No us penseu pas que m’he oblidat dels Aniversaris Blocaires, només es que ens ha coincidit que aquest mes d’agost només n’hi ha hagut 2, començo amb l’últim d’aquest mes.

L’home que avui fa anys també va celebrar amb nosaltres l’Aniversari del seu Bloc ja fa uns mesos.

A banda de dir que tinc passió per ell, no se ben be per que, però des del primer moment que el vaig llegir vaig sentir que l’havia de protegir d’aquest món, crec que es una bellíssima persona i me l’estimo molt. Si ja ho se, possiblement això h hagués d’haver dit al final, però els post el faig jo i el Bloc es meu, que carai!!!!

Amb ell hem gaudit d’un munt de paratges, que nosaltres que tenim més propers que ell, de vegades no hem sabut veure ni apreciar, amb les seves fotografies, signades sempre amb les seves inicials, hem visitat bona part de Catalunya, quasi be sempre a alta velocitat.

Amb ell hem conegut millor una part d’aquell país que a voltes ens fa com mandra conèixer, poder per que es allà, més lluny, i ell en canvi no ha tingut cap mena de recança de mostrar-nos les coses d’aquí i d’allà.

Amb ell hem hagut de buscar unes ulleres de sol, sabem que un dia va fer una travessa de 13 que va tenir que compartir amb 53.628 persones, sabem que on ell viu corren paraules com chompazo, toyaco, to’ turrón, dufi i unes quantes més, d’ell sabem que l’hi vull la sang de tant en tant.

També sabem que un dia es va comprar un ZenV, ell ha viatjat al meu poble imaginàriament, sabem que l’hi agrada molt en Shin Chan, segueix també la sèrie Ventdelplà i ell solet va detectar un greu error en uns dels capítols. Sabem que te passió per Catalunya i per les Catalanes (jo no perdo l’esperança de que es traslladi aquí per tal de tenir-lo més a prop).

Suposo que a aquestes alçades ja sabeu qui es que fa anys, però per si encara no ho teniu clar del tot, sapigueu que es un amic de tots nosaltres que adora el nostre idioma i si no mireu aquest post que va fer al novembre passat.

Un 24 d’agost de 1984, va néixer en David - Lapri, un Madrileny d’Alcorcón més català que molts de nosaltres. Carinyu, tinc moltes ganes de que ens coneguem en persona i et recordo que tenim una visita pendent al CCM del Metro de Barcelona (si ens donen permís, es clar). Per favor, sigues sempre tal com ets per que m’encantes!!!!!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPISSÍM!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 Comments:

  1. Anònim said...
    Moltissimes felicitats!! a disfrutar d'aquest dia que cada aniversari, ni que soni a topic, és unic! ;)
    David JB said...
    Moltes gràcies Meritxell, ara et convidaria a un bombón o una empanada de les que he comprat a el corte inglés per als companys de feina, però bueno.

    Doncs això, que et vagi també molt bé a tu.
    Mikel said...
    bombons i empanadas....curiosa combinació!! jejeje
    Adagio said...
    ja he tornat més Italià que mai!
    Jo Mateixa said...
    David: Espero que hagis passat un fantàstic dia!!!!!, m'encanten tant els bombons com les empanades, si haguès llegit abans el teu missatge haguès enviat un noi de MRW a buscar-ho tot :-P

    Petonets guapo!!!!!!!!!!!!!!!!
    Joana said...
    Felicitats David!!!
    Mmmm una mica d'empanada i un bombó!I demà verduretes! ;)
    Bon capde, Jomateixa!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column