Desprès de 3 anys i 1 dia


Molts de vosaltres no heu entès el post anterior, a veure, no es que no l’hagueu entès, es que heu opinat sense coneixement de causa (que de vegades es el que us toca fer, pobrets meus) per tant, passo a explicar-vos allò que us deia en els comentaris anteriors.

Lo dels tres anys anava per que desprès de tres anys la meva empresa, vaja, allà on hi passo la major part del dia, ha decidit agafar una persona per fer tasques administratives, es a dir, que per fi i DESPRÈS DE 3 ANYS, tindré algú que m’ajudi.

Ara be, com queda que desprès de tres anys esperant una persona per que m’ajudi, ara sigui jo la que decideix que marxa de l’empresa?? De vegades n’he parlat d’això amb en Hatim, fins i tot amb el meu germà o amb alguna amistat, si el meu pare es un dels socis el més normal es que jo aguanti, apetxugui amb el que hi ha ara i quant ell es jubili l’hi compri les accions, així passi a ser propietària d’una part de l’empresa.

Però no, no es el que vull, primer per que mai tindré calers per comprar l’empresa i segona per que si els tingues no ho faria pas, desprès de 10 anys a la mateixa empresa, si, si, 10 anys, n’estic fins al capdamunt i crec que ha arribat el moment de volar, jo he fet de casa i ara ho vull fer de feina, per tant…

Dona blanca aparellada busca

Una feina molt ben remunerada, menys de 1.600 euros mensuals no son ni estudiables.

Horari completament flexible, de dilluns a dijous fins a les 17:00 com a molt i les tardes dels divendres fins a les 15:00.

Que estigui al costat de casa per tal de poder anar a dinar amb el meu home i, a poder ser, fotré un bon polvo, em comprometo que això repercutirà favorablement en el meu rendiment professional.

Ofereixo

Tota Jo Mateixa.

Apa, alguién da más???

20 Comments:

  1. Anònim said...
    Això de TOTA JO MATEIXA m'ha arribat ben endins, mmmmmmm, debò que et dones tota????

    On he d'agafar numero??
    Striper said...
    Ostres pues que tinguis sort pero ho veig dificil tal com esta el mercat laboral.
    Jordi Casanovas said...
    Jo també la vull aquesta feina que demanes . Si en trobes dues m'avises. D'això... dinar amb el teu home també m'estaria bé, el polvo amb el teu home, te'l deixo per tu.
    robelfu said...
    Dels covards mai s'ha escrit res.
    Si aixó et fa ser més feliç buscau, que la vida només es viu una sola vegada.
    un petonàs.
    Anònim said...
    Ostres noia!! estic uns dies sense poder treure el cap per aquí i tens el blog revolucionat!!!

    Si realment és el que vols endavant!!! però has d'estar-ne segura...espero que tinguis sort en la teva recerca de feina...

    Sort, ànims i petons!!!!
    Joana said...
    Penso que 10 anys és un límit bo per canviar de feina ( si pots ). Jo ho vaig fer, bé d'empresa, i és començar una altra etapa, aprendre , conèixer gent nova...una mica un revoltí i no et "cremes"...
    Apala wapa ja ens explicaràs...
    Bona nit JM!
    zel said...
    Jo, no puc dir res, si tu ho tens clar, doncs apalà, ara això del sou ho veig magre, jo porto un segle treballant i de mestra i cobro xxxx eurus que no arriba a ser gaire més que els teus 1600 , és a dir 1600+200 comptant triennis sexennis i collonennenis...vull dir que... si vols, em véns a ajudar...
    petons repreciosa!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    pues yooooo pido un trabajo que sea de dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ y si es interesante para mi cerebro mejor¡¡¡¡¡ y si llega a los 1000 euros mejor..que mejor... pero ya en mi casoo es muchooo pedir.. un besoteeeeee
    Dani R. said...
    Escolta... què és això que sona al entrar al teu blog?
    Denea said...
    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    juas juas juas!!!!!!!!!
    porque yo lo valgo di que si!!!!
    i jo, que em ocnformo amb fer un doctorat ambu na beca de menys de mil euros...
    xD
    en fi...cal lluitar pel q vols no? vola, vola ben alt i sigues molt feliç ^_^ petons preciosa!!!!
    P.D: al semestre següent seguiré anant a classe amb la teva cunyada jijijjij xDDDD
    DooMMasteR said...
    Ufff!! 1600 euros!!

