenge baixare'm, a veure si per la tarda de diumenge puc penjar algun post.

    BON CAP DE SETMANA PER TOTS!!!!
    LlunA said...
    Quantes coses!!
    Primer de tot, em sap molt greu lo del Patufo, aysss amb el carinyo que s´agafa a les bestioletes... :(

    Guay aquest meme i saber moltes més coses de tu, estic amb tu amb el tema de l´anunci de la coca cola...és tant tendre i fa pensar tant!!!

    MOlts petons ;)
    Anònim said...
    Hola guapaaaaaaa!! acabo d'atera per aquí, ara feia dies que no passava, em sap greu lo del Patufu i és normal que el HAtim pobre se senti culpable....qui no se'n sentiria?? i per la Bunica no t'amoinis segur que estarà de maravella!!!

    Gràcies per contestar aquest meme, hem va fer gràcia perquè ens fa mostrar una petita part de nosaltres mateixos...

    Molt bon dia i bona setmana!!!
    Joana said...
    Una abrçada Jo mateixa. Cuida't molt. Se't troba a faltar!
    Bon capde! :)
    Jo Mateixa said...
    Gràcies LLuna, la veritat es que he estat tristota tots aquests dies per la mort d'en Patufu, no se noia, els agafes tanta estimació als animalons que nomes que els passis un refredat ja t'amoines, el cert es que he plorat bastant, pe`ro be, es llei de vida, no?

    La Bunica està molt be Mama del Pol i de l'Aniol :-), la meva mare ha anat aquesta setmana a veure-la i diu que està estupendissima amb un munt d'amics conillets i conilletes, això es fa feliç, si ella està be jo em sento menys culpable.

    Joana bonica, em sap greu no haver-te felicitat abans, però la feina, la casa, la familia, es el de sempre, l'estres, la cris, bufffff, amb retard ho se però PER MOLTS ANYS GUAPISSIMA!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column