El mensajero del miedo

Ahir al vespre, desprès de fer tot el que teníem que fer, ens vam estirar al sofà i vam gaudir d’una boníssima pel·lícula que us recomano EL MENSAJERO DEL MIEDO, basada en la novel·la de Richard Condon THE MACHURIAN CANDIDATE.

Aquesta pel·lícula es va rodar a l’any 1962 i la va interpretar en Frank Sinatra , nosaltres vam veure la versió que en Jonathan Demme (director de pel·lícules com El Silenci dels Anyells i Philadelphia entre altres) va fer a l’any 2004 amb uns actors de luxe, en Denzel Washington i la Meryl Streep.

El comandant de l'exèrcit de terra d'Estats Units Bennett Marco (Denzel Washington) no aconsegueix agafar el son, però tampoc no vol fer-ho. Marco es passa la vida donant conferències sobre l'emboscada que va sofrir el seu equip al desert kuwaitià i de l'heroïcitat del sergent Raymond Shaw (Liev Schreiber) que va rebre la medalla d'honor per salvar els homes de Marco. Però, de nit, les imatges que Marco recorda d'aquell fatídic dia es converteixen en malsons terribles i sinistres. Marco comença a preguntar-se si els dos soldats que van morir en el foc creuat no van sofrir una sort més fosca de la qual indiquen els expedients oficials i si Shaw és realment l'heroi gloriós que tots aclamen.

Empès per la seva mare, la controvertida senadora Eleanor Prentiss Shaw (Meryl Streep), Shaw es converteix en candidat a la vicepresidència i Marco no té més remei que fer cas a les seves creixents sospites. Malgrat els obstacles -l'exèrcit comença a qüestionar el seu seny i la seguretat al voltant de Shaw és cada cop més forta- Marco es llança a una cursa contra el temps per demostrar la veritat sorprenent i inimaginable abans que puguin fer-se amb la Casa Blanca.

Dades extretes de la pagina de LA BUTACA.

Ferventment us la recomano, en Hatim l’està tornant a veure ara mateix per que es va quedar adormit i es que eren quarts de 2 de la matinada que encara anaven per la meitat de la pel·lícula.

11 Comments:

  1. Antoni Esteve said...
    Si senyora, molt bona pel·lícula!

    El millor el nom de l'autor de la novel·la, es important protegir-se.

    ptns!
    g! said...
    Força bona la peli, si, si, si. Tot i que tinc moltes ganes de veure la versió original.

    Per cert, ja posats et recomano The Jacket crec que et pot agradar.
    Ale. http://www.imdb.com/title/tt0366627/photogallery
    Anònim said...
    Ara que ja torno a estar per aquí l'apunto i quals evol dia d'aquests la miro ;) tot i que a mi les pelis de mig por o por del tot no m'agraden ;)
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Jajajajaja, si, si, quant he buscat informació per fer el post he pensat, calla tu, que algú hi haurà que farà brometa amb el cognom Condon, jejejejeje.

    G!: Jo també m'he quedat amb les ganes i l'hi he dit al Hatim que la busqui per L'Emule :-P

    La de The Jacket també l'hem vista!!!!!!!!, es una sort tenir el Canal Digital, jejejejeje. Em va posar molt nerviosa, sobretot cada vegada que ficaven al pobre Adrien Brody dins de les safates de la morgue, brrrrrrr, quin cague, però la peli es molt bona!!!!!!

    Farlopa: Ueeeeee, ja has tornat????, benvingut de nou, que tal les vacances??, segur que ja has postejat oi??? :-P

    La peli no es de por home, es de intriga, de suspens, està molt be i no fa por home!!!!!
    Anònim said...
    bona eleccio de peli jpo ahir vem enar al videoclub i vem agafar una d'erotica que tota l'estona cardaven i crec que de manera poca erotica, i tota la estona surtia el protagonista amb allo penjat.la ven deixar a mitjes.
    ddriver said...
    pero com fas aixo?????????Ahir al vespre feien els xiritipiflauticos contra el Sevilla,espectacle del gran!!!!5 roscos que l hi van fotre a la peste blanca i tu veient pelicules....aixi mai et donaran la creu de Sant Jordi!!
    Aquest any a mi ja me la donavan i se l ha quedat en Lara,putos sociates!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Ja us val, vau començar a veure-la i com que no us va agradar la vàreu treure??, Dic jo que l'acabarieu vosaltres, no???? :-P

    Ddriver: Ualaaaaaa, per que no m'avises d'aquestes coses???, noi, jo no puc estar sempre pendent del futbol eh i menys si estic penjada als Blocs :-)
    Antoni Esteve said...
    vaja i perquè tenia que ser jo el de la broma!
    Mira que sóc bàsic!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Per que ets el més marranot de tots poder???? :-P

    Petonasos guapuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!
    Anònim said...
    a mi em va agradar molt també!

    feia por realment... qué controlat...
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Home, el que feia por es pensar que realment puguin pasar coses d'aquetes, que els governs controlin fins a aquest punt la vida dels soldats i ja no et dic la vida dels civils :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column