    Que lluny ho veig :-(
    Jo Mateixa said...
    Anònim: Sigues valent/a i digues qui ets!!!!! :-P

    Striper: Ho se nano, ho se :-(

    Cristina: Dona, per demanar que no quedi, no??? :-P Si jo tinguès bons companys no m'ho plantejaria pas de marxar :-(

    Jordi Casanovas: Ostres, ja l'hi diré al Hatim que llegeixi el teu comentari :-P jajajajajaja.

    Robelfu: Dona, més feliç no, però més tranquila animicament parlant et ben juro que si :-)

    Mama del Pol: Ostia per revolucionada casa teva, ja se l'hi han pasat les ganes de cagar al Pol, jajajajaja, com he rigut nenaaaaaaa, però no puc deixar comentari, no em deixa :-(

    Joana: Us mantindre ben informats, tranquila :-)

    Zel: Ehhh, que jo no cobro pas 1600 euros ehhhhh!!!!, tant de bo, jo nomes demano i si cola cola tu :-P

    Andrea: Mira, el meu home també busca una feina de dia, aixi almenys podrem passar més de 20 minuts entre setmana :-S

    Dani R.: Dons es el Indian Summer dels Manic Street Precahers, ves a TOC MUSICAL del Blog, allà hi han més cançons :-)

    Denea: Nenaaaaaaaaaaaaaa, com va el braç????, aixxxx, mira que anar juntetes la meva cunyada guapa i tu, quin perill que teniu, aveure quant vens a sopar a casaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

    Doomaster: Ja ho se ja, però qui no s'arriscaaaa :-)
    Anònim said...
    Òstia, nena 1600 al mes treballant només de matins... no demanes res, tu. Sí senyor, aquesta és la JoMateixa!

    Has provat a fer-te fucionària ;P

    1600 potser no els tindries, però això de la flexibilitat horària sembla que estaria més assegurat (disculpin els funcionaris pencaires, que segur que n'hi ha algun/a).

    Seriosament: ja era hora!

    Pero deixa'm que et digui una cosa: la teva implicació laboral només pots regular-la tu (quan s'han cobert uns mínims, és clar). Vagis allà on vagis si tu et quedes 2 hores més cada dia encara que ningú t'ho demani (òbviament sense cobrar-les)... ja has begut oli. Tu et cremaràs i ningú no t'ho agrairà... perquè ells no t'ho han demanat.

    En fi... enhorabona per la decisió i cuida't molt bonica. Et desitjo molta sort!

    Una més.
    Anònim said...
    Per que he de donar la cara si tu ja deus saber qui soc? :-P

    No va, en serio Txell, que he de fer per tenir-te TOTA TU MATEIXA?
    estripanits said...
    Tota, vol dir tota? mmmmmm! Caldrà pensar-s'ho, això ;P
    Metamorfosi said...
    Jo no deixaria la que tens fins trobar-ne una que et plagui.
    No em sembla gens fàcil trobar el que busques... però de totes maneres ànims i molta sort!!!

    Petonets!
    Jo Mateixa said...
    Una més: Eiii, no corris tant tu, que estic buscant, i n'he parlat amb en Hatim, però això no vol dir que ho faci definitivament, tot i que tinc dues ofertes molt bones :-)

    Petonets carinyu!!!!!

    Anònim: Ni punyetera idea de qui ets, si no t'identifiques no penso respondre al que preguntes :-P

    Estripanits: Eiii ja has tornat?????, un altre marranot pensant el que no es, com sou eh :-P

    Metamorfosi: No, no, evidentment que no marxaria sense tenir res segur, soc cabra boja, però tant??, jejejejejejeje.
    Anònim said...
    ei!! segur q has rumiat bé això??? suposo que no deixaràs sa feina fins que no en tenguis una altre de segura..nina no em facis patir...
    ànims reina si se qualque cosa t'aviso ara que suposo que per la meva terra no vendràs no??? b7ts
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: M'ho estic rumiant bonica, m'ho estic rumiant :-)

    Venir on vius tu m'encantaria, però em quedaria una mica lluny per anar a dinar cada dia a casa no?? i el polvo ja n'hi t'explico!!!!

    :-P
    Ulisses said...
    que tinguis sort!
    Però no conec cap feina amb aquestes caracteristiques, però si la trobes i tenen més plaçes m'avises ;)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column