El Zoo de Barcelona i els nens

Des que vam arribar al Zoo, molt d’hora per cert, faltaven 2 minuts per obrir, i fins que vam marxar, passades les 19:00, no vam parar sentir frases com:

Mira, mira, mira papa, estooooooooooooooooooo

Mira, mira, mira, papa esto odoooooooooooooooo

Mira, mira, mira, papa que macuuuuuuuuuuuuuuu

Ohhhhhhhh, mira, mira, mira que gandeeeeeeeeee

No nomes el nostre era el que parlava així, dijous el Zoo de Barcelona estava a rebentar de canalla i es que suposo que les vacances s’acaben i els pares ja no tenen més llocs on portar els nanos, jo em pensava que el nostre era l’únic impertinent i pesadet i no, ahir vaig veure que no som els únics que patim aquesta creu.

El cert es que l’Ismael es va portar d’allò més be, tot ho volia veure, tot ho volia tocar, a tots els animals es volia apropar, i es que es un nen molt valent i poder massa agosarat, ens ho vam passar molt be tots tres, tot i que al vespre estàvem cansadíssims. Ell es va adormir així que va pujar al cotxe, en arribar a casa va ser com si les piles normals que porta s’haguessin convertit en Alkalines per que fins a les 00:00 passades no es va adormir, estava com boig recordant tot el que havia vist i tocat.

He penjat mooooooooooooooooltes fotos a l’Àlbum Picasa (crec que n’hi ha més 200) i no us dic pas que us les mireu totes, però si voleu fer un cop d’ull a allò que vam veure passeu-vos-hi.

Aquí us en deixo una, quant va pujar a un poni acompanyat del seu pare, també us deixo un vídeo (a sota de tot), que veig que ara Blogger també ho permet, espero que no descuajaringui gaire el Bloc.

I ara me’n vaig a dormir, d'aquí a unes hores en Hatim a d'ajudar a el meu germà i la meva cunyada a fer el trasllat de pis i a mi em toca passar la prova de foc, un dia sencer amb el nen, tots dos sols, sense el seu pare, creieu que podré fer-ho be???

Per cert, del pis ja tenim els electrodomèstics aparaulats amb la botiga i ens surt bastant millor de preu per que ens fan descompte ( no hi ha res com tenir una mica d’enxufe en aquesta vida), que descanseu!!!!!

12 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Olé per Mi Mateixa, aquest post s'haguès hagut de publicar ahir al vespre, però en lloc de publicar l'hi vaig dir guardar como borrador :-(

    Ho sento!!!!!
    Mon said...
    hola, quins records del Zoo... fa ...ufff que no hi vaig m'has portat uns records que tenia desat en algun raconet...gracies
    Anònim said...
    Molt bé la visita al Zoo, em crida l'atencio que en algun moment que parlas del Ismael, diguis el nostre. ho trbomolt be per el net i el Hatim estara content de quetambe te l'estimis.
    Anònim said...
    jajjajajjajja!!

    qué gran!!

    vas anar el dijous?! el dijous els meus germans i mons pares es van passar el dia al zoo! qué bo!

    no sé si l'és, però el nen ros que surt al video s'assembla a en Yago, no sé pas si l'és. els ensenyaré el video a mons germans... :)

    que n'és de petit el món!!

    un petó!
    Tals said...
    Anda, jo hi vull anar dimarts!! A veure els animalets, que ja fa molts anys que no el visito :P petonets
    Jo Mateixa said...
    Mon: encantada d'haver-te apropat a aquets records. La veritat es que des de l'últim cop que hi vaig ser a canviat molt, hi han zones que estan bastant obsoletes,però d'altres les tenen molt ben cuidades.

    Striper: En Hatim està molt content de veure que el nen i jo ens estimem molt, m'ha sapigut molt de greu quant han marxat :-(

    Esteve: El noi que duia aquest nen tenia uns ullaços blaus que tombaben d'esquena... :-P

    Mira que si fosin ells???, que petit es el món, ja ho pots ven dir ja.

    Tals: Doncs si volguessis anar a veure l'especacle dels Dofins mira be els horaris, crec que actuen a les 11:30, a les 16:00 i la última sessió, que es la que vam veure nosaltres, es a les 17:30 (aquesta en castellà). Més que res t'ho dic per que hi han cues quilomètriques i es possible que si aneu a la penúltima sessió no hi hagi lloc i hagueu de fer 1 hora i 1/2 de cua com vam fer nosaltres :-S Petons!!!!!!
    g! said...
    Bravo!! I és que ets un "acha", tot un dia al zoo ha de ser durillu eh?

    Pos rés, a veure que tal tot el dia amb el peque :-)
    Jo Mateixa said...
    G!: Ho va ser, moltes hores amunt i avall escoltant plors, crits, nervis, però va valer la pena, recomano a qui tingui fills que vagin tant al Zoo com a la Cavalcada de Reis, l'any passat hi vam portar el nen però es clar, encara era massa petit, tot i així va gaudir moltíssim!!!!!

    Les cares de al·lucinats que posen quant veuen coses noves es impressionant.
    Antoni Esteve said...
    snif,snif, els meus ponis!
    Aix, que maco veure com gaudeixen els nanos amb els animals.

    baba!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Que dius que et cau??? :-P
    Anònim said...
    Hola jo vull anar al zoo amb la meva filla demà dissabte i volem anar en cotxe per la nena, allà es pot aparcar en algun lloc. Un salut.
    Jo Mateixa said...
    Oscarnoe: Ostia perdoneu, no he vist el vostre comentari fins ara, segurament ja estareu al Zoo :-( si que hi ha lloc per aparcar, de fet hi ha un parking just davant de l'entrada del Zoo per on passa el Tramvia.

    Ho sento!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column